X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחקירנית ומנחת תחנת הטלוויזייה הלבנונית LBC שסיקרה בהרחבה את הטרור במדינה, נפגעה קשה מפיצוץ מטען שהוטמן במכוניתה דובר מזכ"ל האו"ם: "תופעות אלה מאיימות על הדמוקרטיה ועל חופש הביטוי" ראש הממשלה הלבנוני נועד עם שרים בשל ההידרדרות הביטחונית
▪  ▪  ▪

מאי שידיאק, עיתונאית לבנונית בכירה ברשת הטלוויזייה LBC , נפגעה קשה מאוד במהלך ניסיון התנקשות בחייה. שידיאק, נוצריה שהביע לא אחת את הדעות האנטי סוריות שלה, נפגעה מפיצוץ מטען שהוטמן ברכב הג'יפ שלה רגעים אחדים לפני שנכנסה לרכב. היא סיקרה בהרחבה את הטרור המשתולל בלבנון ואת הקשר הסורי לעניין.
בבוקר הפיצוץ אירחה בתוכנית הבוקר שלה מומחה לפסיכולוגיה, שדיבר על הפחד ששרוי בו העם הלבנוני מפני אלימות וטרור המשתולל ברחובות ומפני הסלמה של המצב בעקבות פרסום מצאי דוח וועדת האו"ם בעניין חיסולו של רפיק אל חרירי.
הפחד מפני הידרדרות במצב הביטחוני בלבנון הולך וגובר,ימים לפני הגשת דוח ועדת החקירה בעניין חיסול חרירי לידי האו"ם. מקור ביטחוני מסר כי הפצצה שהוטמנה בתחתית מכוניתה של העיתונאית היתה מורכבת מ-500 גרם חומר נפץ. הפצצה הופעלה כשעמדה להיכנס לרכב.
רופאי בית החולים בו מאושפזת העיתונאית אומרים כי מחצית רגלה השמאלית נקטעה, ושערה ופניה נכוו. היא עברה ניתוח כדי לנסות להציל את ידה השמאלית. מצבה מוגדר יציב.
מזכ"ל האו"ם קופי אנאן קרא לרשויות הביטחון בלבנון לעצור את האשמים בניסיון החיסול וקרא לעם הלבנוני לשמור על אחדותו הלאומית ולהימנע ממלחמת אחים. "המזכ"ל מאמין שהקהילה העולמית לא תהיה מוכנה לסבול התקפות טרור מסוג זה", אמר דובר המזכ"ל סטפאן דוז'אריק. "תופעות אלה מאיימות על הדמוקרטיה ועל חופש הביטוי שמייצגים עיתונאים".
ניסיון החיסול של העיתונאית הלבנונית מתגלה כשיטת עבודה של גורמי הטרור בלבנון, בניסיון להשפיע על המדיניות על-ידי פגיעה בפוליטיקאים ועיתונאים.
חיסולו של ראש הממשלה לשעבר רפיק אל חרירי בפברואר האחרון הוא המשמעותי מכולם. אליו מתווספים חיסולם של עיתונאים וכותבי טורים, מוקדם יותר השנה, ופציעתו של שר ההגנה הלבנוני אליאס מור בחודש יולי.
מומחים מעריכים, כי לקראת פרסום ממצאי ועדת החקירה של האו"ם בעניין רצח ראש הממשלה לשעבר רפיק אלחרירי, המצב יתדרדר וצפויה אנרכיה בשלטון "הטרי" של הממשלה הלבנונית החדשה.
פואד סניורה כינס ישיבה מיוחדת
פואד סניורה ראש הממשלה הלבנוני ערך ישיבה מיוחדת לאחר ניסיון חיסולה של עיתונאית ומגישת החדשות של רשת הטלוויזייה LBC הלבנונית.
מאי שידיאק מנחת תוכנית פוליטיקה נפצעה באורח אנוש לאחר פיצוץ 500 גרם של חומר נפץ שהוטמן בתחתית מכוניתה. סניורה נועד עם שר ההגנה ושר הפנים הלבנוני בניסיון להביא לסיומה את שרשרת המתקפות נגד אישים המוגדרים אנטי-סוריים במדינה.
מתנגדי סוריה שוב יצאו לרחובות
המונים הנחשבים למעריציה של העיתונאית יצאו לרחובות ומחו על המצב הביטחוני הגרוע במדינה. סטודנטים "כבשו" את הכיכר המרכזית בבירות מראות שהזכירו במקצת את הפגנות הענק שערכו האנטי סוריים לאחר חיסולו של רפיק אלחרירי.
המפגינים קראו לסילוק כל הכוחות הסוריים הנותרים בלבנון ואמרו כי מאז צאת הצבא הסורי כמעט כל דמות ציבורית המביעה דעה אנטי סורית בפומבי נתקלת בסיכון חיה, מה שמאשש את הטענות על גורמי מודיעין הנמצאים עדיין בלבנון.

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מפיקי התוכנית: הרעיון הוא לפנות לצעירים בנושא אשר משפיע על חייהם וכך לנסות לגרום להם להבין מה עומד מאחורי שימוש בסמים    בתוכנית גם סגמנט העוסק בסקס
יפעת גדות
הצעד יאפשר לחקור את הסיבות הגנטיות למחלות
גלית יצחק
כ-70,000 תלמידי בתי הספר ומתנדבים יקישו על דלתות התושבים במטרה לגייס תרומות עבור המלחמה בסרטן בישראל    יעד המבצע - איסוף 10 מיליון שקל
מירב לוי
עם גילוי התקלה עוכבו 6 מטוסים שכבודת נוסעיהם נבדקה מוקדם יותר    יעדי הטיסות היו: אמסטרדם, רומא, בודפסט, בוקרסט, לובליאנה וקייב
הדר פרבר
הסופה גרמה לנזקים לא מבוטלים אך כפי שאמר מושל טקסס: "יצאנו מזה טוב"    כמעט מיליון תושבים נותרו ללא חשמל, כמה ערים לאורך החוף הוצפו וכ-3 מיליון תושבים שפונו עושים דרכם בחזרה הביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il