X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צילומי מאחורי הקלעים של הקמפיין

רשת H&O יוצאת בקמפיין לאופנת חורף 2006

הקמפיין עולה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים תחת קונספט המראה החברה תפיץ קטלוג בכמיליון עותקים
▪  ▪  ▪

רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה.
היקף הקמפיין מוערך בכ-5 מיליון שקלים, באמצעות "באומן בר ריבנאי". השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות, בשילוט חוצות ובחנויות הרשת.
בחורף 2006 מציגה הרשת את דמותה הזוהרת של מילי אביטל, באפיזודה יומיומית, המשותפת לכל אישה ואיש, בעמידה מול המראה והשתקפות בה. הקמפיין מציג את אביטל משחקת מול המראה ונהנית ממראה טוב פעמיים - במציאות, ובדמותה הנשקפת אליה חייכנית מתוך "החברה הכי טובה" - המראה.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, מציג הקמפיין את החיבור היומיומי בין אביטל, המייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, לבין המראה.
לדבריו, "מעבר לרעיון הקריאטיבי, המציג את מילי כשהיא נראית טוב כפליים, מייצגת המראה, המשחק והשימוש היומיומי בה את ערכי הרשת – אופנתיות, חדשנות, פנקנות, עדכניות ו- value for money, בכל בית מצויה מראה, נגישה, זמינה וחשובה, הכרחית לשמירה על מראה מטופח ועכשווי".
חנויות רשת H&O יעוצבו על-פי הקונספט באמצעות דמותה הכפולה של אביטל, כפי שתופיע בקמפיין, בגודל טבעי כ-CUT OUT בכניסה לחנויות ומראות איפור שתהיינה פזורות ברחבי החנויות בנוסף למראות המדידה בחנויות. חברי המועדון ייקבלו במתנה מראת איפור אישית בקנייה מעל 100 ש"ח מהקולקציה החדשה.
כחלק מהקמפיין תפרסם H&O על קיר, שלט ענק מימדים כ-400 מ"ר גודלו, במחלף פי גלילות, ביציאה מנתיבי איילון, עליו תתנוסס תמונתה של מילי אביטל והלוגו H&O בתלת-מימד בטכנולוגיה מיוחדת. ההשקעה בשלט מוערכת ב-150,000 דולר.
רשת האופנה H&O משלימה את תנופת ההתרחבות, בכך שתפתח ערב ראש השנה את החנות ה-29 במודיעין, לאחר שבשנה האחרונה נפתחו כבר 4 חנויות חדשות.
בקטלוג 28 עמודים המציגים 150 פריטי אופנה עדכניים, אביזרים והנעלה לחורף 2006 מתוך כ-3,000,000 פריטים שתשווק החורף הרשת. כמו כן יוצגו בקטלוג פריטים אופנתיים מהקולקציות של מותגי הרשת הבינלאומיים הבלעדיים "ליז קלייבורן", "פליי-לייף" ו- "קילר-לופ". הקטלוג יופץ בעיתונות הארצית וידוור לחברי המועדון של H&O.
לקטלוג מצורף קופון למימוש עד ה-15 בנובמבר 2005: קופון הנחה בסך 50 שקלים בקניה בסכום של 199 שקלים מקולקציית החורף. חברי מועדון H&O ו-CAL- H&O יקבלו שובר הנחה של 75 ש"ח בקנייה של 250 ש"ח. לחברי מועדון H&O BEST קופון ייחודי המקנה הנחה בסך 100 שקלים בקניה בסכום של 300 שקלים מקולקציית החורף.
השחקנית הבינלאומית, מילי אביטל, מובילה את קמפיין H&O זו העונה השניה.
ברשת מציינים, כי אביטל נבחרה הודות לכך שמייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, ומתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של פריטי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הנשיא אוסר על הפצת כל סוג של חדשות בעלות תוכן המנוגד לביטחון הלאומי ולעניין הציבור
גלית יצחק
כ-40,000 צנתורים נערכים מידי שנה בישראל    פרופ' שמואל בנאי מסביר, כי הצנתור מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, במשך שעתיים    הצנתור המועדף הוא הצנתור הטיפולי
יפעת גדות
חוקרים דיווחו כי זריקות נגד שפעת הפחיתו ב-28% את הסיכוי של קשיש להתאשפז בבית החולים עם שפעת לעומת הערכות קודמות של 70%, 80% או אף 90%    ארגון הבריאות העולמי: הממצאים אינם משנים את ההמלצות כי קשישים צריכים לקבל את החיסונים
הדר פרבר
באתר "בומבה-בט" הוביל נתניהו כבר אתמול משעות אחרי הצהריים, ובמיוחד לאחר הכרזת לימור לבנת
עומר שיקלר
החברה השקיעה בקמפיין 1.7 מיליון ש"ח    המבצע: "בקניית 300 ש"ח שלמי רק 200 ש"ח".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il