X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נפתח הסלון האוירי בפריז
הסלון האוירי של פריז נחשב לאירוע הגדול והחשוב בעולם בתחום התעופה, החלל והתעשיות הביטחוניות בין הפיתוחים המוצגים בידי חברות ישראליות: מערכת החץ, מזל"טים ומל"טים שונים, מערכות טילים ומערכות אופטיות שונות ומגוונות
מסוק של חיל האויר הבריטי

מפגן אוירי בשמי התערוכה

נשיא צרפת בוחן את הדגם החדש של איירבס

הסוחוי הרוסי מציג את יכולותיו

פליישר יחסי ציבור
אלביט מערכות רשמה פטנט על התצוגה שלה בסלון פריס

הסלון האוירי ה-46 במספר נפתח (יום ב', 13.6.05) בשדה התעופה 'לה בורז'ה' הסמוך לפריז. הסלון הינו האירוע הגדול והחשוב בעולם בתחום התעופה, החלל והתעשיות הביטחוניות.
נשיא צרפת, ז'ק שיראק, ומנהיגים של מדינות, וכן נציגי חברות רבות בעולם, הגיעו על-מנת לחזות בתצוגה ובנוסף חזו במופע אוירי שערכו מטוסי קרב. רוסיה הציגה את הדגם החדש של מטוס הסוחוי מתוצרתה. חברת איירבס הציגה את מטוס הנוסעים שלה מדגם A-380.
למעלה מ-40 מדינות וכ-2,000 חברות מציגות בו: מטוסים, מסוקים, כלי-טיס בלתי מאוישים (מזל"טים), טילים, מוצרי תעופה וביטחון תעופה, מוצרי אבטחה אזרחיים ומוצרי קשר ואלקטרוניקה לחילות האויר, היבשה והים. בנוסף לתצוגות על הקרקע מבצעים מטוסים ומסוקים תצוגות אויריות.
הביתן הישראלי אורגן השנה על-ידי המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי ("מכון היצוא"). כמידי שנה, הביתן מושך תשומת לב רבה בשל העניין הרב שמוצאות מדינות שונות וחברות שונות בפיתוחי התעשיה האווירונאוטית הישראלית. עם הפיתוחים אשר חברות ישראליות מציגות ניתן למצוא: מערכת הטילים נגד טילים החץ, מזל"טים ומל"טים שונים, מערכות טילים ומערכות אופטיות שונות ומגוונות.
השנה הוחלט על הקמת ביתן חדש שבהקמתו הושקעו 5.7 מיליון ש"ח. לדברי המקימים, הביתן המרשים נועד לתת מענה לצרכי החברות הישראליות המציגות בו, מהיבט העסקי והייצוגי כמו גם מבחינת התפקוד, היעילות והנוחות.
במסגרת הביתן מציגות 14 חברות ישראליות: אלביט, אארונאוטיקס, אלישרא, אורביט, אס.גי.די., אר.אס.אל., מנועי בית שמש, סיב"ט, פלסאן סאסא, קונטרופ, ראדא, רפא"ל, תאדירן קשר ותעשיה צבאית.
חברת אלביט מערכות מציגה השנה בסלון תא טייס וירטואלי שיאפשר למבקרים בו ליהנות מחווית הטיסה במטוסי קרב, מסוקי קרב וסער בהדמיה של משימות משתנות ומגוונות. בתצוגה הסטטית מוצגת משפחת המל"טים, מערכות אלקטרו-אופטיות מתקדמות, כולל מטעד חדש הנחשף לראשונה ומערכות חימוש מונחה.
בנוסף כוללת תצוגת אלביט מערכות, מערכות חימוש מונחה ממשפחת Whizzard. מערכות אלו כוללות מנחה באמצעות הדמאה אינפרא-אדומה (OPHER) ומנחה לייזר (Lizard). מערכות החימוש המונחה בעלות יכולות לשיפור דיוק הפגיעה במטרות נעות ובתנאי רוח חזקה, ברמת אמינות גבוהה.

תאריך:  13/06/2005   |   עודכן:  13/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בתאונה טרגית באבו-גוש נהרג במהלך החג ילד בן 6 כשנפל מטנדר נוסע ונדרס תחת גלגליו    אדם טבע בחוף הדולפינריום
עומר כרמון
האקר הפיל את האתר הרשמי של משפחת רוצח ראש הממשלה, יצחק רבין    ההאקר השתלט על תיבת הדואר של האתר וענה למתעניינים כי החליט לעשות זאת בשל התנגדותו למעשיו של הרוצח
מערכת ספורט 5
חלוצה האנגלי של ריאל מדריד אמר לאורך כל העונה האחרונה כי טוב לו בספרד וכי הוא לא מתכוון לעזוב את קבוצתו, למרות אינספור רינונים וספקולציות שונות על אפשרות חזרתו לפרמיירליג
עומר כרמון
הנערה אינה חושפת את פניה ואזרחי סינגפור מנסים לנחש מי היא אותה נערה מיסתורית הממתינה להיכנס בשנה הקרובה לאניברסיטה ומשתפת בחוויותיה את הגולשים
מיכאל דבורין
ג'וליה מנחה לשעבר ב-MTV רומניה עלתה לארץ לפני כחודשיים וכבר הוציאה שיר ראשון לרדיו; הבוקר היא נסחפה למערבולת, בלעה מים והתעלפה; "רק בנס יצאתי מזה" אמרה לאחר ששוחררה מבית החולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il