X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מנכ"ל HP ישראל: החברה מאמינה בתעשיית ההיי-טק בישראל בכלל ובתחום הדפוס הדיגיטלי, בפרט מנכ"ל סאיטקס ויז'ן: עסקה זו היא אבן דרך לחברת סאיטקס ויז'ן ותעשיית ההיי-טק בישראל
▪  ▪  ▪

חברת HP העולמית הודיעה (יום ו', 12.8.05) על חתימת הסכם לרכישת סאיטקס ויז'ן - חברה-בת של סאיטקס קורפוריישן מקבוצת אי.די.בי תמורת 230 מיליון דולר. רכישה זו מעניקה ל-HP את הבכורה והמובילות בתחום שוק פתרונות דפוס דיגיטלי מקצועיים בפורמטים שונים, ובריצות והיקפים שונים.
לאחר השלמת העסקה, תהפוך HP לחברה מרכזית המציעה מגוון רחב של שירותי דפוס דיגיטלי בפורמטים שונים, בריצות בהיקפים שונים, לרבות ריצות קצרות ועל חומרים ומרקמים שונים. העסקה תושלם בתוך תקופה של כתשעים יום. בסיומה תהפוך סאיטקס ויז'ן לחלק בלתי נפרד מחטיבת ההדמיה וההדפסה (IPG) של HP.
אנריקה לורס, סגן נשיא HP ומנכ"ל חטיבת פתרונות ההדפסה בפורמט רחב מסר, כי "רכישת סאיטקס ויז'ן היא צעד משמעותי באסטרטגיה של HP, שמטרתו להוביל את תחום ההדפסה הדיגיטלי. תחום ההדפסה בפורמט רחב גדל בקצב גבוה במיוחד. 17% מתוך ההדפסות בתחום זה נעשות באופן דיגיטלי, ואנו מצפים להכפלת נתון זה במהלך 5 השנים הבאות".
לורס הוסיף, כי סאיטקס ויז'ן היא שותפה מתבקשת ואידיאלית למהלך הזה משום שהיא מהחברות המובילות את התחום בעולם עם בסיס לקוחות חזק, מגוון מוצרים רחב וטכנולוגיות ייחודיות.
גיל רוזנפלד, מנכ"ל HP ישראל, אמר כי עם רכישתה של סאיטקס ויז'ן מתעצמת פעילותה של HP בישראל. "רכישה משמעותית זו היא הרכישה השנייה של חברה ישראלית בשלוש השנים האחרונות. לפני שלוש שנים נרכשה אינדיגו על-ידי HP, והיום זו סאיטקס ויז'ן. רכישה זו מהווה עדות לכך שחברת HP העולמית מגלה עניין אינטנסיבי ועקבי בשוק הישראלי ורואה בו אפיק השקעה רווחי ומבטיח. לכן, אנו מוסיפים להשקיע בשוק הישראלי, תוך שימת דגש על הפוטנציאל של ההון האנושי המקומי".
רוזנפלד ציין, כי "עסקה זו מהווה מבחינתנו הבעת אמון חוזרת ומחוייבות חסרת תקדים לפיתוח התחום בישראל, תוך ניצול המשאב האנושי המעולה והידע שהצטבר בזכות ניסיון רב שנים, מוסדות אקדמאים יוצאים מהכלל ותרבות המשלבת יזמות, מחקר ופיתוח מעולים, וחוש עסקי יוצא דופן". רוזנפלד בירך את סאיטקס ויז'ן על הצטרפותה למשפחת HP הרחבה.
דב עופר, מנכ"ל סאיטקס ויז'ן, אמר: "בשנים האחרונות, ביססנו את מעמדה של סאיטקס ויז'ן כאחת החברות המובילות בתחומה ובעלת הצמיחה המהירה ביותר בענף, וזאת בזכות השקעה מתמדת, במחקר ובפיתוח ובשיווק. כהיערכות לשלב הבא בהתפתחות העסקית של סאיטקס ויז'ן, בחנו בשנה החולפת חלופות אסטרטגיות מגוונות, לרבות הנפקה בוול סטריט".
"עסקת המכירה לחברת HP היא ללא ספק, החלופה האופטימלית עבור ציבור העובדים שלנו, לקוחותינו והשותפים העסקיים שלנו. חברת HP, הינה מובילה עולמית בתחום ההדפסה הדיגיטלית ובעלת עומק טכנולוגי ועוצמה שווקית אדירה. ההשקעות האינטנסיביות של HP בישראל ופיתוחן מהוות מבחינתנו ערובה להמשך הצמיחה והשגשוג של חברת סאיטקס ויז'ן בישראל ובעולם".
רכישת סאיטקס ויז'ן משלימה את ההיצע של HP בתחום פתרונות הדפסה בפורמט רחב, ופתרונות ההדפסה הדיגיטליים עבור ספקי שירות בתחום ההדפסה. בעקבות הרכישה מקבלת HP את נכסיה של סאיטקס ויז'ן בתחום טכנולוגית ראשי ההדפסה והדיו, דבר המספק לה יתרון תחרותי רב. סינרגיה נוספת צפוייה בין החברות בתחומי טכנולוגית הדפסת דיו, שירותים היקפיים ותמיכה של ערוצי הפצה וניהול שרשרת אספקה.
חברת HP ביצעה בעבר השקעות משמעותיות בתחום ההיי-טק בישראל. בשנת 1991 הוקמה HP Labs בטכניון בחיפה, כאחת מחמשת מעבדות המו"פ שלה בעולם; בשנת 1998 רכשה את הנציגות המקומית CMS והקימה את חברת HP ישראל, חברה-בת בבעלות מלאה; בשנת 2002 HP רכשה את חברת אינדיגו, מייסודו של בני לנדא תמורת 716 מיליון דולר; בשנת 2004 הקימה חברת HP מפעל לייצור דיו, במסגרת חטיבת אינדיגו, בקריית גת. ההשקה במפעל מוערכת בכמיליון ש"ח.
חברת סאיטקס ויז'ן, יצרנית וספקית שירותים של מדפסות דפוס דיגיטלי בפורמט רחב, המבוססות על טכנולוגית הזרקת דיו Piezo Drop On Demand מתקדמות ואביזרים מתכלים למדפסות אלה. החברה מספקת מגוון רחב של מכונות דפוס דיגיטליות ומוצרים מתכלים ליישומים תעשייתיים, כולל שילוט חוצות, שילוט פרסומי, כיסוי בניינים וכן הדפסות דיגיטליות לשווקים נוספים כדוגמת: אריזות, מתקני תצוגה וטקסטיל.
רוב מניותיה של החברה הן בבעלות תאגיד סאיטקס הנסחר בבורסה הישראלית וגם בבורסה האמריקנית. במהלך ארבעת הרבעונים האחרונים שהסתיימו ביוני 2005, הכנסותיה של סאיטקס ויז'ן הסתכמו ב-142 מיליון דולר.

תאריך:  12/08/2005   |   עודכן:  12/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הערכות בקרב כוחות הביטחון: בין 2,700 ל-7,000 שוהים בלתי חוקיים ברצועת עזה    המשטרה נערכת בכוננות מוגברת למנוע הגעת מפגינים נוספים
עומר שיקלר
לפנות בוקר הוצת ארון הסעף של האנטנה החדשה של חברת סלקום שהוצבה בפינת הרחובות הרא"ה ודרך רבין ברמת גן    התושבים מנהלים מאבק לסילוק האנטנה
מחלקה ראשונה
החמאס: "חלומות האתמול הם העובדות של היום - החלומות של היום הם עובדות המחר"    הג'יהאד: "עזה היא רק ההתחלה. סיבוב ראשון בתבוסת הכיבוש בירושלים"
יפעת גדות
החוק קבע תוכנית לימודים אחידה לכל מערכת החינוך, וביטול שיטת הזרמים בחינוך    אסר על פעילות מפלגתית בבתי הספר וכן קבע נהלי רישום תלמידים לבתי ספר על-פי חלוקה לאזורים
מיכאל דבורין
ליהי פינקסוביטץ', הפעוטה חולת הסרטן שנאבקה על חייה ב-48 השעות האחרונות לאחר טעות אנוש של אחד הרופאים נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il