X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה נאם בכנס הגליל השנתי "הפינוי יבוצע בדיוק כפי שהחליטו הכנסת והממשלה" השר נתניהו: "איך ייתכן שבמדינה קטנה כמו שלנו עוד יש פריפריה?" פרס, השר הממונה על הגליל והנגב, החרים את הכנס
▪  ▪  ▪

"אני לא מוכן לקבל את הטענה שהיציאה מעזה היא רמיסת הציונות. היא חיזוק הציונות באזורים הרבה יותר חשובים וכך צריך לעשות בגליל". את הדברים אמר (ה', 16.6.05) ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר בכנס הגליל השנתי.
הוא הוסיף ואמר, כי ביום ראשון יביא לאישור הממשלה הוראת שעה להורדת מחיר הקרקעות בגליל ובתוך זמן קצר ייזום החלטה להורדת מחיר הקרקעות לתעשיה. "היו תקופות שבאזור הזה היו הרבה פחות דיבורים והרבה יותר יישובים ועשייה וזה מה שצריך לעשות עכשיו", אמר לאורחי הכנס.
שרון אמר, כי הרצועה היא איזור שלא מסייע לישראל אסטרטגית. לדבריו, היציאה מהרצועה תאפשר חיזוק של איזורים בעלי סיוע אסטרטגי רב יותר. הוא ציין, כי יש צורך בחיזוק ההתיישבות בגליל בנגב ובירושלים רבתי.
שרון המשיך בנאומו וציין, כפי שחזר ואמר בחודשים האחרונים, כי תוכנית ההינתקות תבוצע במועדה, כפי שהוחלט בכנסת ובממשלה. "אני רוצה להזים את שמועות השווא: אין שום סטייה מהחלטות הממשלה והכנסת. הפינוי יבוצע בדיוק כפי שהחליטו הכנסת והממשלה", הדגיש.
פרס החרים את הכנס
שמעון פרס, המשנה לראש הממשלה ומחזיק תיק פיתוח הגליל והנגב, בחר שלא להגיע ולהשתתף בכנס, שכל עניינו לעסוק בתחומים עליהם הוא מופקד, זאת במחאה על שנציגי הציבור הערבי לא הוזמנו לדבר בכנס.
גם ראשי הרשויות הערביות החרימו את הכנס. "כנס גזעני שמהווה המשך למדיניות ייהוד הגליל", אמר יו"ר ועדת המעקב של ערביי ישראל, שווקי חטיב בהודעה שפרסם לקראת הכנס.
נתניהו: הצמיחה מאפשרת עוד רפורמה אחת - קידום הפריפריה
שר האוצר, בנימין נתניהו, השתתף גם הוא בכנס וקרא לקידום הפריפריה ולמציאת פתרון לבעיית האבטלה בגליל. "הצמיחה מאפשרת עוד רפורמה אחת - קידום הפריפריה. אני רוצה מדינה בלי פריפריה. איך ייתכן שבמדינה קטנה כמו שלנו עוד יש פריפריה?" אמר נתניהו וציין, כי הפתרון הוא הקמת דרכים מהירות, ביצוע רפורמה בקרקעות ופיתוח מקורות תעסוקה.
ביחס לבעיית האבטלה, הציג נתניהו אפשרות לפתרון: הקמת מרכז מבקרים גדול לתיירים הנוצריים. "מגה פרויקט של המרכז העולמי של הנוצרים האוונגליסטים על שפת הכנרת" אמר וציין כי מדובר ב-550 דונם של אדמות מדינה באזור קיבוץ גינוסר. לדבריו המדינה מציעה לנוצרים האוונגליסטים להקים במקום מרכז עולמי. "מדובר בעשרות מיליוני מאמינים בארה"ב וברחבי העולם. רק בסין יש חמישה מיליון מאמינים", ציין נתניהו.

תאריך:  16/06/2005   |   עודכן:  16/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ביפו זול יחסית - מגרש ב-70 אלף דולר לקרקע לדירה
יואב יצחק
קבוצת אי.די.בי. בראשה עומד דנקנר הודיעה על כך רשמית לבורסה    הסיבה לכך: דרישות חדשות ובלתי מקובלות שהעלתה משפחת ספרא
נוה יוסף
דווקא בימים בהם נמצאת חקירת פרשת "הסוס הטרויאני" בעיצומה בוחר בית המשפט לשלוח מסר מקל ומפחית בעונשם של חוקרים פרטיים אשר סרחו
ברוך לוי
השר פינס נענה לבקשת נציגי הסגל הדיפלומטי בישראל: תוכפל תקופת השהות המאושרת לעובדי משק בית בבתיהם של שגרירים וקונסולים כלליים
עומר שיקלר
לא היו נפגעים אך נגרם נזק לכלי רכב    במהלך היום והלילה הקודם נעצרו על-ידי כוחות צה"ל חמישה מבוקשים    ראשי מועצת יש"ע בפגישה עם קציני קצה"ל: יש להמשיך בהידברות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il