X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלב נוסף במהפכת השירותים המקוונים של רשות המסים הושלם המהלך המאפשר לעצמאים וחברות לבצע באמצעות אתר רשות המסים את כל תשלומי המס התקופתיים המשולמים ב-15 בכל חודש
▪  ▪  ▪

סל שירותי תשלום ומידע חדש הושק היום (ב', 9.5.05) לשירות הציבור באתר האינטרנט של רשות המסים בישראל. השירות מאפשר למעסיקים לשלם ולהגיש דוחות ניכויים חודשיים באמצעות האתר.
עם השקת שירות זה הושלם המהלך המאפשר לעצמאים וחברות לבצע דרך האינטרנט את כל תשלומי המס התקופתיים המשולמים ב-15 בכל חודש לרשות המסים (יחד עם השירותים הקיימים באתר של תשלום מקדמות למ"ה ותשלום והגשת דוחות מע"מ), ללא צורך להגיע לסניפי הבנקים או למשרדי רשות המסים.
שירותים חדשים נוספים הושקו גם בתחום מיסוי מקרקעין, סימולטור חדש מאפשר לחשב מראש ללא צורך בהזדהות את סכום מס הרכישה בהתאם לפרטי הרוכש וערך הנכס, ומהיום, ניתן לשלם דרך האתר תשלומי מס רכישה, מס שבח ומס מכירה. שירות מידע חדש בתחום מע"מ מאפשר לכל המעוניין לקבל את פרטיו של עוסק כפי שמופיעים ב"תעודת עוסק מורשה" ובכך לאמת פרטים המופיעים על חשבוניות מס.
איתן רוב, מנהל רשות המסים בישראל, אמר כי השירותים החדשים והקיימים באתר מהווים כלי אופרטיבי ליישום אחת המטרות המרכזיות שעמדו בבסיס הקמת רשות המסים והיא שיפור השרות ללקוחות. לדבריו, בכוונת הרשות להוסיף ולהשקיע משאבים ולפתח כלים שיאפשרו לתת זמינות ונגישות למידע ויקטינו את החיכוך בין הרשות ללקוחות כך שימנע מהם הצורך להגיע למשרדים לקבלת שירותים בסיסיים והרשות תהנה מזמן איכות שיתפנה לעובדים.
בהתאם לעקרונות מערכות התשלום של השירותים החדשים ניתנת למשלמים דוחות ניכויים אפשרות לבצע את התשלום עד ה-19 בחודש (בדומה לתשלומי המע"מ באתר), אין הזדהות של המשתמש, התשלום מתבצע באמצעות זיהוי של שובר התשלום ודיווח התשלום נבדק באופן מקוון מול המרשמים בשעם. את התשלום ניתן לבצע בכרטיסי אשראי לרבות תשלומים בקרדיט או באמצעות העברה בנקאית -בשלב זה ללקוחות הבנק הבינלאומי ובנק לאומי. הסכום המרבי לתשלום חודשי באמצעות כרטיס אשראי הינו 10,000 ש"ח ובהעברה בנקאית ללא מגבלת סכום בהתאם לתנאי הבנק.
השירותים החדשים מצטרפים לשורה ארוכה של פעולות אותן ניתן כבר לבצע באמצעות האתר כגון תשלום והגשת דוחות מע"מ, תשלום מקדמות למס הכנסה, תשלום חובות מס, הפרשי מס וקנסות, תשלומי מכס, שימוש בסימולטורים לחישוב מס לשכירים ומסי יבוא ואפשרות להפקת אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים ממערכת המספקת מידע on-line ממחשבי שעם.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
הנתונים החמורים שהוצגו בכנס שדרות האחרון הובילו להגשת הצעת חוק העתידה לעמוד לקריאה טרומית; לקראת ההצעה הקרבה, יזמה אוניברסיטת בר-אילן כנס מיוחד לקידום הנושא
הדר פרבר
אוניברסיטת בר-אילן תקיים כנס מיוחד שיבחן את ייעודה של אוניברסיטה דתית
עומר שיקלר
המכתב נשלח בהתאם להוראת בית-הדין הארצי לעבודה    הנושאים לדיון: הכשרתם של היועצים בקופות הגמל וקרנות נאמנות לעבודה ביעוץ פנסיוני, רציפות זכויות של עובדי הקופות והקרנות שיעברו לעבוד אצל הבעלים החדשים ומניעת פיטורים
מירב לוי
המועצה מזמינה את הציבור לקחת חלק בעשרות אירועי "שבוע שימור אתרים", שיתקיימו בכל רחבי הארץ
ענבל אביב
המתנה ניתנת רק ללווים מעל 20 אלף ש"ח    ההלוואה ניתנת בכפולות של 5,000 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il