X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נערכים למאבק על צפון השומרון היום מתוכננות הפגנות אלימות בכמה מוקדים ברחבי הארץ, והחל משבוע הבא: תנועה לעבר צפון השומרון לסיכול ביצוע ההינתקות
▪  ▪  ▪

במקביל לפינוי המתבצע בגוש קטיף, ממשיכים מתנגדי ההינתקות בפעולות המחאה הציבוריות. ביום ד' הפגינו אלפים מול בית ראש הממשלה בחוות השקמים, והיום (יום ה') תיכננו הפגנות בכמה מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ. בשבוע הבא יחלו לנוע המונים לכיוון צפון השומרון, על-מנת לחזק את המיועדים לפינוי גם שם.
היום בשעה 17:00 בערב, יתקיימו מספר הפגנות בכל רחבי הארץ. בין השאר יתקיימו הפגנות בצומת גבעת שמואל (קוקה קולה), בכניסה לירושלים, בצומת קסטינה, בצומת צמח, ובצומת גולני. יצויין, כי למרות ההכנות הרבות, הגיעו מעטים יחסית להפגנות ולחסימות הכבישים. לצומת קוקה קולה הגיעו כ-600 איש; לצומת בר-אילן בירושלים הגיעו כ-40 איש; ולצומת גהה כ-300 איש.
את ההודעות על מיקומי ההפגנות ומועדיהם, מפיצים הפעילים באמצעות שירותי SMS, שהפכו זה מכבר למערכת משומנת במהלך החודשים האחרונים, תקופת המאבק בתוכנית ההינתקות. בהודעות הטקסט הסלולאריות, שנשלחו היום לאלפי הפעילים נכתב: "אל תישאר אדיש! מגרשים יהודים מהבית!!! בוא ל-'הפגנה ויותר..' בשעה 17:00... להעביר ל-10 אנשים". נוסח נוסף של ההודעה קורא" "מגרשים ובוזזים! לא עוד! הפגנה אלימה ב-17:00!".
כאמור, המסר באמצעות הודעות אלה מגיע לעשרות אלפי אנשים.
במקביל, מתחילים מתנגדי ההינתקות להיערך למאבק הבא, פינוי צפון השומרון. החל מיום ראשון ינועו הפעילים לכיוון היישוב קדומים, שם יתארחו בבתי התושבים ובמבני הציבור של היישוב, כשהמטרה להגיע עד ליישובים שא-נור וחומש. בהודעת המטה של צפון השומרון נאמר: "במסגרת המאבק המתמשך על חבלי מולדת אנו קוראים לנאמני ארץ ישראל להגן על צפון השומרון, חבל ארץ רחב ידיים החולש על ערי שפלת החוף".
היישובים בצפון השומרון הוכרזו שטח צבאי סגור, ואין אליהם כניסה כלל לאזרחים, כולל תושבים. מתנגדי ההינתקות חוששים כי הצבא יחסום את הגישה במעגלים נרחבים, כפי שנעשה באזור דרום הארץ, ואז תימנע כניסתם גם לקדומים וליישובי האזור שאינם מיועדים לפינוי.

תאריך:  18/08/2005   |   עודכן:  18/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
שופטת בית משפט לעניינים מקומיים בחיפה, הילה כהן, כתבה 14 פרוטוקולים אשר לא שיקפו את מה שהתרחש באמת בבית המשפט והשמידה 12 בקשות שהוגשו    הורשעה בהתנהגות שאינה הולמת שופט    העונש: נזיפה והעברה למקום כהונה אחר
מירב לוי
בפגישה הסבירו בכירי השב"כ את הסכנה של פיגועים נוספים על ביטחון המתיישבים וכוחות הביטחון    ציינו כי כי גם בעת הזאת עליהם להשפיע על הציבור
הדר פרבר
שרת החוץ האמריקנית אמרה כי לא מספיק לפנות את עזה והשר כץ מגיב: דבריה מוכיחים כי "לאמירתו של ראש הממשלה שלא תהיה הינתקות נוספת, אין על מה להסתמך"
מחלקה ראשונה
גליה מאור ערכה סיור בסניפי בנק-ערבי ישראלי, מקבוצת לאומי    התרשמה מהשידרוג שעברו הסניפים ובראשם סניף אום אל פאחם
גלית יצחק
כ-30 אמהות יגיעו מחר לבסיס רעים כדי לתמוך רגשית ונפשית בבניהן ובנותיהן המשתתפים בפינוי    אתי אופק, אם לחייל: "אנחנו פה בשביל להגיד תודה ולהראות להם שהעם איתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il