X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשנה לראש הממשלה שמעון פרס נפגש בשעות אחה"צ עם השר לענייני אזרחיים ברשות, מוחמד דחלאן, לאחר פגישה זו צפוייה להתקיים פגישה נוספת בין שר הביטחון שאול מופז לדחלאן
▪  ▪  ▪
נפגשים היום

מקור בכיר ברשות הפלשתינית אישר בשעות הבוקר (יום ד', 3.8.05) כי משלחת בראשותו של השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלשתינית, מוחמד דחלאן, תקיים אחר הצהרים פגישה עם משלחת ישראלית בראשותו של המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס.
בפגישה דונו האישים בנושאים הקשורים לתיאום הנסיגה מרצועת עזה, ביניהן פיתוח תשתיות מים ברשות הפלשתינית ומתיחת קווי חשמל ותקשורת ברצועת עזה. הפגישה החלה בשעה 17:00 והתקיימה בתל אביב.
דחלאן אמר בפגישה: "אנו משקיעים מאמצים לתכנן את פריסת כוחות מנגנוני הביטחון בשיל לאפשר את ביצוע ההינתקות בשקט. אנחנו מקווים שישראל תמסור לנו פרטים מושלמים יותר לגבי פעילות צה"ל". השר פרס ציין: "אני מאמין שככל שהפלשתינים יוכלו לחיות חיים נורמלים כך ייטיב המצב הביטחוני".
המקור הוסיף, כי לאחר פגישת פרס ודחלאן תתקיים פגישה נוספת בין השר הפלשתיני ושר הביטחון, שאול מופז, השניים ידונו במספר נושאים ביטחוניים חשובים ביניהם המעברים בין הרשות לישראל ופרטי הנסיגה הישראלית מרצועת עזה ומצפון השומרון. הפגישה תתקיים בשיתוף גי'מס וולפזון, המתאם האמריקני באזור.
על-פי המקור, היום בבוקר וולפזון קיים ביקור במעבר ארז שבצפון רצועת עזה והתוודע למצב במעברים במהלכו נזקקים העובדים הפלשתינים המועסקים בישראל להמתין במשך שעות ארוכות עד לאישור צה"ל.
מופז דחה נסיעתו לירדן
טיסתו של שר הביטחון, שאול מופז, לירדן נדחתה ליום ה'. מופז צפוי לנחות בבירת ירדן עמאן ולהיפגש עם המלך עבדאללה.
מופז ישוחח עם המלך הירדני על סוגיות ביטחוניות בין המדינות ויעדכן את המלך בהתקדמות במצב הביטחוני באזור לקראת יישום תוכנית ההינתקות, שר הביטחון ידון עם המלך גם בשורה של נושאים של שיתוף פעולה ביטחוני בין המדינות.
יושב-ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) נפגש היום (ד') עם מלך ירדן, לאחר שחזר מהלוויתו של המלך פאהד בערב הסעודית. השניים נפגשו בארמון המלך בעמאן. במהלך הפגישה שוחחו השנים על ההתפתחויות באזור כולו ובשטחי הרשות.
כמו כן, אבו מאזן עדכן את המלך במאמצים הבילואמיים להשיג יציבות באזור ולשוב לתהליך השלום עם ישראל לאחר ביצוע הנסיגה מרצועת עזה ומצפון השומרון. יושב-ראש הרשות דן עם המלך הירדני על קיום וועדת הפיסגה של מדינות ערב ועל הדרכים שעל שתי המדינות לנקוט בשביל להבטיח את הביטחון לשני העמים.

תאריך:  03/08/2005   |   עודכן:  03/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
ועדה בינמשרדית המליצה להקשיח את הטיפול במתן רישיונות לכלי יריה, גם למועסקים בחברות אבטחה    כל המבקש נשק יעבור ראיון ובדיקה
גלית יצחק
ד"ר מלר ממליץ - לאחר הרחצה בבריכה להישטף וכך להסיר את מי הבריכה והכלור מהגוף. אם נותרת אדמומיות בעיניים ניתן להשתמש בטיפות של דמעות מלאכותיות
מיכאל דבורין
מנתוני הלמ"ס: הכנסות העשירון העליון גבוהות פי 12.1 מהכנסות העשירון התחתון    ב-2004 גדל הפער ב-5.2% נוספים    הכנסות העשירון העליון - 37,863 ש"ח בממוצע למשק בית, לעומת 3,127 ש"ח בממוצע בעשירון התחתון
מיכאל דבורין
כך טוענת נטו שעתרה לבג"צ בדרישה למתן צו על תנאי נגד התיקון לתקן הבשר הטחון הטרי    לטענתה: "מדובר בשערורייה חדשה מבית תנובה"
מירב לוי
אירועי "העיר האדומה" נפתחו שלשום    כ-25,000 צעירים כבר הגיעו לעיר לרגל האירועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il