X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חבר מוצעת העיר, אדיר בנימיני (שינוי): ל"קווי הטאליבן" האלה אין מקום בעיר דמוקרטית ומודרנית; קורא לראש העיר, מרים פיירברג להתערב בסוגיה
▪  ▪  ▪
פיירברג, מתבקשת להתערב בסוגיה

ההפרדה בין הנשים לגברים בנסיעה באוטובוס מגיעה גם לעיר נתניה. מעתה יופרדו העולים לקווים הנוסעים בתוך השכונה החרדית בעיר - קריית צ'אנז.
מאז שהוקמה השכונה החרדית בעיר, קיימת בהוראת האדמו"ר חברת נסיעות נפרדת ופרטית. חברה זו פועלת בקו של נתניה-בני ברק ומתקיימת בה הפרדה בין גברים לנשים.
"קן מהדרין" המתוכנן באגד יעבור בתוך הקריה דרך הישיבה, הסמינר ובית החולים "לניאדו". על-פי מקורות בציבור החרדי, יצא לאחרונה מכתב מהאדמו"ר ששום קו לא יכנס לקריה למעט הקו המיוחד של החצר. נטען, כי ראשי החסידות פנו למתאם בין הציבור החרדי לבין חברת אגד, הרב שלמה רוזנשטיין, בטענה כי "לא ייתכן שתיכנס פריצות לקריה".
חסידי צ'אנז הבטיחו לחסום בגופם את כניסת האוטובוס לקריה. הדבר כנראה השפיע וכעת הנטייה באגד היא לקיים הפרדה מלאה בקו החדש.
יו"ר סיעת שינוי בעיר, וחבר מועצת העיר, אדיר בנימני זועם כל מה שהוא מכנה - 'כניעת אגד לדרישת החרדים'. "מדובר בחרפה לעיר נתניה. 'לקווי הטאליבן' האלה אין מקום בעיר דמוקרטית, שוויונות ומודרנית כמו נתניה. אסור לתת יד להפליית נשים בשום מצב", אמר בנימיני.
בנימיני קורא לראש העיר, מרים פיירברג להתערב בסוגיה. "פייברבג מציינת מעל כל במה כי נתניה הינה עיר סובלנית, ואפליה כזו בוטה הפוגעת בכבוד האדם ואינה מעידה על סבלנות יתרה. דווקא כאישה אסור שהיא תקבל את האפליה הזאת", הוסיף בנימיני.

תאריך:  06/07/2005   |   עודכן:  06/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
50 חברות סטארט-אפ ישראליות נקנו בשנה האחרונה על-ידי חברות זרות וישראליות בכ- 100 מיליוני דולרים    יחיאל אסיה מעריך: מספר חברות הסטארט - אפ יגיע בסוף השנה לכ-1,200; מכון היצוא עורך היום מפגש בנושא הקמת והפעלת חברות סטארט-אפ.
מירב לוי
לופטהנזה תגדיל את אחזקותיה במניות סוויס ל-49%    בו זמנית לופטהנזה תנהל מו"מ לקבלת זכויות הטייס
רנית נחום-הלוי
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק לפיה יוגדל המימון בסיעות, אם יש ייצוג הולם של נשים    ח"כ הרב רביץ: אנו עוסקים בלקנות שלטון בהון    ח"כ סער, מגיש הצעת החוק: תוצאה של התנגדות עיקשת תעורר חוקים בכפיה
ענבל אביב
אוכלוסיית ישראל מנתה ב-2004: 6,869,500 נפשות    אוכלוסיית העיר ירושלים עברה במהלך 2004 את קו ה-700 אלף תושבים    בת"א נמשכה מגמת העלייה בקצב גידול האוכלוסיה
הדר פרבר
סוכנות הימורים ביצעה החזרים בסך כולל של מיליון שקלים למהמרים ישראלים שביקשו לבטל את ההימורים בעקבות הפרשה של הזיופים בתחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il