X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוסיפה: דוגמא אקטואלית לכך היא ניצולם לרעה של ילדים המוכרים דגלים ליום העצמאות; ד"ר קדמן: מזעזע לשמוע את ההורים של החשודים באונס הנערה ביישוב נשר
▪  ▪  ▪

"אמנם קיימים הרבה חוקים למען ילדים במדינה, אך הבעיה המרכזית היא אכיפתם. דוגמא אקטואלית לכך היא ניצולם לרעה של ילדים המוכרים דגלים ליום העצמאות" - כך לדברי ח"כ גילה פינקלשטיין, יו"ר שדולת הילד בכנסת ביום עיון במכללת שערי משפט בהוד השרון, לרגל השקת המרכז לזכויות הילד והמשפחה.
"השדולה למען הילד בכנסת שמה דגש על תיקון הליכי האימוץ בחקיקה, גם לאור פרשת תינוק המריבה שם הכריע בית-המשפט העליון נכונה", הוסיפה ח"כ פינקלשטיין. חלק מהבעיות נחשפו בפרשת תינוק המריבה, בה, לדעת ח"כ פינקלשטיין, הכריע בית-המשפט העליון נכונה לטובת זכותו של הילד למשפחה ולהורים שיכולים לשמש כהורים.
ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד, אשר נכח בכנס, התייחס לפרשת האונס ביישוב נשר. לדבריו, מזעזע לשמוע את דבריהם של ההורים של החשודים באונס הנערה ביישוב נשר ואת סניגוריהם המאשימים דווקא את הנערה בהתנהגות לא נאותה ובכך שהזמינה למעשה את האונס לעצמה.
הוא הוסיף ופרש את הזעזוע בציבור מפרשת המטפלת המתעללת כזעזוע מכך שמטפלת העזה לגעת בילדים שלא שייכים לה, בעוד הציבור אינו מזדעזע באותה רמה מהורים המתעללים בילדיהם.
ד"ר רונה שוז ועו"ד בנימין שמואלי, המנהלים המשותפים של המרכז לזכויות הילד והמשפחה במכללת שערי משפט, הצביעו על שינויים שעברה החברה הישראלית בכל הנוגע לזכויות הילד, אך הדגישו כי עדיין מעמדו של הילד רחוק מן הרצוי.
הם ציינו כי בניגוד לכל מיני קולות שנשמעים לאחרונה, מתן זכויות לילד ולתלמיד אין פירושו הפקרות, אי הקניית מסגרת ומשמעת ואי הפעלת סמכות. להפך, זו זכותם שיכניסו אותם למסגרת ויגדלו אותם כאנשים נורמטיביים המכבדים את הזולת ורצונותיו, וזו חובת ההורים והמחנכים להשתמש בסמכותם ולהפעילה.
הורים רבים משתמשים בסמכות זו לרעה, מנצלים ומשפילים את הילד. גם המדינה אינה מתייחסת בכבוד לילדים, והם לא נמצאים בראש סדר העדיפויות שלה. המדינה גם לא מתייחסת בכבוד למורים, שאמורים לחנך את הילדים.

תאריך:  18/05/2005   |   עודכן:  18/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
החברה הודיעה היום כי סיימה את הרבעון ברווח נקי של 13 מיליון ש"ח לעומת 6.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2004; הרווח הרבעוני לפני מס הגיע ל-20 מיליון ש"ח לעומת 11 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
ארי סירקין
כך התבטאה ח"כ פינקלשטיין בתגובה להצהרת רה"מ ושרת המשפטים    'מגמה ירוקה' החתים כ-2,000 איש נגד יוזמת ניצנים    המועצה הארצית לתכנון ובנייה: נשמר את שטחי החולות    הוחלט על רכישת 300 מגורונים נוספים
גלית יצחק
כך מסרה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה    בחודש אפריל נהרגו בתאונות דרכים 33 בני אדם ו-178 נפצעו קשה    נרשמה ירידה בתאונות הדרכים החל בחודש מרס 2004 ועד אפריל 2005
הדר פרבר
ככל הנראה החרטה שהביעה החיילת הפחיתה מעונשה: "פעולותיי גרמו להגברת השנאה... כלפי ארה"ב, מה ששם את החיילים והאזרחים בסיכון רב יותר. אני לוקחת אחריות מלאה למעשיי... ההחלטות שלקחתי היו שלי ושלי בלבד"
מירב לוי
שריד אמר את הדברים במסגרת השקת מרכז המרכז לזכויות הילד והמשפחה במכללת שערי משפט בהוד השרון; הוסיף: דוברת עצמו הוא איש טוב בעל יכולות שנוצל לרעה; השרה לבנת על דברי שריד אתמול: התקפה משולחת רסן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il