X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
ביקר היום בבית הספר עליזה בגין במגדל העמק, בו תפעל השנה לראשונה רפורמת משרד החינוך שרון: "עברנו תקופה חשובה שגרמה סבל וכאב"
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אריאל שרון אומר עם פתיחת שנת הלימודים: "המשימה העליונה בחשיבותה אותה ממשלתי תקדם, היא נושא החינוך". בנאום שנשא בבית הספר עליזה בגין במגדל העמק אמר: "עברנו עכשיו תקופה חשובה למדינת ישראל, אך תקופה שגרמה לסבל וכאב. אנו צריכים להתגבר על הנושא ולהביט קדימה אל יום המחרת".
לפני נאומו ערך ראש הממשלה סיור בבית הספר, שהוא נלווה בשרת החינוך, לימור לבנת, סגנה, מגלי והבה, וראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה. "התרגשתי מאוד להיכנס היום לכיתות א' ולראות את התלמידים נרגשים", אמר שרון. "אני הייתי מאוד נרגש. זה מזכיר לי את היום הראשון שלי בכיתה א'. אבל אז לא היו לנו כיתות כל כך יפות, וזה בהחלט דבר מרתק".
ראש הממשלה התייחס בדבריו גם לרפורמת דברת של שרת החינוך. "אני רוצה לברך אותך", אמר שרון ללבנת, "על שעמדת במאבק כל כך קשה. אני שמח שיכולתי לסייע לך בנושא הזה, ואני מבטיח לך גם לסייע לך בשנים הבאות. ייחסתי חשיבות רבה מאוד לרפורמה ואני שמח להיות כאן, בבית ספר שהוא מחלוצי הרפורמה".
שרון הודה בדבריו לשרה לבנת על שהצליחה להעביר את הרפורמה וגם על "אהבת ארץ ישראל, החינוך לאהבת הארץ והכרת הארץ, שזה מסוג הדברים שכבר הצלחת להחדיר", דברי שרון.
ראש הממשלה פנה גם לראש עיריית מגדל העמק ואמר: "כאשר באים הנה אי אפשר שלא לראות כי החינוך הוא בראש מעייניך. אני מכיר את מגדל העמק מתחילת התפתחותה. העיר עשתה מהלכים גדולים מאוד בקליטת עלייה, ובניית תעשיה למופת, אך נראה לי כי החינוך הוא דבר שבוער בעצמותיך. כבר שנכנסתי לבית הספר ראיתי זאת. אתה בין חלוצי רפורמת דברת וכמובן שזה סיכון לא קטן, כי אנחנו כל הזמן נעקוב אחר התפתחות הרפורמה אצלכם ויש לכם את כל הסיכויים להצליח".
ראש הממשלה פנה גם להורי התמידים ואמר להם: "קבעתי לי כיעד לשנים הבאות מספר דברים שבהם ארצה לעסוק - שמירה על ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה. אעשה כל מאמץ לקידום תהליך מדיני בתקווה שיום אחד נגיע גם לשקט ובעזרת ה' גם לשלום.
"ובנוסף קבעתי עוד שורה של תחומים בהם אני מתכוון לעסוק - בראש ובראשונה קידום החינוך, משימה עליונה בחשיבותה, וכמו כן מאבק באלימות, מאבק גדול וחשוב, לא להרפות בנושא זה. גם בסמים וגם בהשפעת משקאות אלכוהולים. להיאבק בנושאים אלה כנושא מרכזי לקידומה של מדינת ישראל.
"ההתחלה הכי חשובה, אני אומר את זה למורות ולמורים, יש לנו הרבה מה לעשות, מה שאתם תתחילו לעשות כאן עם כל הילדים המקסימים שיושבים כאן.
"אני מאחל לכם בהצלחה ומבקש לומר לכם שאני אעשה כל מאמץ כדי שנגשים את התוכניות האלה וכדי שנגשים את חלומנו לחיות בארצנו בשקט, בביטחון ושלום".

תאריך:  01/09/2005   |   עודכן:  01/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
דחה את עתירת "תנו לחיות לחיות" וקבע כי החלטת שר החקלאות להגדיר שמונה גזעי כלבים כ"מסוכנים" היא חוקית    ברשימה: אמסטף, בול טרייר, דוגה ארגנטינאי, טוסה יפני, סטאף אנגלי, פיט בול טרייר, פילה ברזילאי ורוטווילר
מיכאל דבורין
האישור ניתן מהרשות לניירות ערך לבקשת חברת החשמל    הדחייה - עד ל-18 בחודש    נועדה לאפשר לחברה להגיע להבנות עם רשות החברות הממשלתיות בנוגע ליישום ההוראה הדורשת לפרסם במסגרת הדוחות הכספיים ביאור, המפרט בנפרד דוחות כספיים ל-17 מקטעי פעילות מוגדרים בתוך החברה
ניר וייס
אפסו הסיכויים להסדיר את יבוא הטקסטיל לפני ביקורו של הנשיא הסיני בוושינגטון בשבוע הבא
אלעזר לוין
הסיבות העיקריות: רווחי מס אשתקד והוצאות מימון גדולות השנה
מיכאל דבורין
תשעה ארגוני זכויות אדם המזוהים עם השמאל מבקשים מבג"צ לבטל את התיקון לחוק, אשר מונע מאזרחים פלשתינים לתבוע פיצויים ממדינת ישראל בגין נזקים שגרמו להם כוחות הביטחון, גם כאשר נגרמו שלא במסגרת לחימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il