X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי נוהל חדש תוגש עבודה סמינריונית תוך חודשיים וחצי מיום סיום הסמסטר מרצים יוכלו להאריך את המועד בשבועיים בלבד הנוהל נקבע ללא תיאום עם אגודת הסטודנטים אוניברסיטת ת"א: הנוהל שונה בעקבות סחבת גדולה במועדי הגשת העבודות
▪  ▪  ▪

חיי סטודנטים במדינת ישראל, ידועים כחיים לא קלים: עמידה במבחנים, הגשת עבודות, חיפוש מקומות עבודה ותשלומי שכר דירה. אולם, באוניברסיטת תל אביב לא שמעו על כל אלה, ומקשים עוד קצת על חיי הסטודנטים הבוחרים ללמוד במקום.
בשבוע האחרון קיבלו הסטודנטים הודעה בדבר נוהל חדש להגשת עבודות סמינריוניות המקשה עוד יותר על עמידה בלוחות הזמנים. מעתה יידרשו הסטודנטים להגיש עבודות סמינריוניות תוך חודשיים וחצי מיום תום הסמסטר. כמו כן נקבעו תאריכים מדויקים למועד הגשת העבודה: 1.5.06 ו-1.9.06.
נוהל זה עומד בניגוד למה שנקבע עד כה בתקנון האוניברסיטה. על-פי התקנון: "תוגש העבודה במועד שנקבע להגשתה, או בהתאם לתקנות הלימודים הרלוונטיות אם לא נקבע מועד, יהא המועד האחרון להגשת העבודה לא יאוחר מסוף הסמסטר שלאחרי הסמסטר בו נלמד הקורס (לרבות סמסטר קיץ)".
בפועל קוצץ באופן משמעותי זמן הכנת העבודה הסמיניריונית. כך למשל עמד לרשות הסטודנט כל סמסטר הקיץ שנמשך בד"כ 4 חודשים (מפברואר עד יולי). אולם באוניברסיטת תל אביב חושבים אחרת. מהאוניברסיטה נמסר כי "המועד הפורמאלי שהיה נהוג הינו 3 חודשים, ועתה הינו חודשיים וחצי, כאשר לפקולטה ישנה זכות להוסיף לתלמיד שבועיים נוספים במידה וקיימת לכך הצדקה".
הנוהל החדש יופעל החל משנת הלימודים הקרובה, וסטודנטים אשר לא יגישו את העבודה במועד יקבלו בקורס ציון "נכשל".
מנגד, קובע הנוהל כי המרצים יידרשו להגיש את ציוני העבודות תוך חודשיים ממועד קבלתן. מרצים שיאחרו במסירת הציונים יחולו עליהם הכללים הנוגעים למרצים המאחרים במסירת ציוני בחינות.
השינוי: בעקבות סחבת בהגשת עבודות
באוניברסיטת תל אביב מנמקים את ההחלטה על השינוי בנוהל "בסחבת גדולה במועדי הגשת העבודות, דבר שגורם לחוסר בציונים במקצועות מסויימים ובעקבות כך לקשיים בבדיקת מצב הלימודים, רישום לקורסים לשנה הבאה וכו'".
מהאוניברסיטה נמסר עוד בתגובה, כי "הקביעה נעשתה בתיאום עם האגודה, במסגרת ועדה לשיפור השירות". באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מכחישים כי הדבר נעשה בהסכמתם.
יו"ר האגודה, יפתח עצמון מסר בתגובה ל-Nfc: "אגודת הסטודנטים לא היתה שותפה להחלטה זו ומתנגדת נחרצות לשינוי מועדי הגשת עבודות באופן שרירותי וללא התייעצות עם נציגי הסטודנטים בנושא. המדובר במהלך שיקשה מאוד על הסטודנטים למלא את חובותיהם האקדמיות ואף מטיל סנקציות חמורות על סטודנטים שלא יעמדו במטלות.
בשנה האחרונה דאגה אגודת הסטודנטים לעגן בתקנון זכויות מהותיות לטובת הסטודנטים. אנו רואים בהחלטה זו פגיעה בהבנות עליהן הושת שיתוף הפעולה עם האגודה ודורשים לשנותה לאלתר".
סטודנט שנה ג' בפקולטה למדעי החברה הלומד באוניברסיטת תל אביב אמר בתגובה ל-Nfc: "שינוי הנוהל הוא ממש חוצפה. תקופת המבחנים מסתיימת רק בסוף חודש יולי, מה שמותיר לנו בפועל חודש אחד בלבד לעבוד על הסמינריון. הזמן לא מספיק. צריך להשקיע בעבודה ובחיפוש אחר חומרים לכתיבה. אוניברסיטת תל אביב מקשה בשנים האחרונות על חיי הסטודנטים שלה. אני מציע שמועמדים חדשים ישקלו את לימודיהם באוניברסיטה".

תאריך:  24/08/2005   |   עודכן:  24/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המאמר מערכת שפורסם היום מאשים העיתון החרדי כי אותם "מפזרי אשליות המתיימרים לדעת את העתיד", הטעו את המתנחלים, הביאו לכך שלא התכוננו נפשית לפינוי וכך גרמו להם "רעה גדולה"
שלומי דיאז
מספר חשודים מכרו קרקעות במיליוני דולרים    אמש נעצר תושב המרכז שהתחזה לבעל נכסים    המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לאתר חשודה
הדר פרבר
בוש: מקשיב למתנגדים למדיניות החוץ שלו אך לא מסכים עימם
ניר וייס
משטרת העיר עצרה את קבוצת הקטינים רגע לפני שהבעירו צמיגים בעורק תחבורה מרכזי
עומר שיקלר
בצה"ל ובמשטרה נערכים לפירוק חטיבות הפינוי וערי האוהלים שהוקמו במיוחד    הערב יתקיימו טקסי סיום סמליים    בימים הקרובים יבוצעו תחקירים ואז הכוחות יזכו לחופשה אך גם לסיוע נפשי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il