X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקורס נמשך שנה וחודשיים המסיימים מקבלים דרגת סמל ואת אות הצוללן שייטת הצוללות הינה יחידה קרבית בעלת תפקיד משמעותי בלחימה העכשווית
▪  ▪  ▪

טקס סיום קורס צוללן, מחזור פ"ז, התקיים בשעות הערב (יום א', 17.7.05) בבסיס חיל הים בחיפה, במעמד מפקד חיל הים, האלוף דוד בן בעש"ט. עם סיום הקורס, שאורכו כשנה וחודשיים, מקבלים המסיימים דרגת סמל ואת אות הצוללן.
קורס צוללן הינו קורס התנדבותי מהיוקרתיים בצה"ל. זהו קורס ממיין, כאשר גם במהלך השירות ממשיכה הכשרתם של הצוללנים. הקורס מחולק לשלושה שלבים: בשלב הראשון, שאורכו 6 חודשים, מוקנות לחניכים המיומנויות הבסיסיות הנדרשות מלוחם בשייטת הצוללות. החניכים רוכשים משמעת, כושר גופני, מתגבשים כצוות ומתרגלים לשהות מתחת למים.
בשלב השני, שאורכו 5 חודשים, מתפצלים החניכים למגמות ומתמקצעים בהפעלת מערכות שונות בצוללת. בשלב השלישי, שאורכו כחודשיים, נבחנים החניכים על הידע שרכשו במהלך הקורס ומוסמכים לתפקידם בצוללת. את מרבית השלב עוברים הלוחמים בהפלגות מבצעיות ואימונים.
בחיל הים אומרים, כי מועמדים לשירות ביטחון המבקשים להתנדב לשייטת הצוללות נדרשים לעבור סדרת מיונים, על-מנת לבדוק את מידת התאמתם לשירות ביחידת הצוללות. מיונים אלו נועדו על-מנת לברור את המתאימים ביותר לתנאים הייחודיים של שירות זה. המועמדים שעמדו בהצלחה במבדקים הראשוניים - הכוללים מבדקים פסיכוטכניים, מבדקים רפואיים וראיון אישי - מזומנים לגיבוש בן 4 ימים, שאחוז המסיימים אותו עומד על כ-15%.
שייטת הצוללות הינה יחידה קרבית בעלת תפקיד משמעותי בלחימה העכשווית. מרבית זמנה של שייטת הצוללות בים הינו במסגרת פעילות מבצעית המתבצעת בעומק האויב. שייטת הצוללת נבחרה מספר פעמים על-ידי הרמטכ"ל ליחידה המבצעית ביותר בצה"ל.
בצה"ל מספקים מעט מידע על מסיימי הקורס. אחוז הצלחה כללי הוא 52%. 25% ממסיימי הקורס הם דתיים, 88% עירוניים, 12% גרים בישובים\מושבים, 44% גרים בצפון, 56% גרים במרכז. בין המסיימים אין קיבוצניקים ואין תושבי דרום הארץ.

תאריך:  17/07/2005   |   עודכן:  17/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
המפקח על הבנקים פרסם הוראת ניהול בנקאי תקין בנושא "העברת פעילות וסגירת חשבון הלקוח"    כמו כן, העביר המפקח לבנקים את הנוסח הסופי לעקרונות ליישום "עסקת החבילה" בנושא העמלות על השירותים הבסיסיים בניהול חשבונות העו"ש של משקי הבית
שלומי דיאז
בן 50 נהרג בכביש 3    בן 12 וחצי נהרג בעכו כשעגלה עם סוס התהפכה עליו
ברוך לוי
מחקר: חוק משפחות חד-הוריות שחוקק ב-1992 והחוקים לצמצום הפערים (בשנים 1994 ו-1995), אשר הגדילו את גובה הגמלה שניתנה למשפחות החד-הוריות, הרחיבו את אוכלוסיית הזכאיות, ואיפשרו להן לעבוד בשכר גבוה יחסית ללא שלילה מלאה של הגמלה. כתוצאה מכך, הביאו חוקים אלו לצמצום היצע העבודה של האמהות החד-הוריות הוותיקות, זאת בניגוד להמשך התרחבות היצע העבודה של האמהות הנשואות
מיכאל דבורין
בית המשפט העליון הפך את החלטת המחוזי הרשיע שתי חברות רמזורים בעריכת הסדר כובל ואף החליט בהחלטה תקדימית, להרשיע את שי אופיר, ששימש כבורר בין חברות הרמזורים אריאל ומנורה - כמסייע לגיבושו ולביצועו של הסדר כובל
שלומי דיאז
קבוצה הקוראת לעצמה "תיכוניסטים נגד הכיבוש" עומדת מאחורי המעשה    המשטרה פתחה בחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il