X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה התכוננה להפגנת המונים אולם בפועל השתתפו לא יותר מ-50 צעירים שנשאו שלטים נגד מתן מעמד של אוניברסיטה למכללה; ראש העיר רון נחמן אמר בתגובה: כל ההפגנה הזאת היא למטרת הזניה של האקדמיה. הם משתמשים באקדמיה לצרכים פוליטיים; הם משתמשים בתקשורת כדי להראות שהם קיימים
▪  ▪  ▪
ההפגנה מול המכללה [צילום: אומץ לסרב]

ממכללה לאוניברסיטה

עומר שיקלר
הממשלה אישרה הפיכת מכללת אריאל לאוניברסיטה

צעירים חברי תנועת 'יחד', וכ-20 נציגים של תנועת 'אומץ לסרב' וחברי 'קואליציית השלום' יצאו הבוקר (יום ד', 4.5.05) להפגנה מול מכללת אריאל במחאה על הפיכתה לאוניברסיטה. הצעירים נשאו שלטים נגד ההחלטה לתת למכללת יהודה ושומרון מעמד של אוניברסיטה: "אריאל זה לא ישראל", "זאת לא אוניברסיטה זאת התנחלות". כל ההפגנה נמשכה לא יותר מחצי שעה.
במשטרת אריאל התכוננו להפגנת ענק, לאחר שהתקבל דיווח על המונים אשר צפויים להשתתף בהפגנה מול המכללה. בפועל, נכחו במקום שני שוטרים אשר הגיעו על-מנת לשמור על הסדר.
ממכללת אריאל נמסר כי לא היה שום מגע עם הסטודנטים במכללה. "אלו אנשי שמאל קיצוני אנטי ציוניים. הם קראו קריאות נגד ההחלטה להקים אוניברסיטה בשטחים כבושים ויצאו גם נגד ההחלטה להקים אוניברסיטה בגליל. לא היה שום עימות עם סטודנטים מהמכללה", נמסר מהמכללה.
מנכ"ל תנועת 'אומץ לסרב', אריק דיאמנט אשר השתתף היום בהפגנה מול מכללת אריאל אמר ל-NFC בתגובה: "המחאה מגיעה משני כיוונים. האחד קשור לכיוון הפוליטי ביטחוני. אנחנו טוענים שאריאל היא לא חלק מישראל, וכנראה גם לא תהיה. בנוסף עולה כאן גם המסר האקדמי. כי בשעה שהאקדמיה בישראל קורסת, אוניברסיטאות לא מסוגלות לגמור את החודש וסוגרות פקולטות, בטח ובטח שאין כסף לעודד הקמת אניברסיטה מות מניעים פוליטיים. המכללה האריאל מאלצת את הסטודנטים לקחת חלק במציאות של כיבוש. נעשה שימוש ציני בסטודנטים כדי למשוך את אזרחי ישראל לתוך שטח לחימה באמצעות הצעות לחוגים אקדמים. זה המחיר שאנו כולנו משלמים".
ראש העיר של אריאל, רון נחמן, אשר הגיע למקום, חיבק את המפגינים ואמר כי הם עושים יחסי ציבור טובים לאוניברסיטה החדשה באריאל. "אתם עושים לנו יחסי ציבור לאוניברסיטה ואני מאוד מודה לכם על כך".
נחמן אמר בתגובה ל-Nfc: "מדובר בהפגנה זוטא. כל ההפגנות שהם עושים זאת הזניה של האקדמיה. הם משתשים באקדמיה לצרכים פוליטיים".עוד הוסיף נחמן ואמר, כי "אם היו המונים הולכים אחריהם, אז היה לכך ביטוי בקלפי. כנראה שהם צריכים להתשמש במניפולציות של התקשורת כדי להראות שהם אכן קיימים".

תאריך:  04/05/2005   |   עודכן:  04/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את המכתב שיגר ח"כ חמי דורון משינוי לנשיא אוניברסיטת חיפה; "לא יתכן שאדם המועסק ע"י אחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארץ יפגע ישירות במוסד המעסיק אותו", כותב דורון
שלומי דיאז
נתן עדות בפרשיית טפסי המפקד המזוייפים שהוא מייחס למטה עמיר פרץ    אני לא מערבב חשד לפלילים עם פוליטיקה. את הבדיקה שעשינו לטפסיו של פרץ נעשה לכל יתר המועמדים שיגישו מסמכים וטפסים"
הדר פרבר
בתערוכה צילום שהוא מבט על נוף פולני מגורען, אטום לאור    נוף אופייני של יערות עצי ליבנה שחורים, נוף של מחנה השמדה. הצלם, אריאל ינאי-שני, נוסע לשם וחוזר ונוסע, מצלם ומביא עמו את הצילומים הביתה
גלית יצחק
מק'אפי העלתה את רמת הסיכון של Sober.p מנמוכה לבינונית    מיום ה-2.5.05 התקבלו 60 תלונות מרחבי העולם על תקיפת התולעת
ארי סירקין
רשות המסים פרסמה כללי גילוי מרצון שמטרתם לעודד נישומים לתקן את דיווחיהם ולדווח נתוני אמת    לשם ביצוע מטרה זו, רשות המסים, בתאום עם הפרקליטות הודיעה כי היא מוכנה להתחייב שלא יינקטו הליכים פליליים, נגד הפונה שיבצע גילוי מרצון בתנאים שונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il