X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראשי הפועל ת"א הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי את התשובה לבקשתו של רפי עגיב לבטל את העברת זכויות הניהול
▪  ▪  ▪

ראשי הפועל ת"א הגישו (ה') לבית המשפט המחוזי בת"א את תשובתם בעניין בקשתו של רואה החשבון רפי עגיב לבטל את עסקת העברת זכויות הניהול של הקבוצה לידי קבוצת אנשי עסקים שבראשה עומדים מוני הראל, עודד לוסקי ואמנון ברזילי.
עגיב המחזיק ב-16.7 אחוז ממניות הקבוצה הגיש לפני כשבועיים עתירה לבית המשפט במטרה למנוע את העסקה, בטענה לזכות סירוב ובטענה כי העסקה אינה מועילה לקבוצה וכי ביכולתו לגבש מהלך עסקי טוב יותר. התשובה של נציגי חברת כתר, משה תאומים, ומוטי אורנשטיין נוסחה על-ידי עו"ד עופר שפירא.
בהפועל ת"א מקווים שבית המשפט ידחה את כל בקשותיו של עגיב. בנוסח התשובה יש אמירות רבות נגד עגיב וטענות קשות על פועלו בעבר ובהווה, גם בכל הקשור להגשת העתירה.
בין השאר נכתב בתשובה, כי "הבקשה היא חוליה נוספת במסכת מעשים פסולים וטורדניים של רפי עגיב שכל תכליתם היא להטיל אימים על המשיבות (כתר, תאומים ואורנשטיין, ואגודת הפועל ת"א), במטרה לקדם אינטרסים אישיים זרים ופסולים של המבקשת ומר עגיב".
הם ממשיכים וטוענים, כי "עגיב עצמו לא עמד ואינו עומד בהתחייבויות בנוגע להישגי העבר של הקבוצה, הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל אף פתחה נגדו בהליכי הוצאה לפועל ועתה הוא מנסה באמצעות תכסיסים משפטיים כמו התביעה והטענות שבה ליצור לעצמו עמדת מיקוח ומנוף שיאפשרו לו לדעתו לברוח מאחריות לגרעון הקבוצה בעבר ולהשיג לעצמו יתרונות כלכליים על חשבון המשיבות...".
"במסגרת הליך זה יראו המשיבות כי דרושה מידה רבה של עזות מצח לשם העלאת טענות סרק מסוג זה המועלה על-ידי המבקשת בבקשה. בניגוד למבקשת ולמר עגיב הבורחים מאחריות ועסוקים בהטחת האשמות חסרות שחר, המשיבות תמכו בקבוצה גם בשעותיה הקשות, ובכלל זאת הזרימו מיליונים רבים של שקלים להבטחת המשך פעילותה של הקבוצה ולהעלאתה על פסים של הבראה. בעוד מר עגיב התרחק מן הקבוצה ועסק בענייניו, שקדו המשיבות ונציגיהם בחיפוש פתרונות למצב הקבוצה".
עוד הם מוסיפים, כי "בהפועל ת"א מציינים כי אין שחר בטענות כי לא מדובר בהסכם חוקי וכי הדירקטוריון אישר זאת באופן חוקי על-פי כל המשתמע מכך".
בהמשך התשובה נכתב, כי "אין כל שחר למצב שמנסה המבקשת לתאר בפרשה, לפיו כביכול המצב בקבוצה נוצר עקב מעשים ומחדלים של אחרים בניגוד לרצונו של עגיב... עגיב היה לפחות אחד האחראים העיקריים ביצירת המשבר הכלכלי של החברה והקבוצה בו היא מצויה בשנים האחרונות".

תאריך:  24/06/2005   |   עודכן:  24/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתב טלספוקט
יעקב שחר ואיתמר צ′זיק החליטו כי הדרישות ה"חצופות" של החלוץ לא מתאימות להם    חיפה תחפש חלוץ חלופי
כתב טלספורט
גם רפי כהן (המאמן) אמור לקבל ביום ו'' את התפקיד מעמותת הפועל פ"ת
עומר שיקלר
כך טוען נציג הדורות הבאים בכנסת, השופט (בדימ.) שלמה שהם    בישראל קיים פיקוח לקוי ביותר על חומרים מזיקים בעיקר לבריאות הילד    משרד הבריאות: לא נעשה מספיק לקידום הנושא
עומר שיקלר ושלומי דיאז
המשטרה חושדת כי מדובר בחבלה    ההורים והמטפלת מאשימים זה את זה    מצב התינוקת מוגדר כקשה והיא מונשמת ומורדמת
נוה יוסף
"התנהגותו של הנאשם מצביעה על אדם ברוטאלי, שאיננו בוחל בכל אמצעי אלים. אף שהמתלונן התחנן בפניו שלא יכה אותו בהיותו אדם חולה, הוא המשיך להפליא בו את מכותיו תוך כדי שימוש במוט עשוי מתכת וגרם לו לנזקים גופניים חמורים שבגינם נזקק לטיפול רפואי מסיבי" - כותב השופט עוני חבש בגזר דינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il