X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצד אחד סולידריות בין-דתית בינלאומית לתמיכה באירועי הגאווה העולמיים הקיץ בירושלים; מהצד השני מנהיגים נוצרים וח"כים מישראל פועלים נגד המצעד
▪  ▪  ▪

"למרבה הצער, הקולות השמרניים הקיצוניים המושמעים כנגד מסר זה, מוכיחים כי גם לגזענות ולחוסר הסובלנות אין גבולות. לאיש אין מונופול על פירוש דבר האל - וירושלים היא המקום בו המסר הגלובלי של שלום, דמוקרטיה, פלורליזם וגאווה הוא חיוני ביותר", כך אומר חגי אלעד, מנכ"ל הבית הפתוח בירושלים.
הדברים נאמרים לנוכח מסיבת העיתונאים שהתקיימה (יום ד', 16.3.05) נגד אירועי הגאווה העולמיים. הבית הפתוח ואנשי דת מרחבי העולם שבים ומצהירים על חשיבותם הסמלית של האירועים לקידום ערכים של דמוקרטיה, שוויון, שלום וסובלנות. לדבריהם המסר המרכזי של אירועי הגאווה העולמיים בירושלים הוא אהבה ללא גבולות.
היום נפתח בירושלים קמפיין להפצתה של עצומה בינלאומית שמטרתה לאסוף מיליון חתימות בקריאה לביטול מצעד הגאווה הבינלאומי המתוכנן להתקיים בעיר ב-28 באוגוסט 2005. במסיבת עיתונאים שהתקיימה השתתפו איש הדת מקליפורניה, הפסטור ליאו ג'יאובינטי, המייצג קואליציה של מנהיגים נוצרים מאמריקה, שר התיירות לשעבר ח"כ בני אילון, וחברי כנסת נוספים ממפלגות שונות, בכללם כל 11 חברי סיעת ש"ס המצביעים, לראשונה, יחד עם התארגנות נוצרית.
נועה סתת, יו"ר הבית הפתוח, אמרה ביחס לקריאה של גורמים נוצריים לבטל את המצעד, כי "אירועי הגאווה העולמיים הקודמים בשנת 2000 עוררו התנגדות קשה של הוותיקן - ועם זאת, הם התקיימו ברומא כמתוכנן, וביטאו את אהבת האל לכל בני האדם, ללא קשר לנטייתם המינית".
הרב שרון קליינבאום מקהילת בית שמחת תורה בניו יורק אמר: "הנוכחות של הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים תוסיף לקדושתה של ירושלים. ביחד עם עמיתי היהודים, הנוצרים והמוסלמים אנחנו מכריזים על זכותנו לקיים ולהשתתף באירועי הגאווה העולמיים בירושלים השנה, ולהוכיח כי העיר שייכת לכולנו, וכי גם כאן, כמו בכל מקום, כולנו נוצרנו בצלם האל"
הכומר ד"ר מל וייט מורג'יניה, מנכ"ל soulforce: "אירועי הגאווה העולמיים בירושלים יהיו חגיגה של פלורליזם בעיר שבה יהודים, מוסלמים ונוצרים חולקים מקורות קדושים".
הבית הפתוח בירושלים הוא עמותה הפועלת מאז 1997 למען הקהילה הגאה בירושלים ולמען קידום הסובלנות בעיר. השנה נבחר הבית על-ידי קואליציה בינלאומית של ארגוני גאווה מכל העולם לארח את אירועי WorldPride בירושלים.
אירועי הגאווה העולמיים בירושלים 2005 יהיו פסטיבל בן עשרה ימים באוגוסט. באירועים יתכנסו אנשים מכל רחבי תבל כדי להעביר מסר שהמזרח התיכון, והעולם כולו, זקוקים לו: זכויות אדם חוצות הבדלים תרבותיים ואתניים, אהבה אינה יודעת גבולות. אין מקום מתאים יותר מירושלים כדי להעביר מסר זה; אין עיר שצריכה לשמוע אותו יותר מירושלים.

תאריך:  16/03/2005   |   עודכן:  16/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המסמך חובר על-ידי המחלקה לבטחון פנים בארה"ב כדי למנוע תרחישים של פיגועי טרור קטלניים בארה"ב; בין התסריטים הקטלניים ביותר המפורטים במסמך ישנו פיצוץ של מתקן גרעיני בעיר מרכזית, שחרור גז עצבים בבניין משרדים או פיצוץ משאית תופת באצטדיון ספורט הומה אדם
עומר שיקלר
בית המשפט גזר על מוחמד ביג'ה בן ה-23 עונש מוות על אונס ורצח של 16 ילדים; לפני שניתלה הוא הולקה 100 פעמים
שלומי דיאז
המשטרה תפסה עשרות מכונות משחק ועצרה 22 חשודים
שלומי דיאז
בית המשפט קבע שאין מדובר בעבירה שיש עימה קלון והוא יוכל להמשיך בתפקידו
שלומי דיאז
מפכ"ל המשטרה שוחח עם מפקד משטרת מחוז תל אביב שטען כי המשטרה פעלה כהלכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il