X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כספי ספנות מדווחת על גידול של 100% בהזמנות נופש באוניות קרוז לעומת 2004; השנה יצאו בסך הכל 5 אוניות לקרוזים; על-פי הערכות החברה תופסת אוניית "נסיכת החלומות" כ-40% משוק אוניות הקרוז בישראל; השירות בספינה נתפס אצל הישראלי כחלק החשוב ביותר בחווית ההפלגה
▪  ▪  ▪
מנו ספנות, דגש על השירות

הישראלים מגדלים מחדש את מנעמי הפלגות הנופש. חברת כספי ספנות מדווחת על גידול של 100% בהזמנות לאוניות קרוז לעומת קיץ 2004.
כספי ספנות משווקת את אוניית הפאר ה-DREAM Princess, ומדווחת כי הקיץ הזה יבלו על סיפון האונייה מעל 65,000 ישראלים שיצאו לנופש בחופי הים התיכון. גם בחברת מנו ספנות מציינים כי חל גידול בהזמנות לאוניות הנופש המפליגות לתקופות ארוכות יותר מעבר לסוף שבוע.
בסך הכל יעמדו השנה לרשות הנופשים 5 ספינות שיצאו לקרוזים. 4 אוניות יוצאות מהנמל בחיפה ואוניית המג'יק-1 מפליגה מהנמל באשדוד. חברת מנו ספנות מפעילה היום שלוש אוניות: ה"רויאל איריס", ה"איריס" וה"יסמין". את ספינת המג'יק-1 משווקת חברת אגד.
יובל כספי, מנכ"ל כספי ספנות, ציין כי "קטגוריית הנופש של השייט "נתפרה" למידותיו של הישראלי, וזאת בשל שילוב של מספר גורמים: הפלגה ליעדים אטרקטיביים וקרובים האהובים על הישראלים כמו יוון, טורקיה וקפריסין, שהייה באונייה ברמה של 5 כוכבים ויותר, מחיר שמתאים לתקציב הנופש השנתי של הישראלי הממוצע וחווית הנופש "הקצת אחרת" שממוצבת בתודעתו של הישראלי כחלק מסגנון החיים של העשירים והמפורסמים".
בכספי ספנות מדגישים, כי אורכה של האונייה "נסיכת החלומות" עומד על 200 מטרים והיא כוללת 570 חדרים לנוסעים, ומסוגלת להכיל כ-1,400 נוסעים, כפול מהאוניות המפליגות כיום בישראל המכילות עד כ-700 נוסעים.
הספינה יובאה מהאיים הקריביים ושופצה במשך שנה ביוון. היא הגיעה לארץ לפני כחודשיים, ועל-פי הערכות החברה היא תופסת כ-40% משוק אוניות הקרוז בישראל.
הישראלי שם דגש על השירות
הישראלי היוצא לנופש באוניית קרוז דירג את השירות כ"חלק חשוב ביותר" בחווית ההפלגה. במקום השני (86%) - האוכל, 81% - בידור ו-72% מהמפליגים סברו שהקניות ב"דיוטי פרי" של האונייה היו "חלק חשוב ביותר" בחווית ההפלגה. הקזינו הגיע רק במקום החמישי עם 62% בלבד. כך עולה מסקר שערכה חברת "מנו ספנות" בקרב 600 נוסעים בהפלגות שונות של החברה.
ב"מנו ספנות" מדגישים, כי בשלוש האוניות של החברה הושם השנה דגש על שירות יעיל ומהיר לנוסע. לצורך כך יקבל כל נוסע כרטיס "מנו כארט", המשמשת כתחליף לדרכון בעת הירידה לנמלים בחו"ל. הכרטיס המגנטי מאפשר גם ביצוע רכישת "אקסטרות" בברים באונייה ועליו מוטבע מספר החדר ומספר השולחן בחדר באוכל שבו סועד בעל הכרטיס. עמדת בקרה מאפשרת לכל נוסע באונייה לבדוק בכל עת, באמצעות הכרטיס מה סכום הרכישות שביצע באוניה.

תאריך:  04/07/2005   |   עודכן:  04/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מטרת המרכז - לשלב חוקרים מתחומי ידע שונים, לקדם ולחזק את הקשרים עם מוסדות ציבוריים בקהילה באמצעות מחקר ופיתוח תוכניות הכשרה    משנה הבאה - תואר שני בניהול מערכות בריאות
מחלקה ראשונה
ימים ראשון עד שבת, ה-10 ביולי וה-16 ביולי סרטים וסדרות שזכו בפרסים בפסטיבל בשנים קודמות
ברוך לוי
המכרז המוסדי יתקיים היום    הגיוס יבוצע באמצעות חברת הבת הבינלאומי הראשון הנפקות
הדר פרבר
שיתוף פעולה בין רדיו ללא הפסקה במרכז ובצפון אשר יאפשר לצופים לעקוב אחר המתמודדים ולהגיב על היחסים בין הזוגות
ברוך לוי
חברת AMG מודלים כלכליים מציעה 5% הנחה לגולשים אשר יגישו בקשה למיחזור משכנתא דרך אתר האינטרנט שלה    מנכ"ל החברה: "כבר עכשיו, יכול כל גולש לשלוח את פרטיו דרך אתר החברה ברשת ולקבל הערכה לכדאיות מיחזור המשכנתא שלו בחינם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il