X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המלחמה מתחממת סביב המכשיר המתקדם BlackBerry™ מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן: סלקום ממשיכה במדיניות של הטעיה שיטתית של הציבור גם פלאפון הודיעה היום על השקת השרות תוך שלושה חודשים סלקום בתגובה: "עמיקם כהן מתבכיין שנית ומאבד את עשתונותיו נוכח שרשרת ההצלחות האחרונה של סלקום
▪  ▪  ▪

מלחמת הסלולר מתחממת והמאבק מתרכז במכשיר ה-BlackBerry™ בימים האחרונים נודע כי חברת סלקום חתמה על הסכם עם חברת RIM, יצרנית BlackBerry™. מדובר במכשיר מתקדם המשלב טלפון סלולרי ומחשב כף יד.
הודעת חברת סלקום היא שחידשה את האש במלחמה בין שלושת הרשתות הגדולות. מנכ"ל פרטנר תקשורת, עמיקם כהן הודיע, כי "סלקום ממשיכה במדיניות של הטעיה שיטתית של הציבור וממשיכה לדווח על ראשוניות בתחומים שונים של תעשיית הסלולר, בהם פרטנר מובילה את השוק בהפרש ניכר".
כהן מציין סידרה של הודעות של חברת סלקום, אותן הוא רואה כהטעייה של הציבור. "ממש כשם שסלקום הזדרזה להודיע כי יש ביכולתה לתת שירותי דור שלישי במדינת ישראל, כאשר טרם נבחר ספק רשת הדור השלישי שלה (שעד היום טרם נבחר), כך סלקום טוענת שחתמה ראשונה על הסכם עם RIM, כאשר הסכם בין פרטנר לבין RIM כבר נחתם ו-RIM עצמה הודיעה על השקת השירות עם פרטנר, וזאת בהתאם להסכם שנחתם", אמר עמיקם.
"סלקום טוענת שהיא משיקה שירות, אבל מחירו של השירות טרם נקבע. השירות שניתן בחברת פרטנר כבר זמין, ומחיריו נקבעו. סלקום טוענת שהמכשיר שתמכור יתמוך בשימוש בעברית, ברם RIM איננה מאשרת ידיעה זו. לעומת זאת, פרטנר משיקה את השירות כבר עתה, כאשר לקוחותיה יכולים לצפות ולהשתמש באי מיילים וצרופותיהם בשפה העברית כבר היום".
"וכך הולכת מסכת ההטעיות ונמשכת. פרטנר מצטערת צער רב על הנורמות הפסולות בהתנהגותה של סלקום והיא בטוחה שלקוחותיה של סלקום לומדים להכיר את ספק השירות הסלולרי שלהם ולהעריך את יכולתם לסמוך על מילתו", הודיע כהן.
סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוסי לובטון, הגיב לדבריו של כהן ואמר, כי "עמיקם כהן, הילד שלקחו לו את הצעצוע, מתבכיין שנית, ומאבד את עשתונותיו נוכח שרשרת ההצלחות האחרונה של סלקום, שפרטנר מתקשה להגיב עליה".
הוא המשיך ואמר בתגובה, כי "פרויקט יום חמישי חופשי בקולנוע של סלקום, פרויקט המוסיקה הישראלית עם משינה ושלמה ארצי, שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל-על, ההסכם עם יצרנית בלקברי, ומעל לכל: שיתוף הפעולה האסטרטגי עם NTTDoCoMoהיפנית שהיא חברת הסלולר המובילה בעולם, הוציאו את עמיקם כהן – ולא בפעם הראשונה – משיווי משקל".
לובטון הפנה את כהן לבחון את הודעת חברת RIM אשר הודיעה, כי בכוונתה לפעול בשיתוף שתי החברות. "אנחנו ממליצים למר כהן להיכנס לאתר האינטרנט של יצרנית בלקברי, ולקרוא בעצמו את הודעתה לבורסה על ההסכם שחתמה עם סלקום", אמר.
"ההסתתרות של עמיקם כהן מאחורי הודעות דוברו לא תוכל לכסות על חוסר האונים של פרטנר ועל התגובה ההיסטרית למהלכיה המוצלחים של סלקום", סיכם את דבריו.
פלאפון תשיק בתוך שלושה חודשים את מכשיר הבלקברי
ובמקביל לכך, גם חברת פלאפון מצטרפת למלחמה על המכשיר החדש והודיע היום כי תשיק בתוך שלושה חודשים את מכשיר הבלקברי המשלב טלפון סלולרי ומחשב כף יד ונחשב למכשיר המתקדם ביותר מסוגו לקהילת העסקים.
מחברת פלאפון נמסר, כי החברה מנהלת מזה מספר חודשים, משא ומתן עם חברת רים RIM, ובתוך שלושה חודשים ישווקו המכשירים והשרות הייחודי ברשת פלאפון. מכשיר הבלקברי יפעל ברשת פלאפון במהירות הגבוהה ביותר האפשרית. זאת הודות למהירות העברת הנתונית ברשת הדור השלישי של פלאפון הגבוהה ביותר מפי שניים מהמהירות של המתחרות סלקום ואורנג'.

תאריך:  14/04/2005   |   עודכן:  14/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הצעת ההחלטה להעביר 50 מיליון ש"ח מתקציב הרשויות המקומיות למועצות הדתיות הונחה על שולחן הממשלה על-ידי משרד ראש הממשלה    "נמאס כבר שבכל יום מישהו אחר תוקע מקלות במאמצי השיקום של הרשויות המקומיות"
עומר שיקלר
דוח לשנת 2004 של צוות הניטור הלאומי במפרץ אילת: כלובי הדגים מחדירים בכל שנה כ-280 טון חנקות למפרץ אילת    שאר הגורמים המזהמים מחדירים רק כ-50 טון חנקות בשנה
עומר שיקלר
הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את הרכישה    אלביט תרכוש את החברה מידי כור    אלביט מעוניינית לרכוש את כל מניות כור ולהפוך לבעלת השליטה בחברה
עומר כרמון
ג'בריל רג'וב: חוגים מסוימים בישראל מעוניינים לגרור תגובה של קיצונים ובכך להפיל את הסכם הרגיעה    גדודי חללי אל-אקצה מבטיחים 'רעידת אדמה בישראל'    אבו עלא: לא נכיר בעסקאות מכירה או קנייה בקרקעות שיפונו בידי ישראל
עומר שיקלר
את הדברים אמר שר הביטחון לראשי מערכת הביטחון בדיון בנושא הערכות ליישום ההינתקות    אישר מיגון יישובי האזור    הנחה את אלופי צה"ל לקיים דיאלוג עם המתנחלים    נשקם של המתנחלים ייאסף בסמוך לפינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il