X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשרות אלפי בני אדם השתתפו במצעד הגאווה רבים מהחוגגים אינם משתייכים לקהילה ההומו-לסבית האגודה חוגגת 30 שנות פעילות מצעד הגאווה בירושלים יתקיים ב-30 ביוני
▪  ▪  ▪

תחת הסיסמא "גאווה ‏2005 - כבר 30 שנה" מתקיים (יום ו', 10.6.05) מצעד הגאווה השנתי בתל אביב. עשרות אלפים, גם כאלה שלא משתייכים לקהילה, הגיעו על-מנת להשתתף במצעד הססגוני.
כ-80 אלף חוגגים השתתפו במצעד ובאירוע שהתקיים בשעות הצהריים ברחובות תל אביב ובספורטק שבגני יהושוע. יושב ראש סיעת שינוי, ח"כ יוסף (טומי) לפיד, אמר לחוגגים, כי "המאבק לשיוויון הוא לא רק מאבק שלכם, אלא של כל מי שרוצה מדינה דימוקרטית וליברלית". יו"ר סיעת מר"צ, ח"כ זהבה גלאון, אמרה: "נמשיך לפעול למען זכויות הציבור ההומו-לסבי, עד שילדים יוכלו ללכת לבית הספר גם אם יש להם זוג אמהות או זוג אבות".
בשל אירועי מצעד הגאווה נחסם לתנועה רחוב אבן גבירול בקטע שבין כיכר רבין לשדרות רוקח. המשטרה ביקשה מהחוגגים להחנות את רכבם בחניון רידינג ולהשתמש בתחבורה ציבורית. נמסר, כי הציר יפתח לתנועה בהתאם להתקדמות הצעדה. בשעות אחר הצהריים הכביש נפתח לתנועה.
השנה חוגגת אגודת ההומואים, הלסביות, הבי והטרנס בישראל 30 שנות פעילות. המצעד החל בשעה 12:30 בכיכר רבין וצעד לאורך רחוב אבן גבירול - עד לסיום בגני יהושוע. בשעה 14:00 החל הפנינג ענק הכולל: מתחם משפחה וילדים, מוזיקה, DJs ודוכנים, תחרות "גמר ההומולולו 2" ואומנים ידועים.
ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, הזניק את המצעד במסגרתו מופיעים אמנים וזמרים שונים וכן חולקו תעודות הוקרה לפעילים שונים שנלחמו לאורך השנים למען זכויות חברי הקהילה.
אחרי מאבקים ארוכים יתקיים ב-30 ביוני מצעד גאווה בירושלים
למרות התנגדות ראש עיריית ירושלים מבטיחים בבית הפתוח אירועי גאווה מגוונים ומרתקים לכל אורך חודש יוני – וסיום גאה במיוחד במצעד השנתי "אהבה ללא גבולות" שיתקיים בשעות הערב של יום חמישי ה-30 ביוני.
אירועי הגאווה בירושלים נפתחו אמש (8.6) באסיפה חגיגית בבית הפתוח, מעוזה של הקהילה ההומו-לסבית בעיר. מנכ"ל הבית הפתוח, חגי אלעד: "אל מול גלי ההתלהמות נגד זכותה הדמוקרטית של הקהילה ההומו-לסבית לשוויון ונראות בירושלים, חשיבותו של מצעד הגאווה בירושלים ברורה מתמיד".
שיאם של אירועי הגאווה בירושלים יהיה בסוף החודש, כאמור, עת יתקיים זו השנה הרביעית ברציפות מצעד הגאווה בירושלים "אהבה ללא גבולות", מהמדרחוב במרכז העיר לגן הפעמון. באירועים צפויים להשתתף אלפי אנשים.
השנה מתקיימים האירועים בירושלים בחודש יוני לאחר שהבית הפתוח החליט על דחיית אירועי וורלדפרייד לקיץ 2006, בשל החפיפה שנוצרה בחודש אוגוסט השנה עם מועד ביצוע תוכנית ההינתקות.
בני זוג מאותו מין יוכלו לרשת זה את זה
ביום ד' השבוע אישרה מליאת הכנסת בקריאה טרומית את הצעת החוק שהגיש ח"כ אילן ליבוביץ משינוי לפיה בני זוג מאותו מין יוכלו לרשת זה את זה, אם לא נוסחה צוואה.
התיקון המוצע לחוק יאפשר לבן זוג חד-מיני לרשת את בן זוגו המנוח. בנוסף, מוצע להחיל את הסדר המזונות הנהוג כיום גם לגבי זוגות חד-מיניים, במקרה והללו נפרדים.

תאריך:  10/06/2005   |   עודכן:  11/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
ניר קלינגר ירד לחדר ההלבשה הבוסני אחרי המשחק נגד ספרד והודיע לסוכנו של השחקן כי הוא מעוניין בו
מיכאל דבורין
נציגי החברה שנפגשו עם בכירי משרדי האוצר והביטחון בניסיון לאפשר תשלום מיידי של משכורות העובדים וגמלאי החברה סירבו להגמיש את עמדותיהם ועזבו את הפגישה ללא תוצאות
עדי גלסקה
הקשר הצעיר יילחם על מקומו בהרכב בית"ר בעונה הבאה    בנין מתרחק מהקבוצה
עדי גלסקה
בקבוצה מהשרון מתחילים להתכונן לעונה הבאה בליגת העל    צ'אקנה, שהיה מבוקש גם בהפועל ת"א הוא השם הגדול הראשון
עדי גלסקה
המגן הימני של בני יהודה סיכם היום תנאיו וימשיך עונה נוספת בשכונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il