X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת התעופה יוצאת בקמפיין "סתיו של אהבה" סרט פרסומת מציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל עלות הקמפיין - מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת התעופה אל-על פרסמה אתמול (26.9.05) נתונים על מספר הנוסעים אשר יטוסו במטוסיה במהלך חודש אוקטובר. על-פי הנתונים עומד מספר זה על 80 אלף ישראלים בחודש אוקטובר.
אולם, בחברת אל על חושבים שזה לא מספיק, ויוצאים ממחר בקמפיין "סתיו של אהבה" בעלות של מיליון דולר. מאחורי הקמפיין עומד משרד פרסום: מק'אן אריקסון.
סרט הפרסומת שיעלה מחר (יום ד', 28.9.05) למסכי הטלוויזיה צולם במהלך חודש אוגוסט בדרום אפריקה ומציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל. הסרט מציג חוויות שונות שעוברים נוסעים ישראלים בחו"ל: להקת פינגווינים עולה על אוטובוס לשדה התעופה בעיר מושלגת, דרקון סיני יוצא מתהלוכת ראש השנה וחבורת בושמנים רצה בצמוד לרכב שטח בערבות אפריקה. ברקע מתנגן השיר "Love is in the Air".
סיסמת הקמפיין שנבחרה: "אל על לוקחת אותך לכל מקום בעולם ומחזירה אותך הביתה עם כל החוויות...".
באל על מנמקים את הצורך בקמפיין בחיזוק הקשר עם לקוחותיה. "כמוביל הגדול ביותר של תיירים לישראל וממנה, פועלת אל על להיות מובילת שוק התעופה הישראלי ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל תייר המעוניין להגיע ארצה לביקור וכל ישראלי המעוניין לטוס לחו"ל. החברה רואה בחיזוק הקשר עם לקוחותיה גורם חשוב ביותר במימוש אסטרטגיה זו. לכן אנו משקיעים בקמפיין ראשון מסוגו הבא להדגיש את החוויה הכוללת שמעניקה אל על לנוסעים לחו"ל ולשבים איתנו ארצה", מסביר יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה של החברה.

תאריך:  27/09/2005   |   עודכן:  27/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הדוח מסכם את פעילות הבנק לשנת 2004 במימד החברתי, הסביבתי והכלכלי    גיורא עופר, המנכ"ל: "הדוח החברתי שהיום מציג הבנק חשוב לא פחות מהדוחות הכספיים שלו"
מתי טוכפלד
ביום שאחרי מנסים הצדדים להבין מי הפסיד ומי הרוויח, ובעיקר, מה עושים עכשיו    האם מחנה "המורדים" מתפרק, או דווקא מתרחב. המבחן הראשון של שרון: מינוי אולמרט לשר אוצר
נוה יוסף
לואי כרנז הורשע לפני כשבועיים ברצח הסטודנט הישראלי ג'ורג' חורי
מחלקה ראשונה
השת"פ ירחיב את מגוון השירותים למגזר העסקי והפרטי על-ידי הצעת למידה מתקדמת המשלבת לומדות, תמיכה שוטפת ועוד
אלעזר לוין
ישקיע יחד עם גולדמן זקס וזקנהוף 1.7 מיליארד דולר, במגדל בן 43 דירות ובבניין בן 20 קומות    דופלקס ב-45 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il