חברת התעופה אל-על פרסמה אתמול (26.9.05) נתונים על מספר הנוסעים אשר יטוסו במטוסיה במהלך חודש אוקטובר. על-פי הנתונים עומד מספר זה על 80 אלף ישראלים בחודש אוקטובר.
אולם, בחברת אל על חושבים שזה לא מספיק, ויוצאים ממחר בקמפיין "סתיו של אהבה" בעלות של מיליון דולר. מאחורי הקמפיין עומד משרד פרסום: מק'אן אריקסון.
סרט הפרסומת שיעלה מחר (יום ד', 28.9.05) למסכי הטלוויזיה צולם במהלך חודש אוגוסט בדרום אפריקה ומציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל. הסרט מציג חוויות שונות שעוברים נוסעים ישראלים בחו"ל: להקת פינגווינים עולה על אוטובוס לשדה התעופה בעיר מושלגת, דרקון סיני יוצא מתהלוכת ראש השנה וחבורת בושמנים רצה בצמוד לרכב שטח בערבות אפריקה. ברקע מתנגן השיר "Love is in the Air".
סיסמת הקמפיין שנבחרה: "אל על לוקחת אותך לכל מקום בעולם ומחזירה אותך הביתה עם כל החוויות...".
באל על מנמקים את הצורך בקמפיין בחיזוק הקשר עם לקוחותיה. "כמוביל הגדול ביותר של תיירים לישראל וממנה, פועלת אל על להיות מובילת שוק התעופה הישראלי ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל תייר המעוניין להגיע ארצה לביקור וכל ישראלי המעוניין לטוס לחו"ל. החברה רואה בחיזוק הקשר עם לקוחותיה גורם חשוב ביותר במימוש אסטרטגיה זו. לכן אנו משקיעים בקמפיין ראשון מסוגו הבא להדגיש את החוויה הכוללת שמעניקה אל על לנוסעים לחו"ל ולשבים איתנו ארצה", מסביר יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה של החברה.