X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים אמר הרמטכ"ל חלוץ למתגייסים חדשים צה"ל יציג את עמדתו לגבי ציר פילדלפי במקומות הנכונים ההינתקות תבוצע בשלושה שבועות
▪  ▪  ▪
טירונים שהתגייסו לחי"ר ייעודי

הרמטכ"ל מקבל הסבר על תרומת דם למאגר מוח העצם

הרמטכ"ל משוחח עם מתגייסים

   עומר שיקלר
42.3% מהבנות לא מתגייסות לצה"ל

   גלית יצחק
מהיום המתגייסים יוכלו להצטרף למאגר הלאומי למוח עצם

   עומר שיקלר
צה"ל מצמצם את היתרי הכניסה לרצועה

"אין פועלים זרים שאפשר להביא אותם לעשות את הביטחון של מדינת ישראל לכן עליכם למלא את המשימה הזאת", כך אמר (יום ד', 27.7.05) הרמטכ"ל, רב-אלוף דן חלוץ, במהלך ביקור בבסיס הקליטה והמיון שבתל השומר (בקו"ם) במפגש עם חיילים שהתגייסו אתמול ליחידות החי"ר הייעודי.
הרמטכ"ל אמר עוד לחיילים הטריים: "עדיין יש ניסיונות לבצע פיגועים וצריך להמשיך לספק ביטחון ואתם נכנסים לתוך המשימה... הכול מונח על כתפינו".
חלוץ התייחס להינתקות ולקריאות לחיילים לסרב להשתתף בפעילות ואמר לחיליים, כי "חשוב לא לערבב בין הדעות האישיות שמביאים מהבית לבין המערכת הצבאית. העבודה בצבא היא נטולת אידיאולוגיה, אין פועלים זרים שאפשר להביא אותם לעשות את הביטחון".
אורך ההינתקות תלוי ברמת ההתנגדות
בשיחה עם עיתונאים במקום התייחס חלוץ לענייני היום ואמר כי לגבי ההחלטה האם לעזוב את ציר פילדלפי "אין החלטה, אך יש הבעת עמדה". לדבריו, במערכת הביטחון ובצה"ל יש עמדה, ו"היא תוצג במקומות הנכונים".
בנוסף הוא ציין, כי מערכת הביטחון תנסה לבצע את ההינתקות במועד הקצר ביותר שאפשר. "יש זמן קצוב לביצוע ההינתקות - ב-15 התהליך מתחיל, ב-17 הפינוי יתחיל וצפוי להימשך שלושה שבועות של ביצוע. נקווה לעשות זאת בזמן הקצר ביותר". חלוץ ציין, כי ההינתקות תבוצע בזמן הקצר ביותר, אך הדבר תלוי ברמת ההתנגדות של המפונים.
לגבי כניסת מתנגדי ההינתקות לרצועת עזה בניגוד לחוק אמר הרמטכ"ל: "אין שום כניסה של פעילי ימין לרצועה. אף אחד לא נכנס. נתנו להיכנס וחלק ממי שנכנס לא יצא". אתמול החליטו בצה"ל לשנות את מערך ההיתרים הניתנים לגורמים המעוניינים להיכנס לרצועה. הוחלט כי הכניסה לרצועת עזה תותר רק לקרובי משפחה מדרגה ראשונה של תושבי הרצועה.
לפני שנפגש עם החיילים סייר חלוץ בלשכת הגיוס ושוחח עם המתגייסים החדשים ועם בני משפחותיהם. הרמטכ"ל סקר את שרשרת החיול אותה עוברים המתגייסים וביקר את אנשי עזר מציון אשר בשיתוף צה"ל פועלים להרחבת מאגר מוח העצם באמצעות דגימות דם של החיילים. חלוץ קיבל הסבר על התהליך, שכולו נעשה בהתנדבות. בזמן הקצר מאז שהחל שיתוף הפעולה בין צה"ל לארגון תרמו כ-700 חיילים דגימות דם ונכנסו למאגר הארצי.
אנשי עזר מציון ציינו, כי המאגר עומד כיום על 200,000 דגימות והמטרה היא להגיע לחצי מיליון דגימות אשר תעניק מענה ל-80% מאוכלוסיית ישראל.

תאריך:  27/07/2005   |   עודכן:  27/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במופע נדיר של אחווה החמיאו זה לזה ראש ממשלת ישראל ונשיא צרפת; שרון הודה לנשיא על מאבקו באנטישמיות; שיראק מצידו הדגיש כי צרפת נחושה לחזק את ישראל
הדר פרבר
דוחה את הקשר בין הנוכחות בעירק לפיגועים בבריטניה    מגן על מדיניות "לירות כדי להרוג"    ממשלתו נחושה להקשיח את החוק נגד הטרור
גלית יצחק
התרופות יחליפו תרופות המצויות כיום בסל הבריאות    התרופות מיועדות לטיפול בחולי סרטן, איידס, סוכרת ועוד    שר הבריאות: "התוספת היא בשורה לאלפי חולים, שיוכלו להרשות לעצמם את התרופה לה הם נזקקים"
הדר פרבר
המצרים קיבלו לפני הפיגוע מידע על אפשרות להתקפת טרור בשארם אולם סברו כי הפיגוע יתבצע בקזינו ולא בבתי המלון
מירב לוי
זכאי יחליף בתפקידו את אבי רימון שפורש מהתפקיד    בפני הוועדה הופיעו 10 מועמדים שעמדו בקריטריונים לתפקיד    זכאי נכנס לתפקידו החדש כשנה לאחר שהודיע לרמטכ"ל יעלון על התפטרותו מתפקיד מפקד אוגדת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il