X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוחות גדולים של צה"ל סרקו אחר המחבלים
▪  ▪  ▪

חמישה צעירים ישראלים נפצעו (יום ו', 24.6.05) בפיגוע ירי סמוך להתנחלות בית חגי שבאזור הר חברון. כעבור זמן קצר מת אחד הפצועים - נער כבן 17. מאוחר יותר נפטר בבית החולים פצוע נוסף.
ההרוגים בפיגוע אביחי לוי, בן 17, שנהרג במקום ואביעד מנצור, בן 16, תושב עותניאל שנפטר מפצעיו בבית החולים.
על-פי הדיווח, השלושה נפגעו מירי מחבלים שנסעו במכונית. עדי ראייה סיפרו, כי מכונית חולפת פתחה באש לעבר תחנת הסעה הממוקמת בצומת. הרכב המשיך בדרכו בנסיעה דרומה.
ראובן טל, תושב בית חגי ומפקד זק"א בדרום הר חברון, שהיה מהראשונים להגיע למקום, סיפר ל-Nfc: "בערך בשעה 17:00 שמענו צרור יריות בסמוך לבית חגי. המקרה היה כ-200 מטר מהבית שלי. מיד יצאנו לצומת ושם פגשנו במראה מזעזע - ראינו ארבעה פצועים שאחד מהם במצב אנוש שנקבע לו מוות במקום". הוא סיפר, כי הנפגעים מסרו שרכב חולף פתח לעברם באש והמשיך בנסיעה לעבר דהרייה.
כוחות גדולים של צה"ל וכן של צוותי הצלה הוזעקו למקום. החיילים פתחו בסריקות לאיתור הרכב הנמלט, בעוד אנשי ההצלה פועלים לטפל בפצועים. אלה סובלים מפגיעת קליעים. שני הנפגעים פונו בניידות ממוגנות של מד"א לבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. הצבא סגר חלקים מהכביש לתנועה וביצע סריקות.
תגובות: המחבלים מזהים היטב את חולשת מדינת ישראל
ראש מועצת הר חברון, צביקי בר-חי, אמר זמן קצר לאחר הפיגוע: "המחבלים מזהים היטב את חולשת מדינת ישראל, והבריחה מחבל עזה מדרבנת אותם להמשיך במעשי טרור עד שיבריחו אותנו מכל חבלי ארץ ישראל".
מפלגת "האיחוד הלאומי" מאשימה את ראש הממשלה: "פיגוע הירי הוא תוצאה ישירה של מדיניות הממשלה להוציא את כוחות צה"ל מחברון על-מנת למנוע חיכוך כביכול בין הישוב היהודי לערבים. גם ההיערכות למסור את בית-לחם לפלשתינים רק תגביר את הטרור כנגדנו. ברגע שהפלשתינים רואים כי הרסן של כוחות הביטחון נגדם הותר והופנה כלפי המתיישבים, הם מפנים גם כן את כוחותיהם כלפי מתיישבי יש"ע ודרום הארץ".
בהודעת מועצת יש"ע שפורסמה זמן קצר לאחר התקרית נאמר: "כפי שהתרענו בעבר, עם ההתקדמות לקראת ביצוע ההינתקות והמשך הבריחה מחבלי הארץ, יגבירו ארגוני הטרור את הניסיונות לבצע פיגועים. גם הנערים ששילמו היום בחייהם ובגופם יוצגו על-ידי הפלשתינים כחלק מהסטטיסטיקה של ניצחון הטרור על ישראל, ניצחון שהביא לגירסתם להחלטה על הנסיגה מחבל עזה וצפון השומרון".
מופז: צה"ל יפעל ברצועה במידה והפלשתינים ירו במהלך ההינתקות
בשעות הבוקר של יום ו', חזר שר הביטחון, שאול מופז, והזהיר כי במידה והפלשתינים ילוו את תהליך ההינתקות בטרור ואש, צה"ל יפעל להפסיקה וכוחות צה"ל עשויים להיכנס לרצועה כדי לפעול שם נגד המחבלים.
ביום ב' השבוע נהרג יבגני ריידר בן ה-27 תושב חרמש, בפיגוע ירי. בנוסף נפצע נער בן 16. פיגוע הירי אירע סמוך לבאקה אל-שרקיה בצפון השומרון. ריידר הותיר אחריו ילד כבן שנה וחצי.

תאריך:  24/06/2005   |   עודכן:  16/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
מנהל אגף התפעול והאחראי על הגנת הקווים נקנסו כל אחד ב-12,000 ש"ח    "הם כנושאי תפקידים בתחומים הרלוונטיים, לא עשו את שחייבים היו לעשות מרגע שקרס מתקן ההגנה הקטודית ועד לאירוע הדליפה עצמו", פסקה השופטת
מיכאל דבורין
דיווח: במידה וייחסמו יותר מעשרה צירים מרכזיים בארץ בו-זמנית תורה המשטרה לציבור להישאר בבית; עוד שוקלים במשטרה: לכנס מסיבת עיתונאים דרמטית בהשתתפות בכירי המשטרה בה ייקרא הציבור לגלות סבלנות בימי ההינתקות
מערכת ספורט 5
מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה תפגוש את אלופת שבדיה, מאלמו, בסיבוב השני של הצ'מפיונס ליג    רוני לוי ייצא לעקוב אחרי היריבה בקרוב    ליברפול, תפגוש לדרבי בריטי את TNS הוולשית בסיבוב הראשון
עומר כרמון
דיווח: חאלד משעל, מוסא אבו מרזוק, נאיף חוואתמה ופארוק קדומי נענו להזמנת אבו מאזן    ראשי האופוזיציה הירדנית ביקשו מהמלך להעניק מקלט לחאלד משעל    עשרות שוטרים פלשתינים מכתרים את אזור תחנת הרכבת הישנה בג'נין
שרון דעי
בית המשפט פסק כי ישולמו דמי תיווך למרות שלא שלא נחתם הסכם תיווך וזאת מעילת תום הלב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il