X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
השחקן ג'ראר דפרדייה והבמאי ברטרן טברנייה - בין האורחים של רגעים של קולנוע צרפתי 2005 - פסטיבל קולנוע צרפתי בסינמטקים ברחבי הארץ ובקולנוע סינפריז (גלובוס הוד תל אביב), החל מ-26.5
▪  ▪  ▪

"רגעים של קולנוע צרפתי", פסטיבל הקולנוע הצרפתי 2005, ייפתח ביום חמישי 26/5 בסינמטק תל אביב.
בסינמטק תל אביב יימשכו הקרנות הסרטים עד 4 ביוני. בסינמטקים של ירושלים, חיפה, שדרות, ראש פינה ובאולם הקולנוע 'סינפריז' ('גלובוס הוד' בתל אביב) יימשכו הקרנות הסרטים עד 20 ביוני.
היות ובנתניה קיימת קהילה גדולה של יוצאי צרפת וצפון אפריקה שהם שוחרי תרבות צרפת יוקרנו סרטי "רגעים של קולנוע צרפתי" גם בהיכל התרבות העירוני בנתניה החל מיום 30.5 ועד 4.6.
תוכנית הפסטיבל כוללת מבחר של כ-20 סרטי קולנוע חדשים שנעשו בשנה האחרונה בצרפת ותעניק הזדמנות להציג בפני הקהל הישראלי מבט פנורמי על הקולנוע הצרפתי העכשווי.
"רגעים של קולנוע צרפתי" הינו יוזמה של שגרירות צרפת בישראל, מחלקת הקולנוע בשגרירות, בראשותו של אלכסנדר סורנטינו, ושל קרולין בונה מ"עדן סינמה בע"מ". הפסטיבל נתמך על-ידי ארגון UNIFRANCE FILM, שהוקם בצרפת כדי לקדם את הפצת הקולנוע הצרפתי בעולם, משרד החוץ הצרפתי, משרד החוץ הישראלי ונותני חסות ישראליים וצרפתיים: רנו, אייר פרנס, TV5, קלאב מד, ג'רוזלם פוסט, עיריית תל אביב, הוט פריים, האוזן השלישית.
את הפסטיבל יפתח הסרט "לולה הקדושה", של הבמאי הוותיק ברטרן טברנייה, מגדולי הקולנוע הצרפתי בכל הזמנים. זו דרמה קומית על זוג צעיר המגיע לקמבודיה כדי לאמץ ילד. מסע מרגש שבסופו יוצאים השניים מחוזקים וקרובים האחד לשנייה. טברנייה יהיה נוכח בהקרנת הסרט, שיוצג באדיבות יונייטד קינג, בסינמטקים השונים.
את אירוע הפתיחה יכבדו בנוכחותם שגריר צרפת בישראל, רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב ומשלחת במאים, שחקנים ומפיקים רבים מצרפת, ביניהם ג'רר דפרדייה, ברטרנד טברנייה (אחד השמות הגדולים ביותר של הקולנוע הצרפתי של כל הזמנים ולו תוקדש מחווה במסגרת הפסטיבל), קלוד זידי, ארנו דספלשין, לוריין לוי, אריק טולדנו, אוליביה נקש, עמנואל דבוס.
לכבוד בואו של טברנייה יוצגו מבחר סרטים שיצר במהלך השנים, ביניהם, "יום ראשון בכפר", "כמה טוב לחיות", "הכל מתחיל היום", "סעיף 627", "להעביר סמרטוט" ו"אישור מעבר".
כמו כן הבטיחה את בואה לפסטיבל רשימה נכבדת של אורחים ויוצרים מתעשיית הקולנוע הצרפתית: השחקן ג'ראר דפרדייה, שיגיע להקרנת הבכורה של סרטו "מוטב שנישאר ידידים". יחד איתו יגיעו גם שני הבמאים היהודיים של הסרט, אוליבייה נקש ואריק טולדנו, שזהו סרטם הארוך הראשון. כמו כן יגיע הכוכב השני של הקומדיה, השחקן ז'אן פול רוב, זוכה פרס הסזאר לשנת 2003 על תפקידו בסרט "מר בטיניול". דפרדייה יגיע לביקור קצר ויכבד את הקרנות הבכורה של הסרט בתל אביב ובירושלים.
גם במאי הקומדיות קלוד זידי, שביים עשרות קומדיות בכיכובם של גדולי הקומדיה הצרפתים, מלואי דה פינס ועד פיליפ נוארה, יהיה נוכח בהקרנת הבכורה של סרטו "השוטר מגנב פטור 3".

תאריך:  25/05/2005   |   עודכן:  25/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
הצעת החוק שהגיש ח"כ חמי דורון תעלה בראשית יוני להצבעה בקריאה טרומית    ביום שבת - הפגנה נגד איסור גביית דמי כניסה לחופי הרחצה
שלומי דיאז
מספר צעירות ונערות עסקו על-פי החשד בזנות בירושלים    הן הובילו לסרסור, נער בן 14
רנית נחום-הלוי
זאת בעקבות הצעה לסדר שהגיש ח"כ אריה אלדד מהאיחוד הלאומי    מבקרת המדינה לשעבר: המינויים הפוליטיים הם רעה חולה ומעילה באמון הציבור    ח"כ יצחק כהן: יש לעשות מדורת ל"ג בעומר שתשרוף את כל הרעות החולות
גלית יצחק
כך עולה מנתונים של המרכז למניעה וטיפול באלימות מינית בקרב ילדים המופעל ע"י עמותת עלם    90% מהתוקפים הם בנים וכ-10% בנות
מחלקה ראשונה
לרגל יובל ה-70 להתאחדות התעשיינים בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il