X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשנת 2004 רשם מפעל הפיס את הרווח הגדול ביותר בחמש השנים האחרונות; גדל בשיעור של 15.5% ל- 76 מיליון ש"ח; מפעל הפיס החזיר לקהילה כ-2.6 מיליארד ש"ח
▪  ▪  ▪

מהדוחות הכספיים של מפעל הפיס לשנת 2004 עולה, כי שנת 2004 היתה השנה הרווחית ביותר בפיס בחמש השנים האחרונות. שיעור ההכנסות עמד על 3.05 מיליארד ש"ח לעומת 3.01 מיליארד ב-2003.
הרווח התפעולי של הפיס לשנה זו גדל בכ-76 מיליון ש"ח לעומת אשתקד והוא עומד על כ-569 מיליון ש"ח לעומת 493 מיליון ש"ח בשנת 2003.
יו"ר מפעל הפיס, שמעון כצנלסון, שזוהי לו שנת התקציב הראשונה בתפקיד, הביע שביעות רצון מהתוצאות והוסיף כי העליה המשמעותית ברווחיות נבעה משורה של צעדי התיעלות שננקטו במהלך השנה ביניהם: מכרז משווקים חדש שהביא להורדה בגובה העמלות המשולמות למשווקים, ביצוע מכרזים שהביאו להורדת מחירים, קיצוץ בתקציב הפירסום, השקה מחודשת של משחק הלוטו והסכם קיבוצי חדש שהביא לחסכון בעלויות שכר.
הכנסות מפעל הפיס הסתכמו ב-3.05 מיליארד ש"ח ממכירת 6 משחקי הגרלות. המשחק המוביל בהכנסות הוא הלוטו, שהכנסותיו הסתכמו ב-917 מיליון ש"ח; הכנסות החיש-גד הסתכמו ב-860 מיליון ש"ח; הכנסות תכנית המנויים עמדו על 394 מיליון ש"ח; פיס 777, הכנסות בסך 112 מיליון ש"ח; צ'אנס, 732 מיליון ש"ח; פיס 123, הכנסות בסך 35 מיליון ש"ח.
"ההכנסות לשנת 2004 הם הישג מרשים בהתחשב בעובדה שהשנה הוטל מס על זכיות בהגרלות שהביא לפגיעה בהכנסות המפעל. המאמץ התפעולי האדיר שהשקיע מפעל הפיס השנה סייע לו לשמור על היקף הכנסותיו גם בתנאים חדשים של מיסוי. השקעה ומאמץ זהה, בשוק ללא מיסוי, הייתה ללא ספק מניבה גידול משמעותי יותר בהכנסות", הוסיף כצנלסון.
בשנת 2004 החזיר מפעל הפיס 85% מהכנסותיו (המהווים 2.6 מיליארד ש"ח) לקהילה: 1.9 מיליארד ש"ח לזוכים בהגרלות השונות בכל רמות הפרס ו-700 מיליון נוספים הושקעו בהקמת פרויקטים לרווחת הקהילה ברחבי הארץ.
בשנים 2002 - 2005 משקיע מפעל הפיס 1.5 מיליארד ש"ח בבינוי 3000 כיתות לימוד וגני ילדים ברחבי הארץ.
לדברי הפיס, שנת 2005 תהיה שנת המהפכה הטכנולוגית במפעל - משחקים אינטראקטיביים בכל מקום ובכל זמן באמצעות אינטרנט וסלולר. לדבריהם, יעד ההכנסות לשנת 2005 עומד על 3.28 מיליארד ש"ח.

תאריך:  03/04/2005   |   עודכן:  03/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
בישיבה שקיימה סיעת יח"ד הוחלט כי במהלך הפגרה תיבדק האפשרות להדיח את לפיד, "אדם שאינו ראוי לעמוד בראשות האופוזיציה"; קודם לכן הציעה ש"ס ליח"ד: הסכם רוטציה בין ישי לשריד על ראשות האופוזיציה; ח"כ ישי: לפיד - מוקצה מחמת מיאוס על כל הסיעות
עומר כרמון
"טרם מותו של האב הקדוש סוכם כי לבו יקבר בקתדרלת ואול בקרקוב"; בקתדרלה זו קבורים רבים ממלכי פולין וגיבוריה הלאומיים; לבו של האפיפיור אמור להיעקר מגופו ביום ד' יחד עם שאר אבריו הפנימיים; טקס קבורת הלב ייערך ימים אחדים לאחר ההלוויה בוותיקן
שלומי דיאז
תועדה על-ידי מצלמה נסתרת; משטרת ההגירה תמליץ לגרשה מהארץ
שלומי דיאז
החשד: אדם שהורשע בעבר ברצח ונידון למאסר עולם ביקש משפט חוזר על סמך ראיות מפוברקות כדי לזכות בפיצויים
עומר שיקלר
בישראל נחתו שלושת מסוקים האפאצ'י לונג-בו הראשונים; על המסוקים הותקנו מערכות מתקדמות תוצרת התעשיות הביטחוניות הישראלית; המסוקים ישולבו במשימות הביטחון השוטף של חיל האויר וישמשו גם למשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il