X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
טורקיה עצרה חשודים בתכנון פיגועים נגד ישראלים

"אם הישראלים יחזרו - נתקוף אותם"

"אני לא מתחרט", את הדברים אמר אחד העצורים - מוסלמי אזרח סוריה לפחות עשרה נעצרו בחשד לתיכנון פיגועים נגד ישראלים בעיירת הנופש אנטליה
▪  ▪  ▪

אחד החשודים עצרה טורקיה אתמול בחשד למעורבות בתכנון מתקפה על תיירים ישראלים ועל ספינות ישראליות, הודה כי התכוון לפוצץ אוניות. "אני לא מתחרט, התכוונתי לבצע פיגוע נגד ספינה ישראלית. אם הישראלים יחזרו, אני וחבריי נתקוף אותם", כך אמר בבית המשפט.
המדובר במוסלמי אזרח סוריה, חבר ברשת הטרור הבינ"ל, אל-קאעידה, שנעצר יחד עם תשעה נוספים, החשודים בהשתייכות לתא טרור טורקי של הארגון.
הוא והאחרים חשודים גם באחריות להכנת מטעני החבלה ששימשו בפיגועים בבתי הכנסת היהודיים באיסטנבול בשנת 2003, בהם נהרגו יותר מ-60 בני אדם.
אנשי משטרה באיסטנבול ואנטליה ביצעו שורה של מעצרים בימים האחרונים, אך נמנעו מלהגיב על החשדות. נודע כאמור, כי נעצרו כ-10 אנשים עד כה, החשודים גם בקיום קשרים עם גורמי אל-קאעידה.
ביום ב' השבוע פרסם המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע למטיילים הישראלים לא לבקר בחופיה הדרומיים של טורקיה בקטע שבין אלאניה במזרח ועד לקמר במערב זאת "לאור חשיפת איומי טרור קונקרטיים חמורים באתרי חוף בטורקיה". מדובר באזור בו מרבים ישראלים להתארח ולנפוש, בעיקר בחודשי הקיץ.
החל מיום שישי האחרון הוסטו ממסלולן חמש ספינות ישראליות אשר על סיפונן היו אלפי ישראלים. הספינות היו בדרכן לעבר נמל אלניה שברצועת החוף בדרום טורקיה. שר התחבורה הורה על שינוי מסלול הספינות בעקבות קבלת מידע מודיעיני על הכנות לפיגוע של גורמי טרור.
"ברגע שיוסר האיום נסיר את אזהרת המסע", אמר עמנואל נחשון, עוזר שגריר ישראל בטורקיה. "זו לא אזהרה לכל טורקיה, זה רק לאיזור מסויים".
רשת CNN בטורקיה דיווחה כי אחד העצורים באנטליה הוא ממוצא סורי. על-פי הדיווח, הוא היה אחראי על ייצור מטעני החבלה שהתפוצצו בשני בתי כנסת באיסטנבול בשנת 2003. החשודים, כך נמסר, ביקשו לפגוע בספינות נוסעים ישראליות המשייטות באגן הים התיכון.

תאריך:  10/08/2005   |   עודכן:  11/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הטבה במדד הסיכון המשולב של BDI. כ-44,700 חברות עמדו בסכנת סגירה ביולי לעומת כ-46,200 ביוני    לראשונה מזה חודשים ענף הובלת סחורות, ציוד ומטענים כבר אינו מוביל את רשימת הענפים החלשים והמסוכנים ביותר

אלעזר לוין
מדווחת על התעוררות במכירת דירות במגדל העמק    השכירה 300 מ"ר ברמת ישי
ברוך לוי
הסתכם ב-3.48 מיליארד דולר    עלייה של כ-11.2% ביצוא ההייטק    מנכ"ל מכון היצוא: ב-2005 יגדל היצוא לארה"ב בכ-4%
מתי טוכפלד
שרון מגלה: חבר הליכוד הנמנה עם המורדים פנה לחברי קונגרס לשכנעם למנוע סיוע ביטחוני לישראל    נתניהו פתח את מערכת הבחירות לראשות הליכוד בנאום תקיף מעל בימת הכנסת במהלך דיון מיוחד    הדגיש: נמל בעזה יכול להיות דבר קטלני
ברוך לוי
סקר: 69% מהתעשיינים מגייסים כוח אדם בדרך זו. 43% עושים זאת באמצעות מודעות בעיתונים    לא בונים על שירות התעסוקה    לא אופטימיים בנושא שיתוף הפעולה עם הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il