X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עומר סולימאן ייפגש ביום רביעי עם שרון הממשלה תצביע היום על הסכם פריסת הכוחות המצריים בציר פילדלפי: כ-750 חיילים מצריים ייפרשו לאורך הציר ואמורים למנוע הסתננויות והברחות מהים ומהיבשה
▪  ▪  ▪

ראש המודיעין הכללי המצרי, הגנרל עומר סולימאן, יישא נאום חשוב מחר מול המועצה המחוקקת הפלשתינית בעזה, מפי הנשיא חוסני מובארק.
סולימאן יגיע לארץ מחר ויפתח בביקור רשמי בן שלושה ימים, במהלכו ייפגש עם יו"ר הרשות אבו מאזן ועם צמרת ההנהגה הפלשתינית. ביום רביעי הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה אריאל שרון בירושלים.
מקורות מצריים רשמיים אומרים כי סולמיאן ישוחח עם שרון על תוכנית הפריסה המצרית בציר פילדלפי והדרכים למנוע הברחות נשק לרצועה. העיתון אל אהראם המצרי מציין כי סולימאן ימסור לראש הממשלה הישראלי כי מצרים תעניק סיוע ככל יכולתה לטובת השיבה לשולחן המו"מ בין ישראל והרשות הפלשתינית. ראש המודיעין המצרי יציג בפני שרון גם את עמדתה של מצרים בנוגע להקמת מדינה פלשתינית.
היום (28.8.05) יוצג בפני הממשלה הסכם פרישת הכוחות המצריים לאורך ציר פילדלפי. הממשלה תצביע על ההסכם שגובש בין הקצינים המצרים לישראלים. ביום רביעי יוצג ההסכם לאישור הכנסת, שתתכנס לדיון פגרה מיוחד לצורך הצבעה בנושא.
כזכור, לאחר התחייבות מצד מצרים שלא להעביר אמצעי לחימה ונשק לכוחות הביטחון הפלשתינים, גובשה תוכנית על-ידי הקצינים המצרים והישראלים לפיה כארבע פלוגות הכוללות 750 חיילים ייפרשו בעמדות ובמגדלי שמירה לאורך הציר.
החיילים המצרים יצוידו בנשק אישי, מטול RPG, מקלעים קלים ושריונית של המשטרה המצרית. הכוחות ינועו בגזרה בעזרת ג'יפים וטרקטרונים.
אמצעי הגילויי שישמשו את הכוחות המצריים יכללו מכ"מ יבשתי ומכ"מים ימיים נישאים על ספינות המשמר שיפטרלו באזור הגבול וימנעו הברחות ימיות.

תאריך:  28/08/2005   |   עודכן:  28/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
הרשות לני"ע בארה"ב הגישה בקשה לקבלת מידע אודות החזרה מסיבית של עותקי ה- D.V.D של הסרט "משפחת סופר-על", שגרמה לרווחים נמוכים מהצפוי ברבעון השני
מירב לוי
מסלול 08-26 יושבת לחמישה חודשים    יעבור שיפוצים ותחזוקה בהשקעה של 20 מיליון שקל    בתקופה זו צפויה החמרה במטרד הרעש ממזרח ומדרום לשדה
הדר פרבר
מחברת המדריך לפגישות עם גברים יהודים מגיבה להאשמות כלפיה: "יש לי הרבה חברים יהודים. אני לא אנטישמית"    יצאה לפגישות רומנטיות עם 15 גברים יהודים והחליטה לחלוק את "החווייה"
יפעת גדות, הדר פרבר, מתי טוכפלד
ראש עיריית באר שבע: כל עוד לא הסתיימה בניית גדר ההפרדה מקרים כאלה יקרו    יו"ר סיעת מרצ-יחד, יוסי ביילין: "אסור שהפיגוע בבאר שבע יחזיר את ישראל והפלשתינים למעגל האלימות"    אריה אלדד (האיחוד הלאומי): "כנראה שהציבור מטומטם, ולכן הוא משלם בדמו"
ענבל אביב, שלומי דיאז
מד"א מדווח: 50 נפגעים, מהם 2 במצב קשה והשאר נפגעי חרדה    שני מאבטחים חסמו דרכו של המחבל-המתאבד    מטרת המחבל: לפגע בבי"ח סורוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il