X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלוף פיקוד דרום, האלוף דן הראל, אמר את הדברים לתושבי חבל אשכול ציין כי לצה"ל אין עדיין פיתרון הולם לנושא שר הביטחון מופז אישר אתמול מיגון הישובים הסמוכים לרצועה
▪  ▪  ▪

קיים חשש משיגור מזל"טים ממולכדים לעבר ישובים הסמוכים לרצועת עזה לאחר השלמת תכנית ההינתקות. כך אמר אלוף פיקוד הדרום, האלוף דן הראל, בתשובה לשאלה של תושבים מחבל אשכול עימם נפגש בשעות הבוקר (יום ו', 15.4.05).
האלוף הראל התייחס לסכנה וציין, כי בצה"ל פועלים על-מנת להתמודד עם האיום. "יכול להיות שיהיה מצב שיהיה מזל"ט ממולכד. אנחנו בונים כאן מערכות הגנה גם של חיל האויר לעניין הזה. זה יכול להיות מכל גבול של מדינת ישראל ומכל שטח שאנחנו לא שולטים בו. בצפון, למשל, זו אחת הדאגות על רקע כניסת המזל"ט האירני", אמר.
עם זאת הוא ציין, כי למערכת הביטחון אין עדיין פיתרון הולם לנושא. "אין לנו מענה מוחלט, אבל נשתדל לתת לעניין הזה את הפתרון המקצועי הכי טוב", הוא אמר.
אלוף פיקוד הדרום הציג בפני התושבים את היערכות צה"ל לקראת תכנית ההינתקות ואמר שלא לכל בעיה שתתעורר יש תשובה מיידית, אך בצה"ל עושים הכל לאפשר פינוי מסודר ושקט ככל האפשר.
אתמול הודיע שר הביטחון, שאול מופז, במהלך דיון בנושא היערכות ליישום תוכנית ההינתקות, כי מערכת הביטחון תיישם שורה של צעדים להבטחת ביטחונם של תושבי היישובים הסמוכים לרצועת עזה. מופז הנחה את מערכת הביטחון להקים רצועת ביטחון מינימלית סביב הרצועה, לתקצב מיגון ליישובי האזור בעלות של 220 מיליון שקל לשנתיים. הוא ציין, כי המיגון יכלול אבטחה נגד ירי תלול מסלול, מיגון לירי ואמצעים טכנולוגיים.

תאריך:  15/04/2005   |   עודכן:  15/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ביום א' צפוייה להתחיל שביתת הבנקים והבורסה לניירות ערך    השביתה אינה מוגבלת בזמן    הציבור מושך כסף ממכשירי הכספומטים מחשש למחסור במזומנים
מחלקה ראשונה
פרופ' זמיר מותח ביקורת על יוצרי הסרט "רצח לכל החיים" על פרשת עמוס ברנס    טוען: "הסרט מציג לגישתו מצב שבו כל המערכת התגייסה להרשיע חף מפשע והדבר חמור מאוד"    הפרקליטה רות דוד: "בפרקליטות מפתחים לאחרונה מערכת להפקת לקחים שלא היתה קיימת בעבר"
שלומי דיאז
רוזנשטיין עצור עד תום ההליכים המשפטיים בשל בקשת ארצות הברית להסגירו    ביקש ליטול חלק מחר בבר המצווה של בנו    הפשרה: האירוע יערך בכלא
יואב יצחק
שרון חזר מארה"ב עם "הבנות שקטות"    לשכת שרון: הפרסום בידיעות אחרונות - "שקר גס"; ראש הממשלה אינו מתכנן מהלך חד-צדדי נוסף, הפרסומים חסרי כל יסוד    "לא יהיה כל מהלך מדיני אלא במסגרת מפת הדרכים"
עומר שיקלר
הצליח לעבור מתחת לגדר הגבול באזור הישוב אלוני הבשן במרכז רמת הגולן    ירה 9 כדורים לעבר המוצב    נעצר על-ידי קצין צה"ל והועבר לחקירה    בחקירה סיפר כי הוא פעיל פתח, תיכנן לחטוף קצין ולהעבירו לסוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il