X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, מבקש מהשרים לדחות את בקשת אולמרט ואף להאריך את כהונתו בראל טוען כי הטענות שהועלו נגדו אינן נכונות ולא מוצדקת וועד טכנאי השידור של רשות השידור הצטרף לבקשתו של בראל בבג"צ נגד השר אולמרט
▪  ▪  ▪

מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, פנה במכתב (יום ד', 20.5.05) אל שרי הממשלה, וטען כי "הטענות נגד מרשי אינן נכונות". שרי הממשלה צפויים להתכנס ביום 2.5.05 כדי לדון בהחלטת ממלא-מקום ראש הממשלה ושר התשתיות הממונה על רשות השידור, אהוד אולמרט, להדיח את בראל מתפקידו.
בפניה שנעשתה באמצעות עו"ד יוסי ארנון, נטען כי אולמרט לא התייחס לטענותיו של בראל. "על פני הדברים נראה כי אולמרט לא שמע את טענותיו ולא עשה בירור מספיק לצורך חקירתן. לו הדברים היו נבדקים היה נמצא כי אין כל מקום להעלת הטענות נגד מרשי", נכתב בבקשה.
לגבי הטענות שהעלה אולמרט נגד בראל נכתב: "הטענות שמועלות (הן) בשל חיכוכים נורמטיביים העולים בדרך הטבע בעת ניהולו של ארגון גדול כרשות השידור".
לדברי בראל, הטענות אישיות ונובעות משיקולים צרים ואינטרנסים אישיים נגדו. עו"ד ארנון מוסיף, כי בראל נכנס בתקופה קשה והוביל את הרשות בהצלחה להתייעלות ולהשגת מאזן תקציבי חיובי, לראשונה מזה 10 שנים.
בפנייה אף מתבקשים השרים להאריך את כהונתו של בראל. "הפסקת כהונתו תביא לפגיעה", נכתב: "ברור שגם בשל כך יש לאשר את המשך כהונתו של מר בראל". עו"ד ארנון טוען שמהלך של הדחת מנכ"ל הרשות יביא לפגיעה בתדמית המנכ"ל בציבור שיחשב "כבובה פוליטית".
הדרך לשיקום רשות השידור - לדבריו של עו"ד ארנון - היא מינוי של וועד מנהל ומינוי מליאת הרשות, דבר שאולמרט נמנע מלעשות מאז דצמבר 2003.
למכתב שנשלח מצורפים גם השגיו של בראל, לרבות: ביצוע תוכניות ההתיעלות, איזון תקציבי, צמצום ההוצאות וגם תגובות של ראשי ועדות התומכים בהמשך כהונתו.
במקביל לפנייה אל השרים הגיש ועד עובדי ההנדסה והטכנאים של הטלוויזיה עתירה לבית המשפט העליון בירושלים, בבקשה למתן צו על תנאי נגד השר אולמרט. הוועד דורש מאולמרט להשיב מדוע הוא נמנע מלפרסם את אגרת רשות השידור לשנת 2005, ומדוע הוא נמנע מלהבטיח מקור כספים חלופי לצורך תשלום משכורות העובדים ותשלומי הקצבת הגמלאות לפורשים.

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הרב יצחק כדורי לשבועון 'למשפחה': אם יתנו להם דבר קטן ויהיה שלום איתם, אפשר לעזוב את גוש קטיף    אפשר לסמוך על שרון, הוא בסדר    מותר לוותר על שטחים באזור עזה    אני מתפלל לה' שיכניע את טומי לפיד שיפול ולא יזיק יותר
עומר כרמון
פרס לאבו עלא: שהרשות הפלשתינית תדאג לביטחון ולרפורמות    במהלך שעות הערב מופז ייפגש עם דחלאן ווייסגלס עם עריקאת    שרון: מאבקו של העם היהודי אינו מסתיים בתוכנית ההינתקות... בעוד שנים רבות ניאלץ לעמוד מול מבחנים לא קלים
עומר כרמון
ולדימיר פוטין: הושלמה מכירת טילי SA-18 לסוריה, אין לישראל כל סיבה לדאגה    מערכת הביטחון: אנו מודאגים    לפיד: איני מודאג    הנשיא הרוסי יגיע בשבוע הבא לישראל    רוסיה תורמת לאבו מאזן 2 מסוקים ו-50 שיריוניות
מיכל הרשקוביץ
המפגש נערך לרגל פרישתו של שופט ביהמ"ש העליון יעקב טירקל מכס השיפוט    במפגש נכחו בכירים במערכת המשפטית ונשמעו דברי הערכה והוקרה כלפי השופט הפורש
מחלקה ראשונה
הגיוס גובה בתזרים המזומנים של כ-90 אלף צרכני גז ודורג Aa2 ע"י מדרוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il