X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יותר מ-7,000 ספורטאים ואורחים יצעדו על המסלול באצטדיון רמת גן בטקס הפתיחה של המכביה ה-17 חשש שמשלחות ימין ינצלו את הטקס למחות על ההינתקות אמצעי ביטחון חמורים לאבטחת הנשיא קצב ורה"מ שרון
▪  ▪  ▪

האולימפיאדה בישראל (המכביה ה-17) נפתחת בדיוק בשעה 20:00 (יום ב', 11.7.05) בטקס גדול וססגוני באצטדיון רמת גן. לקראת 23:00 הסתיים טקס פתיחה. המכבייה מתקיימת תחת הסיסמא: "להתרגש, לאהוב ולנצח".
אורחי הכבוד היו נשיא המדינה, משה קצב, וראש הממשלה, אריאל שרון. אמצעי ביטחון מיוחדים נערכו כדי לאבטח אישים אלה. כ-50 אלף איש הגיעו לאיצטדיון ולמתקנים שסביבו. ספורטאים מ-55 מדינות הגיעו כדי להשתתף בתחרויות.
הטקס נפתח בקימה לכבוד נשיא המדינה ורעייתו, שהגיעו למקום. מייד לאחר מכן החל טקס מצעד הספורטאים, מכל המדינות המשתתפות. עם הצועדים נמנו גם כמה ספורטאים שנפצעו קשה בתאונה הקשה שהיתה במכביה. אחד מהם, שנשאל על כך, אמר כי הוא סולח (על התאונה) אך לא שוכח. "חשוב לנו להיות כאן", אמר, "מבחינתנו זאת סגירת מעגל. עשינו מאמץ גדול, זה חשוב מאוד".
נשיא המדינה משה קצב, וראש הממשלה אריאל שרון, אמרו דברים קצרים בפני באי המכביה. הם ביקשו מהספורטאים היהודים שהגיעו למכביה ה- 17, לעלות לישראל. הנשיא אמר כי ישראל זקוקה להם ומקומם כאן בארץ. שרון אמר באותו מעמד, כי "כל ישראל ערבים זה לזה" והציע ליהודים: "תעלו לישראל".
לפיד המשחקים הופקד להדלקה בידיו של הגולש גל פרידמן. השחיין היהודי זוכה 7 מדליות הזהב באולימפידת מינכן, מרק שפיץ, משתתף גם הוא בטקס.
מלבד מצעד המשלחות המסורתי משתתפים בטקס אמנים רבים, 1,300 רקדנים ורקדניות. המארגנים מבטיחים כי מדובר באחד הטקסים הגדולים והמרשימים ביותר שנערכו בארץ.
אבטחה כבדה, סדרי תנועה
האבטחה סביב האיצטדיון רבה ולכן המארגנים מבקשים מהאורחים להקדים את הגעתם למקום ולהיות סבלניים. המשטרה גייסה כ-2,500 אנשי ביטחון והצלה שיקחו חלק בשמירת הסדר והביטחון של כ-7,000 האורחים שהגיעו מרחבי העולם כדי לקחת חלק במשחקים שכבר החלו בשבוע שעבר.
נודע, כי אחת המשלחות מתכוונת לנצל את מצעד המשלחות על-מנת להפגין נגד תוכנית ההינתקות. המארגנים פועלים לסכל את התוכנית ולהבטיח כי האירוע לא יישא גוון פוליטי כלשהו.
מהמשטרה הודיעו, כי ההכנות לטקס מתנהלות כמו כל מבצע רחב היקף. בנוסף, הם צופים עומסי תנועה כבדים באזור ולכן לא תתאפשר הגעה בכלי רכב פרטיים למתחם.
הקהל יופנה לחניונים ויגיע בהסעה מאורגנת לאצטדיון. הכניסה לחניונים מהם יופעלו ההסעות תהיה ללא תשלום. החניונים הם: רידינג, הספורטק, חניון א"י היפה, חניון מערבי ומזרחי מול גני התערוכה, רפידים וחניונים נוספים לאורך רחוב שטרית.
בשעות הערב של יום א', אירגנו משרד הקליטה והמארגנים ערב "ברוכים הבאים". מטרת הערב הייתה להראות וללמד את הספורטאים היהודים על ארץ ישראל ולנסות לשכנע אותם לעלות לארץ.

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  12/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
את ההילולה יערוך בנו, הרב יעקב ישראל איפרגאן - "הרנטגן"    ההילולה תהא השנה בסימן אחדות ואהבת ישראל    ה'תיקון' יחל מהשעה 23:00
ניר וייס
לאחר 19 שבועות רצופים של ירידה בהכנסות ממכירת כרטיסים לעומת השנה שעברה, חילץ עיבוד הקומיקס "ארבעת המופלאים" את הוליווד מתקופת השפל הארוכה בתולדותיה
הדר פרבר
השבוע דיווחו מספר חברות בחו"ל על חבירה במטרה לפתח יחד את הטכנולוגיה בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר    Google לוקחת חלק
הדר פרבר
האישה עם מסיכת הכוויות עשתה כותרות בכל העולם
מירב לוי
בשלב א' מתוכננת הפעלתם של שלושה יעדים - מינכן, פרנקפורט וברלין; הטיסות יחלו לפעול מחודש נובמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il