X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יצרנית התוכנה למסחר במט"ח גייסה את הכסף מקרן פיטנגו, ומהמשקיעים הקיימים
▪  ▪  ▪

חברת טריאנה (Traiana), יצרנית תוכנת TRM (Trading Relations Management) לאוטומציה של מסחר רב צדדי במט"ח, השלימה סבב גיוס בהיקף 15 מיליון דולר. את הגיוס הובילה פיטנגו ונצ'ר קפיטל, קרן הון הסיכון הגדולה בישראל, המנהלת הון להשקעות בחברות צמיחה עתירות ידע וטכנולוגיה בהיקף העולה על מיליארד דולר. המשקיעים הקיימים בטריאנה, סקויה, אוורגרין וג'מיני, הצטרפו לפיטנגו בסבב הגיוס הנוכחי.
תוכנת TRM של טריאנה מיועדת לתת מענה למורכבות הרבה שבניהול מערכות ובביצוע עסקות מרובות משתתפים, בין לקוחות מוסדיים משמעותיים ובין הבנקים המשרתים אותם (Prime Brokerage). TRM הוא מוצר התוכנה היחיד הקיים והמותקן לשימוש נותני השירותים ולקוחותיהם בשוק זה, שאופיין עד השנים האחרונות בתהליכי עיבוד וניהול ידניים.
התחרותיות העזה בין המוסדות הבנקאיים המובילים, על הלקוחות המוסדיים הגדולים, מביאה היום את השחקנים בשוק לחפש פתרונות טכנולוגיים שיתנו להם יתרון משמעותי.
שירות לקוחות מבוסס טכנולוגיה מאפשר לבנקים להגדיל את מספר הלקוחות, ואת ההכנסה מלקוח מסויים בצורה משמעותית, ובנוסף, להקטין את הסיכוי לטעויות ברצפת המסחר, למספרים כמעט אפסיים.
מנכ"ל ומייסד טריאנה, גיל מנדלזיס, אמר עם השלמת הגיוס: "אני שמח על הצטרפותה של פיטנגו ונצ'ר קפיטל ועל המשך התמיכה של המשקיעים הקיימים שתומכים בחברה לאורך שנים. מצאנו בפיטנגו צוות מעולה המשלב ניסיון אופרטיבי רב לצד יזמות וניסיון בעבודה עם חברות לאורך שנים".
עם השלמת הההשקעה, מצטרפת רונה שגב-גל, שותפה בפיטנגו ונצ'ר קפיטל, לדירקטוריון טריאנה. עוד בתפקידה הקודם כשותפה בקרן אוורגרין, שימשה שגב-גל כחברת דירקטוריון טריאנה.
לאחר השלמת גיוס ההון, אמרה שגב-גל: "טריאנה היא מחברות התוכנה הטובות ביותר שהוקמו בישראל בעשור האחרון, ומהווה השקעה טבעית עבור קרן פיטנגו. השוק הצומח מחד, והדומיננטיות של טריאנה בשוק מאידך, הופכים את החברה לאחת החברות המעניינות והאטרקטיביות ביותר בנוף חברות הסטארט-אפ בישראל".
טריאנה הוקמה לפני חמש שנים על-ידי מנדלזיס. בסקר שנערך לאחרונה צוינה כאחת מעשר חברות הסטארט-אפ המבטיחות ביותר בישראל לשנת 2005.

תאריך:  10/10/2005   |   עודכן:  10/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
מפקד יחידת עבירות המחשב הודח כי הרצה ללא אישור    מחליפו הורשע בעבר בהתנהגות שאינה הולמת    גורם משטרתי: "העסק מאוד תמוה"
נמרוד דוויק
הרכב ההיפ הופ הנודע צפוי לשחרר בינואר פסקול לסרט המתקיים בשנות ה-1930   את ההשראה הם מצאו במוסיקת התקופה  סינגל חדש יצא בימים אלו.
גלית יצחק
לקבוצת קניוני עזריאלי הוענק "אות נגישות ישראל", על ביצוע כל ההתאמות הנדרשות עבור גישה נוחה ושיוויונית לציבור לקוחות הנכים
יפעת גדות
הסיכויים עולים בהתמדה עם השנים    לנשים בגילאי 50-69, בטווח הגילאים בו קיימת הסבירות הגבוהה ביותר לאבחון המחלה, ישנם הסיכויים הטובים ביותר להישרדות
שלומי דיאז
הרכיבו על כלי רכב חלקים פגועים, דיווחו על תאונות דרכים שלא אירעו וקיבלו מאות אלפי שקלים    בין החשודים: בעלי מוסכים ושמאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il