X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בצה"ל ובמשטרה נערכים לפירוק חטיבות הפינוי וערי האוהלים שהוקמו במיוחד הערב יתקיימו טקסי סיום סמליים בימים הקרובים יבוצעו תחקירים ואז הכוחות יזכו לחופשה אך גם לסיוע נפשי
▪  ▪  ▪
החיליים התמודדו עם קשיים רבים

עומר שיקלר
כל מה שרצית לדעת על עיר האוהלים רעים

בצה"ל ובמשטרה מרוצים מהסיום המהיר של ביצוע הפינוי והחליטו להתחיל ולפרק את האוגדות והחטיבות המיוחדות שהוקמו לפינוי וכן את ערי האוהלים שהוקמו ברחבי הנגב.
משעות הבוקר (ד', 24.8.05) עומלים חיילי צה"ל על פירוק בסיסי האוהלים הגדולים שניבנו במיוחד לשיכון הכוחות הפועלים בפינוי. בשעות הערב יתקיימו במספר מחנות צה"ל טקסי סיום משימה סמליים בהם ישאו דברים מפקדי צה"ל והמשטרה. גם מרכז התקשורת באשכול שהוקם על-ידי דובר צה"ל ואשר היו בו נציגים של המשטרה, משרד ראש הממשלה, משרד החוץ, מנהלת ההינתקות וגורמים נוספים נסגר הבוקר לאחר ששרת אלפי עיתונאים.
בבסיס רעים שנחשב לבסיס האוהלים הגדול ביותר שהוקם אי פעם על-ידי צה"ל, ואשר היו בו, בין היתר, מגרשי כדורעף וקט-רגל, בורגר ראנץ' ודומינו'ס פיצה, דוכנים של החברות הסלולריות, חדרי אינטרנט ממוזגים, התחילו לפרק תשתיות לא נחוצות אך הכוחות עדיין שוהים במקום למסגרת תחקירים ופעולות נוספות שנועדו לאפשר לחיילים להתמודד עם האירועים שעברו. בסיום תקופה זו יפורק הבסיס, יחד עם שני בסיסים נוספים שהוקמו לצורך כך.
"החטיבה הכחולה" המורכבת מאנשי חיל האויר תהיה החטיבה הראשונה שתפורק ובעקבותיה יפורקו חטיבות נוספות המורכבות מכוחות מעורבים של משטרה, צה"ל ומג"ב. היום בצהריים כבר נערך טקס פרידה מהחטיבה הכחולה בו נשאו דברים מפקד חיל האוויר, אלוף פיקוד דרום ומפקד המחוז הדרומי. בטקס השתתפו אלפי חיילים ושוטרים.
בצה"ל מציינים, כי בימים הקרובים יבחנו מספר דרכים לאפשר לחיילים לחזור לשיגרה ולמשימות הצבא הרגילות. גורמים שונים מספרים, כי בסיום התחקירים תנתן לחיילים ולחיילות חופשה מיוחדת. עוד הם מציינים, כי חיילים שיגלו קושי להתמודד עם המראות והחוויות שחוו או יבקשו זאת יוכלו לפנות לגורמים מקצועיים בצבא כמו גורמי בריאות הנפש, ת"ש, פסיכולוגיים וגורמי רווחה נוספים.

תאריך:  24/08/2005   |   עודכן:  24/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בקמפיין פרסומי טענה עמותת "צלול" כי עיריית הרצליה "מחרבנת לנו את הים"    בית המשפט קבע כי יש בפרסום משום הוצאת לשון הרע וקבע פיצוי סמלי של 500 שקל
שלימי דיאז
ההתעללות נמשכה על פני שמונה שנים
מירב לוי
ברחוז רמז בבני ברק נרשמו 131 אירועי זיהום אוויר חמורים לאורך חצי שעה    זיהום האוויר גורם לירידה בתפקוד הריאות, אסטמה, ירידה בתפקוד המערכת החיסונית ועוד
מתי טוכפלד
פנה למינהלת סל"ע שתרכז נתונים כי "עלינו להפריך את השקרים המופצים בתקשורת"    פרס: לא להתווכח עם המפונים, הם נתפסים כ"צד החלש"
נוה יוסף
הרב בא-גד חשוד כי במסגרת איסוף חתימות התומכים במועמדותו לראשות הממשלה לקראת הבחירות ב-1999 זייף 62,000 חתימות והגיש אותן לוועדת הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il