רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה.
היקף הקמפיין מוערך בכ-5 מיליון שקלים, באמצעות "באומן בר ריבנאי". השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות, בשילוט חוצות ובחנויות הרשת.
בחורף 2006 מציגה הרשת את דמותה הזוהרת של מילי אביטל, באפיזודה יומיומית, המשותפת לכל אישה ואיש, בעמידה מול המראה והשתקפות בה. הקמפיין מציג את אביטל משחקת מול המראה ונהנית ממראה טוב פעמיים - במציאות, ובדמותה הנשקפת אליה חייכנית מתוך "החברה הכי טובה" - המראה.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, מציג הקמפיין את החיבור היומיומי בין אביטל, המייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, לבין המראה.
לדבריו, "מעבר לרעיון הקריאטיבי, המציג את מילי כשהיא נראית טוב כפליים, מייצגת המראה, המשחק והשימוש היומיומי בה את ערכי הרשת – אופנתיות, חדשנות, פנקנות, עדכניות ו- value for money, בכל בית מצויה מראה, נגישה, זמינה וחשובה, הכרחית לשמירה על מראה מטופח ועכשווי".
חנויות רשת H&O יעוצבו על-פי הקונספט באמצעות דמותה הכפולה של אביטל, כפי שתופיע בקמפיין, בגודל טבעי כ-CUT OUT בכניסה לחנויות ומראות איפור שתהיינה פזורות ברחבי החנויות בנוסף למראות המדידה בחנויות. חברי המועדון ייקבלו במתנה מראת איפור אישית בקנייה מעל 100 ש"ח מהקולקציה החדשה.
כחלק מהקמפיין תפרסם H&O על קיר, שלט ענק מימדים כ-400 מ"ר גודלו, במחלף פי גלילות, ביציאה מנתיבי איילון, עליו תתנוסס תמונתה של מילי אביטל והלוגו H&O בתלת-מימד בטכנולוגיה מיוחדת. ההשקעה בשלט מוערכת ב-150,000 דולר.
רשת האופנה H&O משלימה את תנופת ההתרחבות, בכך שתפתח ערב ראש השנה את החנות ה-29 במודיעין, לאחר שבשנה האחרונה נפתחו כבר 4 חנויות חדשות.
בקטלוג 28 עמודים המציגים 150 פריטי אופנה עדכניים, אביזרים והנעלה לחורף 2006 מתוך כ-3,000,000 פריטים שתשווק החורף הרשת. כמו כן יוצגו בקטלוג פריטים אופנתיים מהקולקציות של מותגי הרשת הבינלאומיים הבלעדיים "ליז קלייבורן", "פליי-לייף" ו- "קילר-לופ". הקטלוג יופץ בעיתונות הארצית וידוור לחברי המועדון של H&O.
לקטלוג מצורף קופון למימוש עד ה-15 בנובמבר 2005: קופון הנחה בסך 50 שקלים בקניה בסכום של 199 שקלים מקולקציית החורף. חברי מועדון H&O ו-CAL- H&O יקבלו שובר הנחה של 75 ש"ח בקנייה של 250 ש"ח. לחברי מועדון H&O BEST קופון ייחודי המקנה הנחה בסך 100 שקלים בקניה בסכום של 300 שקלים מקולקציית החורף.
השחקנית הבינלאומית, מילי אביטל, מובילה את קמפיין H&O זו העונה השניה.
ברשת מציינים, כי אביטל נבחרה הודות לכך שמייצגת זוהר הוליוודי בניחוח ישראלי, ומתאימה לערכים המובילים את הרשת מזה כשנתיים: אופנתית ואיכותית, מעודכנת וחדשנית, משפחתית, מטופחת ומוקפדת.
רשת האופנה H&O מונה 29 חנויות ברחבי הארץ בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של פריטי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.