X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מבדיקה שערך העיתון "מקור ראשון"; בישראל קיימת תעשיה ניאו-נאצית הכוללת התארגנויות מקומיות, מועדונים, ספרים, סרטים וקלטות עם חומר אנטישמי ונאצי
▪  ▪  ▪

בישראל מתרחשת תקיפה על רקע אנטישמי אחת ליומיים, כך עולה מבדיקה שערך עיתון "מקור ראשון". בכתבתו של איתמר מור, שתתפרסם בסוף השבוע, עולה כי בישראל קיימת תעשיה ניאו-נאצית שלמה הכוללת התארגנויות מקומיות, מועדונים, ספרים, סרטים וקלטות עם חומר אנטישמי ונאצי.
בכתבה מראיין מור את זלמן גיליצ'נסקי, יו"ר ארגון "דמיר" - מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות בישראל', שאוסף ומתעד דיווחים על מקרי אנטישמיות בישראל. לדבריו בשנה האחרונה התרחשו בישראל מאות גילויי אנטישמיות.
על-פי ממצאי הארגון, בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בגילויי אנטישמיות ובהתארגנויות ניאו-נאציות בקרב ציבור העולים ממדינות חבר העמים. ציבור העולים הוא הציבור העיקרי שנופל קורבן לאלימות הזאת.
בישראל התנהל עד לא מזמן אתר אינטרנט ניאו-נאצי העונה לשם "האיחוד הישראלי הלבן". האתר, שנסגר בינתיים הספיק בינתיים להוליד אתר ניאו-נאצי נוסף, www.rusnatcentre.nm.ru/index2.htm , שעולה ויורד מהרשת חליפות. הפעולה נגד אתר זה קשה הרבה יותר, משום שהוא נתמך ברשת זרה ו"יושב" על שרת הממוקם ברוסיה.
התרבות הנאצית בישראל אינה נעצרת באינטרנט. יש לה שלוחות גם בעולם המוסיקה והספרות. סדרת הכוללת 8 קלטות העונה לשם 'גלוחי הראש באים' היא דוגמה מייצגת למה שמסתובב בחלק מחנויות המוסיקה והספרים של המגזר הרוסי.
אז מה כן ניתן לעשות? - גיליצ'נסקי מדגיש כי למרות הניסיון הממסדי להתכחש לתופעות הללו, אין חלופה טובה יותר מלהגיש תלונות במשטרה.
גיליצ'נסקי: "העניין הוא שבמקביל חייבים להגביר גם את האכיפה וגם את הענישה. כל עוד לא תוחמר הענישה לא יקרה שום דבר משמעותי לאותו חייל ניאו-נאצי. אין בחוק כיום סעיף שמתייחס ישירות לנושא האנטישמיות. אני פניתי ביוזמתי לפני זמן מה ליועץ המשפטי לממשלה בשאילתה לגבי מספר הפעמים שבהם הופעל הסעיף הזה בחוק.
התשובה שקיבלתי אומרת הכל: מאז שהחוק קיים (19 שנה) הוא הופעל עד היום בסך הכל ארבע פעמים, ובכולן לא היתה הרשעה. כתב האישום שהוגש נגד מפעילי האתר הנאצי הוא הפעם החמישית שבו מופעל הסעיף הזה בחוק, ובהתחשב במקרים הקודמים אני מאוד סקפטי לגבי התוצאות של הדבר הזה".

תאריך:  26/05/2005   |   עודכן:  26/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבע הראשון בכ-8.2 מיליון ש"ח; ברווח הגולמי של החברה נרשם גידול של 61% ל-16.6 מיליון ש"ח
ארי סירקין
בכנס השנתי החמישי של לשכת עורכי הדין צפויים להחלק אותות לנשים הבולטות במשפט וליקירי המקצוע
מירב לוי
כך לטענת מנכ"ל משרד הרווחה, פרופ' גולדברג בכינוס בכירי המינהל הציבורי בי-ם; תקף את בנק הפועלים על הפצת הדגלים ביום העצמאות    טוען: הבנק נמצא במשבר בדימוי ומחליט לחלק לציבור 6 מיליון דגלים, כאילו כתרומה;
הדר פרבר
בהודעה עליה חתום אדם אשר בד"כ מוסר את הודעות נטילת האחריות על פיגועים ע"י הארגון נאמר, כי א-זרקאווי נפצע וכי הוא עזב את עירק
גלית יצחק
הכבאים הכריזו אתמול על שביתת מחאה עקב אי תשלום חצי ממשכורת אפריל 2005    היום הופסקה השביתה לאחר שקיבלו את המשכורת המגיעה להם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il