X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקוורטט התכנס בניו-יורק לדיון במזרח התיכון ובחזרה למשא-ומתן אבו מאזן ביקש מקונדוליזה רייס להעלות את נושא המעברים ולסייע לרשות לשקם את מוסדותיה פגישת שרון - אבו מאזן - ב-2 לאוקטובר
▪  ▪  ▪
שרון-אבו מאזן ייפגשו ב-2 לאוקטובר[צילום: AP]

אסף גבור
א-זהאר: "התערבות של ישראל בבחירות תבטל את הרגיעה"

ארבע מדינות הקוורטט התכנסו אמש (21.9.05) בניו-יורק לדיון שעסק בנעשה במזרח התיכון. השיחות התקיימו במטרה לשקם את תהליך השלום ולהביא את ישראל והפלשתינים חזרה לשולחן המשא-ומתן.
בין המשתתפים בפגישה: מזכ"ל האו"ם קופי ענאן, שרת החוץ האמריקנית קונדוליזה רייס, חבייר סולנה, יו"ר האיחוד האירופי הזמני, ושר החוץ הרוסי סרגי לברוב. כמו כן, הצטרפו לפגישה שר החוץ הבריטי ג'ק סטרו, ובניתאפרירו פאלדנרז, האחראי על מדיניות החוץ באיחוד האירופי.
במהלך הפגישה דנו המדינות גם בסוגיית צירופה של תנועת החמאס לבחירות הפרלמנט הפלשתיני שייערכו ב-25 בינואר. בסוף הדיונים יצאו בהודעה דיפלומטית לפיה על הרשות הפלשתינית לפרק את הקבוצות החמושות ואמרו כי מעורבותן באלימות אינה מאפשרת את השתתפותן בבחירות.
ובכל זאת, שרת החוץ האמריקנית סייגה את הדברים ואמרה: "אני מבינה כי בקרב הפלשתינים ישנה מתיחות בנושא הבחירות. אני חושבת שצריך לתת לרשות הפלשתינית מרווח תמרון".
בכך השאירה פתח לתנועת החמאס לנטוש את המלחמה האלימה ולפנות למישור הפוליטי שייאפשר השתתפות בבחירות.
שיחה בין אבו מאזן לשרת החוץ האמריקנית
מיד עם תום הפגישה שוחח יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן עם שרת החוץ האמריקנית קונדוליזה רייס בטלפון, שעדכנה אותו בשיחות הקוורטט ובכוונה לסייע לקדם את תהליך השלום לאחר נסיגת ישראל מעזה.
רייס הזכירה לאבו מאזן כי מדינות הקוורטט דורשות מהרשות לבצע מהלכים ביטחוניים בשטחי הרצועה כדי להפסיק את האנרכיה. אבו מאזן בירך על ישיבת הקוורטט ואמר לרייס כי הוא מבקש שפגישה זו תהיה הראשונה מתוך סדרת פגישות שידונו בנושא המזרח התיכון.
כמו כן ביקש מרייס לדון בסיוע שיינתן לרשות הפלשתינית כדי שתוכל לשקם את מוסדותיה ולחזקם וכן להעלות בפגישות את עניין המעברים וחופש התנועה של הפלשתינים.
פגישת שרון - אבו מאזן
מדינות הקוורטט ציינו בכינוס את מועד פגישתם של ראש הממשלה הישראלי אריאל שרון ויו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, הצפוייה להיערך ב-2 באוקטובר - פגישה שכותרתה ניסיון להחיות את תהליך השלום.
הד"ר סאאיב עריקאת, ראש המשרד המדיני ברשות, אמר כי אבו מאזן יבקש משרון במהלך פגישתם לחזור לשיחות על הסדר הקבע ועל קביעת הגבולות בעזה, בגדה ובירושלים. כמו כן, אבו מאזן יציג בפני שרון דרישה לפרק את ההתנחלויות הבלתי חוקיות.
תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
במקום השני - "סלקום חו"ל - הודו" של מקאן אריקסון, ובמקום השלישי - ביטוח ישיר - "שוטרים עם אקדח מהירות", של שלמור אבנון עמיחי Y&R
נוה יוסף
חברת "מיזם קורל" טוענת כי בנק הפועלים פעל שלא כדין כאשר העמיד אותה בפני קריסה כלכלית    הגישה ערעור על החלטת השופטת אלשייך להתיר לבנק הפועלים להמשיך בהליכי המכירה של המרכז המסחרי אשר בבעלותה
הדר פרבר
אמריקנית טוענת כי צוות סדרת ריאליטי אמריקנית לחץ על אחותה לומר עליה דברים אכזריים, מה שהוביל לבסוף להתאבדותה
מחלקה ראשונה
איתמר שמעוני, המנכ"ל החדש: "האסטרטגיה העסקית שתוביל את אתרים בשנים הקרובות תתמקד בשדרוג הנכסים והאתרים של החברה, בתל אביב יפו, תוך תנופת פיתוח שתבצע 'אתרים' בשנים הקרובות"
שלומי דיאז
הבטיח לאמריקנים "זכייה" בהגרלה שנעשתה בארה"ב וקיבל מ"הזוכים" כספים במירמה    באשדוד נעצר חשוד בגניבת המחאות מבתי עסק והפקדתן בחשבונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il