X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
44 מהמופיעים ברשימת חברי מרכז המבקשים לכנסו לדון בהקדמת הפריימריז: חתימותינו זויפו יוזם המהלך, שבח שטרן: אין זיופים, אנשים מתקפלים מלחצים של עמרי שרון יו"ר המרכז הנגבי העביר את הפרטים לבית הדין. מקורבי שרון: תופעה חמורה
▪  ▪  ▪

בליכוד חושדים כי כמה חתימות של חברי מרכז, הקוראים לכנס את מרכז המפלגה להצביע על הקדמת הפריימריז, זויפו ע"י מחנה מתנגדי שרון.
לדברי גורמים בליכוד, לפחות 44 חברי מרכז טוענים כי הם מופיעים ברשימת החותמים המבקשים את כינוס המרכז, למרות שכלל לא חתמו על המסמך. יוזמי הכינוס אומרים בתגובה, כי החתימות לא זויפו, אך הלחץ שמפעילים עליהם אנשי שרון, גורמים להם לטעון כך.
במסגרת המאבק על תוכנית ההינתקות, יזמו כמה חברי מרכז ליכוד, ובראשם שבח שטרן ונתן אנגלמן, מהלך להדחת שרון. כ- 690 חתימות של חברי מרכז נאספו, על-מנת להביא לכינוס מיידי של המרכז, כשעל סדר היום: הקדמת מערכת הבחירות הפנימיות בליכוד. יו"ר המרכז, השר צחי הנגבי, הודיע כי הוא מסרב לכנס את המרכז באופן מיידי, סמוך כל כך ליישום תוכנית ההינתקות. מתנגדי שרון פנו לבית הדין של הליכוד, שהכריע כי על צחי הנגבי לכנס את המרכז בתוך פרק זמן קצר.
כעת מתברר, כי 44 חברי מרכז שחתימותיהם מופיעות על המסמך המבקש את כינוס המרכז, טוענים כי כלל לא חתמו, וכי חתימותיהם זויפו. הפרטים הועברו לידי יו"ר המרכז, הנגבי, שהעביר את טענות הזיופים לבית הדין של התנועה, למנכ"ל הליכוד, אריק ברמי, ויועץ המשפטי של המפלגה, איתן הברמן.
בסביבתו של הנגבי אומרים, כי בכוונתו לדרוש מבית הדין להקפיא את הליך כינוס המרכז, עד לאחר בירור העניין. גורמים בליכוד מעריכים כי המפלגה תיאלץ להקים ועדה, שתברר האם זויפו חתימות.
שבח שטרן, יוזם המהלך ומגיש החתימות אומר כי לא זויפה אף חתימה. לדבריו, אנשיו של עמרי שרון, אילצו את חברי המרכז להסיר את חתימתם. "הם מהלכים אימים על אנשים", הוא אומר, "ואומרים להם שיפגעו בפרנסתם אם לא יכתבו להנגבי שחתימתם זויפה".
שטרן אומר כי החתים אנשים בכנסים ובאמצעות הדואר, וכל שם המופיע ברשימה, חתם בעצמו. מקורבי ראש הממשלה דוחים את טענותיו של שטרן, ואומרים כי מדובר בתופעה חמורה, ובהמשך הניסיונות להדיח את שרון באמצעים לא דמוקרטיים.

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"מדובר במקרה חריג בו כל אחד ממרכיבי האירוע אין בו כשלעצמו די על-מנת שיוכר כ"תאונת בעבודה", אולם במכלול נסיבות המקרה יש די והן מובילות למסקנה כי אכן יש לקשור את הפגיעה לעבודה באופן שראוי להכיר בה כבתאונת עבודה" כותב נשיא בית הדין הארצי לעבודה, השופט סטיב אדלר
עידן יוסף
שעה שאחיהם מההתנחלויות בחבל עזה היטלטלו בדרך למקומות מושב חדשים, בחרו ראשי ההתנחלות הגדולה שערי תקוה לחגוג עם אביהו מדינה    התושבים מוחים
עידן יוסף
יו"ר תנועת "מנהיגות יהודית" בליכוד: "זו העת להפעיל את כל העוצמה הפוליטית, הציבורית והמוסרית, כדי להחליף את מערכות השלטון, המשפט, התקשורת והכלכלה"
ניר וייס
מחקר חדש בארה"ב מצביע על עליה דרמטית בשירותי ה-VoIP    עם זאת, ההכנסות עדיין קטנות - כ-220 מיליון דולר    צפויות לזנק בעתיד ל-3 מיליארד דולר בשנה
מיכאל דבורין
16 המשפחות שולטות ב-20% מסך ההכנסות של 500 החברות המובילות; כך מפרסמת היום חברת BDI; החברה המובילה בארץ - כצפוי טבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il