X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרת התקשורת דליה איציק: "הפקעת הבלעדיות של חברות הסלולר על יבוא ושיווק מכשירים הינה מהפכה לטובת הצרכן, שתגביר את התחרות ותביא לירידת מחירים"
▪  ▪  ▪

שרת התקשורת, דליה איציק, אישרה (יום ב', 10.10.05) נוהל חדש להענקת אישור שיווק לציוד קצה סלולרי לגורמים המייבאים והמשווקים. במשרד התקשרות מציינים כי הנוהל אושר לאחר תהליך שימוע ממצה שבו התקבלו הערות מן הגורמים הרלוונטיים בענף זה. מעתה חברות שאינן חברות הסלולר יוכלו לשווק טלפונים סלולריים.
כיום היצע המכשירים מצומצם והמחירים גבוהים - רוב מכשירי הסלולר מיובאים ונמכרים לציבור הצרכנים באמצעות מפעילי הסלולר, עובדה הגורמת לכך שהיצע המכשירים מצומצם וכן מחירם גבוה יחסית.
הנוהל החדש נועד לקדם את התחרות בשוק מכשירי הסלולר וזאת על-ידי ניתוק הקשר בין היבואנים לבין מפעילי הסלולר, וכן לסלול את הדרך ליבואנים נוספים, באופן שירחיב את מגוון המכשירים הסלולריים הנמכרים בישראל, הן מכשירים בסיסיים והן משוכללים ביותר, כך שישווקו בישראל מיד עם יציאתם לשוק בעולם. זאת תוך הגנה על הצרכן והבטחת מתן שירות אמין לתמיכה לאחר המכירה.
במשרד התקשורת מציינים כי על-פי עיקרי הנוהל, יבואן המעוניין לייבא או לסחור במכשיר נדרש להגיש למשרד אישורים בדבר עמידת המכשיר בדרישות סף טכניות, שעיקרן בטיחות חשמל, בטיחות קרינה, תאימות אלקטרומגנטית, ניצול יעיל של ספקטרום התדרים והתאמה לרשת של המפעיל הסלולרי.
בנוסף, הנוהל קובע כללים מקלים לאזרח המעוניין לייבא עד שלושה מכשירים. המשרד מפרסם באופן שוטף ועדכני לציבור רשימות של ציוד שמאושר לייבוא ללא צורך באישור פרטני של המשרד. הרשימות מפורסמות באתר האינטרנט של המשרד, וכן נמצאות בידי פקחי המכס.
שרת התקשורת דליה איציק אמרה לאחר אישור הנוהל כי "הפקעת הבלעדיות של חברות הסלולר על יבוא ושווק מכשירים הינה מהפכה לטובת הצרכן, שתגביר את התחרות ותביא לירידת מחירים".

אתר האינטרנט של משרד התקשורת
תאריך:  10/10/2005   |   עודכן:  10/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
ההחלטה - בעקבות תביעה שהגישו מכון התקנים הישראלי וארגון התקינה הבינלאומי לאסור על חברת איזוטסט לעשות שימוש במונח ISO המזוהה עם תקן איכות בינלאומי
אסף גדות
מספר חברות אלקטרוניקה ומחשבים מהגדולות בעולם משלבות כוחות וייפתחו ביחד סטנדרט תקשורת Wi-Fi חדש שיהיה מהיר עד פי 10 מהטכנולוגיות הקיימות
עומר שיקלר
כך עולה מנתונים של B&D וארגון מנהלי הרכש    התמתנות במגמת ההתרחבות של מדד מנהלי הרכש בישראל: ערך המדד ירד בספטמבר ב-1.7%
נמרוד דוויק
פטיפונים, יוקרה, תקליטים    אליפות ישראל בתקלוט חופשי מגיעה זו הפעם השלישית   
גלית יצחק
מכבי שירותי בריאות וקופת חולים מאוחדת יממנו 50% מהעלות של התרופה    קופת חולים לאומית תממן 30% מעלות התרופה    בקופת חולים כללית אין השתתפות במימון התרופה    כללית: "המדינה היא זו שקובעת את הרכב סל השירותים, את התרופות הנכללות בסל ואת ההתוויות להן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il