X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום א' צפוייה להתחיל שביתת הבנקים והבורסה לניירות ערך השביתה אינה מוגבלת בזמן הציבור מושך כסף ממכשירי הכספומטים מחשש למחסור במזומנים
▪  ▪  ▪

לקראת שביתת הבנקים המתוכננת להתחיל ביום א' הקרוב ושאינה מוגבלת בזמן, הגיעו (יום ו', 15.4.05) לקוחות רבים מהרגיל לסניפי הבנקים, בכוונה להספיק לבצע פעולות שונות לפני פתיחת השביתה.
בסניפי הבנקים השונים הורגש לחץ, ובוצעו משיכות גדולות יחסית ממכשירי הבנק האוטומטיים, מחשש שעובדי הבנק לא ימלאו את המכשירים בשטרות - לאחר פתיחת השביתה, והם ישארו ללא מזומנים.
איגוד הבנקים ביקש הבוקר מבית הדין לעבודה בירושלים להוציא צו מניעה זמני נגד ועדי הבנקים וההסתדרות, כדי למנוע את השביתה הכללית בבנקים ביום ראשון. דיון בבקשה יתקיים במוצאי השבת בשעה 21:30.
השבוע הכריז ועד עובדי הבנקים על שביתה, שתתחיל ביום ראשון, במחאה על הכוונה להביא את מסקנות ועדת בכר להצבעה בכנסת ולהוציא את קרנות הנאמנות וקופות הגמל מידי הבנקים. השביתה תכלול גם את בנק ישראל והבורסה לניירות ערך.
הסתדרות המעו"ף אישרה את השבתת כל המערכת הבנקאית החל מיום א' ללא הגבלת זמן. מזכ"ל הסתדרות המעו"ף, לאון מורוזובסקי, אמר: "הגורם היחיד לשביתה הוא שר האוצר אשר מעדיף לפעול בכוח ולא במוח".

תאריך:  15/04/2005   |   עודכן:  15/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
פרופ' זמיר מותח ביקורת על יוצרי הסרט "רצח לכל החיים" על פרשת עמוס ברנס    טוען: "הסרט מציג לגישתו מצב שבו כל המערכת התגייסה להרשיע חף מפשע והדבר חמור מאוד"    הפרקליטה רות דוד: "בפרקליטות מפתחים לאחרונה מערכת להפקת לקחים שלא היתה קיימת בעבר"
שלומי דיאז
רוזנשטיין עצור עד תום ההליכים המשפטיים בשל בקשת ארצות הברית להסגירו    ביקש ליטול חלק מחר בבר המצווה של בנו    הפשרה: האירוע יערך בכלא
יואב יצחק
שרון חזר מארה"ב עם "הבנות שקטות"    לשכת שרון: הפרסום בידיעות אחרונות - "שקר גס"; ראש הממשלה אינו מתכנן מהלך חד-צדדי נוסף, הפרסומים חסרי כל יסוד    "לא יהיה כל מהלך מדיני אלא במסגרת מפת הדרכים"
עומר שיקלר
הצליח לעבור מתחת לגדר הגבול באזור הישוב אלוני הבשן במרכז רמת הגולן    ירה 9 כדורים לעבר המוצב    נעצר על-ידי קצין צה"ל והועבר לחקירה    בחקירה סיפר כי הוא פעיל פתח, תיכנן לחטוף קצין ולהעבירו לסוריה
שלומי דיאז
בעל פיצוציה בעיר נורה למוות במהלך הלילה, על רקע פלילי    באשדוד נפצע קשה תושב העיר לאחר שנדקר במהלך קטטה    אמש: ניסיון לרצח גם בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il