X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דקו ורונאלדיניו כבשו לבארסה שלא התקשתה לנצח 0-2 בגרמניה מנצ′סטר יונייטד נתקעה בספרד עם תיקו 0-0 ואיבדה את רוני שהורחק שלושער ללאקווינטה מאודינזה מול פנאתינייקוס
▪  ▪  ▪

לאחר ההפסד המשפיל של ריאל מדריד בליון (3-0) והכישלון הביתי של בטיס מול אלופת אירופה, ליברפול(2-1)
ניסו ברצלונה, שיצאה למשחק חוץ קשה בגרמניה מול ורדר ברמן וקבוצת ויאריאל שאירחה את השדים האדומים ממנצ'סטר, להציל את הכבוד של הכדורגל הספרדי כשמשורות הצהובים מויאריאל נעדר חואן רומן ריקלמה, שנפצע בקרסול.
ג'יולי - מוביל בגרמניה
שתי המועמדות לעלייה מבית 1, יובנטוס ובאיירן מינכן חיפשו ניצחון חוץ במחזור הפתיחה, ארסנל אירחה את הסינדרלה מת'ון, ספרטה פראג פגשה את איאקס שנחלשה משמעותית העונה לאחר עזיבתו של רפאל ואן דר וארט. אודינזה האיטלקית קיימה הופעת בבכורה בליגת באלופות מול פנאתנייקוס היוונית, בנפיקה אירחה את ליל.
בית 1:
פ.צ ברוז' 1 - יובנטוס 2
כבר בדקה התשיעית, טרזגה נשלח לבדו מול השוער ומ-8 מטרים בועט כדור חזק שנהדף נפלא על-ידי סטינאן. בדקה ה-16 כל יובנטוס ברחבה של ברוז' אבל בעיטות של איברהימוביץ' ו-ויירה נהדפו על-ידי ההגנה.
בדקה ה-66 יובה עולה סוף סוף ליתרון עם בעיטה חופשית מוצלחת מ-20 מטרים של הצ'כי הנהדר, פאבל נדבד שקובע, 0-1 ליובה. 8 דקות מאוחר יותר הכפילה יובה את יתרונה כשקמורנסי שלח נהדר את טרזגה והחלוץ הצרפתי לא התקשה לכבוש, 0-2 לגברת הזקנה.
ברוז' חזרה למשחק בדקה ה-85 לאחר שכדור קרן שהורחק על-ידי הגנת יובה הוחזר לרחבה ומטונדו נגח פנימה מעל אביאטי, רק 1-2 ליובה.
בדקה ה-90 הורחק פטריק ויירה מיובנטוס בצהוב שני לאחר עבירה על אנגלברט.
ראפיד וינה 0 - באיירן מינכן 1
לאחר מחצית לא משכנעת של הגרמנים, הגביה לוסיו משמאל, וגררו זריז מכולם קבע, 0-1 לבאיירן מינכן. השער הספיק לגרמנים בכדי לצבור 3 נקודות ראשונות העונה בליגת האלופות.
בית 2:
ארסנל 2 - ת'ון 1
על סף סיום מחצית מאכזבת של התותחנים, הורחק רובין ואן פרסי ההולנדי לאחר תיקול פראי על שחקן ת'ון שדימם מראשו, וארסנל נותר בעשרה שחקנים.
בדקה ה-51 ארסנל פרצה סוף סוף את הכספת השוויצרית: ג'לברטו סילבה נותר לא מכוסה ונגח בקלות פנימה, 0-1 לארסנל. שתי דקות בלבד חלפו ות'ון משווה: שוער ארסנל, אלמוניה יצא מהשער ופריירה לא התקשה להגביה מעליו, 1-1 סנסציוני.
כשכבר נדמה היה כי התותחנים לא ינצחו, הגיע ההולנדי המעופף ובדקה ה-90, הבקיע לארסנל וניצח עבורה את המשחק, 1-2 לארסנל ו-3 נקודות שהושגו בצורה קשה הרבה יותר משתיכנן ארסן ונגר.
ספרטה פראג 1 - איאקס 1
לאחר משחק שווה כוחות במחצית הראשונה, הצ'כים עלו על הלוח בדקה ה-64 לאחר שמטוסוביץ' ירה פנימה כדור מצוין לאחר הרחקה לא מוצלחת של ההגנה ההולנדית, 0-1 לספרטה פראג.
בדקה ה-90 הציל ווסלי שניידר את המשחק עבור ההולנדים עם בעיטה מצוינת מ-25 מטרים, תיקו 1-1 בסיום.
בית 3:
ורדר ברמן 0 - ברצלונה 2
בדקה ה-13 קיבל אטו כדור ברחבה, שלח אחורה לדקו, שלא התקשה להכניע את השוער בבעיטה מ-16 מטרים, 0-1 לבארסה.
בדקה ה-27 מהלך נפלא של ואלדס באגף ימין נגמר בכדור רוחב לקלאסניץ' שניסה להבקיע בעקבו והחמיץ. 7 דקות לאחר מכן הכין קלאסניץ' כדור גדול לואלדס שהחמיץ מ-3 מטרים מול שוער בארסה.
על סף סיום המחצית הראשונה בעט קלאסניץ נהדר מ-12 מטרים, היישר למשקוף של ואלדס. בדקה ה-50 חיקה אותו דקו, עם בעיטה שטוחה לאותו המשקוף.
אודינזה 3 - פנאתינייקוס 0
בדקה ה-28 התרומם לאקווינטה מעל כל ההגנה היוונית ונגח נהדר לרשת של גאלינוביץ', 0-1 לאודינזה. בדקה ה-73, שוב לאקווינטה, הפעם בדריבל משובח, עובר את השוער ומעלה את אודינזה ליתרון 0-2.
רק ארבע דקות חלפו וההצגה של לאקווינטה נמשכת עם שער אישי שלישי, לאחר מבצע נהדר ובעיטה שטוחה שמכניעה את גאלינוביץ' בפעם השלישית, 0-3 לאודינזה.
בית 4:
בנפיקה ליסבון 1 - ליל 0
ויאריאל 0 - מנצ′סטר ינייטד 0
בדקה ה-64, לאחר שעה מאכזבת של מנצ'סטר, בכל האמור ליכולת על המגרש, קיבל רוני כרטיס צהוב, התווכח עם השופט והורחק בכרטיס אדום, מנצ′סטר ב-10 שחקנים.

תאריך:  14/09/2005   |   עודכן:  15/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כמעט חודש ימים לאחר פינוי שא-נור חזרו בערב כמה עשרות בני נוער, רובן בנות, למצודה בשא-נור תוך עקיפת מחסומי צה"ל    כוחות הביטחון פינו בכוח את המתבצרים
מיכאל דבורין
כך מדווח הוורלד טריבון בהסתמך על מקורות בצה"ל    על-פי הדיווח בין אמצעי הלחימה הרבים שהוברחו: טילים נגד מטוסים, טילים נגד טנקים, רכיבים להכנת פצצות ועוד
מיכאל דבורין
המיליארדר הרוסי הגולה בוריס ברזובסקי נאלץ לאשר היום כי חברות הנמצאות בשליטתו העבירו כספים למסע הבחירות של יושצ'נקו לאחר שמסמכים המראים זאת בבירור נחשפו באתר אינטרנט באוקראינה
מיכאל דבורין
כך קבע בית הדין לעבודה בתל אביב אשר הוציא צו מניעה זמני המונע את פיטורי הוטרינארית ד"ר שלומית פרנס וחייבה את העיריה בתשלום הוצאות
עידן יוסף
הסיבה: עוני וחוסר ידע בהלכה היהודית   רבה הראשי של סנט-פטרבורג, הגדיר את הסוגיה בתור "אחת הבעיות הגדולות ביותר, איתה מתמודדת הקהילה היהודית ברוסיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il