X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סכום הרכישה מוערך ביותר מ-10 מיליון דולר זו הינה הרכישה הראשונה של קבוצת וושינגטון פוסט בישראל הכנסות חברת קפלן הסתכמו ב-2004 במעל 1.1 מיליארד דולר ברשת קידום מועסקים כיום 900 עובדים
▪  ▪  ▪

חברת קפלן הכנה לבחינות, מקבוצת הוושינגטון פוסט, חתמה על הסכם לרכישת קבוצת קידום, חברת הלימודים וההדרכה הגדולה בישראל. החברה נרכשה מידיו של שי רשף שהחזיק בבעלות מלאה של הקבוצה. שווי העסקה מוערך ב-10 מיליון דולר.
קידום, באמצעות חברות-הבנות –'קידום לך תצטיין', 'לחמן' וחברת 'וולסטריט', מספקת שירותי הכנה לבחינות הפסיכומטריות, בחינות ה-GMAT, בחינות הבגרות ותוכניות לימודים לשפה האנגלית. רכישה זו הינה העסקה הראשונה של קבוצת הוושינגטון פוסט בישראל.
קפלן, שהכנסותיה בשנת 2004 הסתכמו בלמעלה מ-1.1 מיליארד דולר, היא חברת שירותי חינוך בתחום הכנה לבחינות קבלה לאוניברסיטאות ובחינות מקצועיות, השכלה גבוהה, הכשרה מקצועית ותוכניות לימוד משלימות. מטה החברה שוכן בניו-יורק, ושלוחותיה פועלות בכל העולם. קפלן היא חברה-בת בבעלות מלאה של הוושינגטון פוסט.
קידום, שנוסדה בשנת 1981, הקימה את שוק ההכנה לבחינות הפסיכומטריות בישראל והפכה למובילה בתחומה. קידום התפתחה במהלך העשור האחרון והתרחבה לתחומי פעילות נוספים בתחום הלימודים וההדרכה. הקבוצה מפעילה כיום 48 מרכזים בכל רחבי המדינה, ומלמדת למעלה מ-36,000 תלמידים מידי שנה. החברה מעסיקה כ-900 עובדים, מורים ומדריכים.
לדברי ג'ון פולסטין, נשיא קפלן הכנה לבחינות, "ככל שהביקוש לשירותי הכנה לבחינות מתרחב, אנו חותרים להרחבת פעילותנו ברחבי העולם. קידום כחברה המובילה בתחום הלימודים וההדרכה בישראל הינה שותף אידיאלי לפעילותה ולחזונה של קפלן. אנו רואים ומזהים בקידום מערכת ניהולית, כלכלית וארגונית מן השורה הראשונה, המשלבת בין כוח אדם איכותי למצוינות ערכית ומעשית. קידום הינה, ללא ספק, חברה המתאימה להשתלבות במסגרת קפלן וחטיבותיה".
שי רשף, יו"ר קבוצת קידום, אומר כי "ההצטרפות לקפלן היא הישג גדול מבחינתה של קידום, ההופכת לחלק מהחברה הגדולה בעולם בתחום ההכנה לבחינות. נדיר למצוא חברה הפועלת באותו שוק, ודומה כל כך ביחסה לעובדים ולתלמידים. קפלן תאפשר לקידום לשמור על נכסיה הייחודיים ולפתח אותם גם הלאה".
רשף, שהחזיק בבעלות מלאה של קבוצת קידום, הצטרף לחברה בשנת 1989 כמנכ"ל, ומכהן כיו"ר החברה בשנים האחרונות. רשף היה אחראי לצמיחה בהכנסות קידום, מכ-450 אלף שקלים בשנת 1988 ללמעלה ממאה מיליון שקלים ב-2004. תחת הנהגתו, הרחיבה החברה את עסקיה מקו מוצרים אחד בו התמחתה - פסיכומטרי, לחברה המובילה בתחום החינוך הפרטי בישראל.
חברת קפלן כוללת ארבע חטיבות: קפלן הכנה לבחינות - שבאמצעותה נרכשה קידום, המציעה שירותי הכנה לבחינות בכל העולם לרבות שירותים לבתי ספר; "סקור!" המציעה תוכניות לימוד לילדים, לאחר שעות בית הספר; קפלן הכשרה מקצועית, המציעה שירותי לימוד והכשרה מתמשכת בעבודה; וקפלן לימודים גבוהים המציעה לימודי תעודה ותארים בלמידה מקוונת וב-76 קמפוסים. קפלן היא חברה-בת בבעלות מלאה של הוושינגטון פוסט.

תאריך:  04/08/2005   |   עודכן:  04/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
דיווחים שונים על מקום הפיגוע    עד כה לא לקחה כל קבוצה אחריות לפיגוע
שלומי דיאז, עומר שיקלר
המשטרה והצבא החליטו לשחרר את הכוחות המוצבים בעיר    צה"ל: גורמים קיצוניים מנסים להפר את צו ההגבלה    גורמי ימין: ההמונים אינם 'קיצונים'
יפעת גדות
מדענים מקוריאה שיבטו כלב מסוג 'אפגן האונד'    ניתוח הדנ"א של הגור הראה כי הוא זהה לחלוטין לכלב התורם    המחקר - למטרות רפואיות בלבד
יפעת גדות
במחקר הנוכחי גילו החוקרים כי גברים ונשים ששתו לפחות כוס קפה אחת ביום נטו פחות לפתח את סרטן הכבד מאשר אלו ששתו פחות מכך או לא שתו כלל
יפעת גדות
38 קורבנות גבתה המחלה עד כה    27 בני אדם עדיין מאושפזים בבית החולים במצב אנוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il