X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת האלופות: צ'לסי נתנה עוד הצגה עם 0:4 ענק על בטיס. ריאל חזרה מפיגור וניצחה 1:4 את רוזנבורג 0:0 מאכזב למילאן. 3:3 ענק בין פנרבחצ'ה לשאלקה נצחונות לפורטו, ליון וליברפול
▪  ▪  ▪

מחזור רב שערים היה הערב בליגת האלופות. 21 שערים בשמונה משחקים עם שתי רביעיות ושישה שערים באיסטנבול.
במשחק המרכזי של הערב שהיה שיחזור של חצי גמר העונה שעברה, מילאן לא הצליחה לנצח את איינדהובן וסיימה בתיקו 0:0. צ'לסי עדיין ללא הפסד אחרי עוד הצגה, הפעם על חשבונה של בטיס.
ריאל מדריד נקלעה לפיגור ביתי מפתיע מול רוזנבורג אבל חזרה עם רביעייה במחצית השנייה בראשות בקהאם שבישל שניים וכבש אחד. ריאל הוכיחה שהיא יכולה להסתדר גם בלי רונאלדו.
פורטו רשמה נקודות ראשונות בניצחון מפתיע על אינטר, שלה זה היה הפסד ראשון העונה. ליברפול ניצחה באנדרלכט משער מוקדם של ג′'בריל סיסה. ליון גברה על אולימפיאקוס ובמשחק המרתק של הערב נפרדו פנרבחצ'ה ושאלקה בתיקו 3:3. במשחק נוסף ריינג'רס וארטמדיה סיימו ללא שערים.
בית 5
מילאן - איינדהובן 0:0 - מילאן תקפה אבל לא הגיעה למצבים מסוכנים וירדה להפסקה בתוצאה מאכזבת של 0:0. 3 דקות בתוך המחצית השנייה אינזאגי החליף את שבצ'נקו. בדקה ה-52 קלאדזה בעט כדור מהאויר מ-20 מטר וגומש הדף לקרן. בדקה ה-58 קאקא קיבל כדור מסיידורף ובעט מ-16 מטר מעל השער. בדקה ה-61 נמשך המטווח של מילאן. סיידורף בעט מ-20 מטר וגומש הדף. קאפו בעט מקצה הרחבה לפינה הרחוקה ועוד הדיפה של גומש. עד הסיום מילאן המשיכה לתקוף אבל לא הצליחה להבקיע. 0:0 בסיום. מילאן ראשונה עם 5 נקודות. איינדהובן במקום השלישי עם 4 נקודות.
פנרבחצ'ה - שאלקה 3:3 - פנרבחצ'ה פתחה מצויין. סרקאן הגביה לרחבה בעיטה חופשית ופאביו לוסיאנו העלה בנגיחה את אלופת טורקיה ליתרון 0:1 בדקה ה-14. בדקה ה-59 קוביארשווילי נתן כדור רוחב ולינקולן בעט לרשת. 1:1. 3 דקות אח"כ והחלוץ הברזילאי של שאלקה השלים צמד. לינקולן ולארסון עשו דאבל פס והברזילאי קבע 1:2 לשאלקה. בדקה ה-73 מירסיו נוברה מפנר נגח אחרי שהגנת שאלקה לא הצליחה להרחיק כדור גובה. 2:2. בדקה ה-77 וולקן, שוער פנר, יצא מהשער אבל לא הצליח להשתלט על הכדור וקוראני בעט מול שער חשוף. 2:3 לשאלקה במשחק הפכפך. 2 דקות אח"כ אפייה בבעיטה מקצה הרחבה השווה שוב. 3:3 במשחק ענק. בדקה ה-87 אלכס מפנר הורחק בכרטיס צהוב שני. פנר במקום השני עם 4 נקודות. שאלקה במקום האחרון בבית עם 2 נקודות.
בית 6
ריאל מדריד - רוזנבורג 1:4 - ריאל תקפה לכל אורך המחצית הראשונה אבל בדקה ה-40 דווקא רוזנבורג הדהימה את הברנבאו. אלופת נורבגיה יצאה למתפרצת כשסטרופלור מסר לסטראנד שגילגל מול קסיאס וקבע 0:1 לרוזנבורג. במחצית סטראנד הוחלף ובריאל גוטי נכנס במקום באפטיסטה. בדקה ה-48 בקהאם הגביה כדור קרן ווודגייט נגח את שערו הראשון במדי ריאל מדריד. 1:1 וריאל חוזרת למשחק. בדקה ה-52 הגיע המהפך הצפוי. ראול כידרר ברגל שמאל ובעט ברגל ימין והבקיע את שערו ה-51 במדי ריאל בליגת האלופות. 1:2 לריאל. בדקה ה-68 עוד הגבהה של בקהאם והפעם הלגרה נגח פנימה. 1:3 לריאל. בדקה ה-82 בקהאם קינח בבעיטה חופשית נפלאה לחיבורים. 1:4 לריאל בסיום ונראה שסוף סוף החבורה של לושמבורגו עלתה על הדרך הנכונה. ריאל במקום השני עם 6 נקודות. אלופת נורבגיה במקום השלישי עם 3 נקודות.
ליון - אולימפיאקוס 1:2 - המארחת פתחה טוב ובבעיטה חופשית מ-17 מטר של מי אם לא ז'וניניו עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-4. 0:1 לליון. בדקה ה-84 ג'ורג'ביץ' מסר לקאפס שמ-23 מטר הקפיץ מעל קופה וקבע 1:1. בדקה ה-89 הגיע שער הניצחון של הצרפתים. ז'וניניו מסר לגובו שהבקיע והעניק את הניצחון היקר לאלופת צרפת, 1:2 בסיום וליון ממשיכה להיות עם מאזן מושלם. היוונים ללא נקודות אחרי שלושה מחזורים.
בית 7
צ'לסי - בטיס 0:4 - צ'לסי פתחה בבליץ על שערה של בטיס. בדקה ה-23 מיקאל אסיין חטף כדור, נתן כדור עומק לדרוגבה שמול השוער לא התקשה וקבע 0:1 לאלופת אנגליה. בדקה ה-44 טעות של טוני דובלאס, שוער בטיס, שלא הצליח להשתלט על כדור פשוט וקארבאליו דחק מקרוב פנימה. 0:2 לצ'לסי. במחצית החליף קרספו את דרוגבה בצ'לסי וסיסקו נכנס במקום לופז בבטיס. בדקה ה-55 ג'ו קול בעט נפלא מסובב מ-17 מטר לפינה הימנית וקבע 0:3 לכחולים. עוד 5 דקות עברו, למפארד מסר ימינה לאגף לשון רייט פיליפס שהגביה וקרספו נגח. 0:4 לצ'לסי בסיום והחבורה של מוריניו במקום הראשון בבית עם 7 נקודות. בטיס במקום השלישי עם 3 נקודות.
אנדרלכט - ליברפול 1:0 - ליברפול תקפה מהפתיחה ובדקה ה-20 האמן הגביה כדור קרן וסיסה בעט מהאויר לרשת. 0:1 לאלופת אירופה בסיום וליברפול עם 7 נקודות במקום השני נמצאת בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. אלופת בלגיה עדיין ללא נקודות והיא במקום האחרון בבית.
בית 8
פורטו - אינטר 0:2 - זנטי, אדיראנו, רקובה ומרטינס פתחו על הספסל וזה עלה לאינטר ביוקר. בדקה ה-22 בוסינגווה מפורטו שלח כדור רוחב והכדור פגע בברך של מטראצי מאינטר ונכנס פנימה. שער עצמי אומלל ו-0:1 לפורטו .בדקה ה-35 בני מקארתי בעט כדור חופשי שפגש בחומה ואת הכדור החוזר הוא בעט מהאויר פנימה. 0:2 מדהים לאלופת פורטוגל. איבוד נקודות ראשון של אינטר שעדיין נמצאת במקום הראשון עם 6 נקודות. נקודות ראשונות של פורטו שחוזרת למאבק על העלייה לשמינית הגמר.
גלזגו ריינג'רס - ארטמדיה בראטיסלבה 0:0 - אלופת סקוטלנד ואלופת סלובקיה נפרדו בתיקו 0:0. ריינג'רס שלטה, אבל לא הצליחה להכניע את הסלובקים המפתיעים. לשתיהן יש 4 נקודות והן ייאבקו ככל הנראה עם פורטו על המקום השני בבית.

תאריך:  19/10/2005   |   עודכן:  19/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הניו-יורק טיימס מדווח כי ארה"ב עומדת לדרוש הגבלת מועמדות פעילי החמאס בבחירות להנהגת הרשות הפלשתינית    הממשל נגד המשך הבניה בשטח E-1
שרון חלבי
גביע אופ"א: אספניול גברה במוסקבה על לוקומוטיב 0:1 משער של טאמודו במפגש בין שתי יריבותיה של מכבי פ"ת בבית 2
מיכאל דבורין
מזכירת המדינה האמריקנית שהופיעה בפני ועדת החוץ של הסנאט אמרה עוד כי ארה"ב לא פסלה עדיין את האפשרות לתקיפה צבאית בסוריה ובאירן אך מעדיפה עדיין את הצינורות הדיפלומטיים כאמצעים להשגת מטרותיה מול מדינות אלה    הדגישה כי ארה"ב ממשיכה להתנגד לבנייה ב-E1 ובשטחי יו"ש
עידן יוסף
הגשם הכבד שניתך על האלפים בגן סאקר בבירה הפסיק את פעולת מערכת ההגברה    הרב עובדיה יוסף לא ויתר, נטל את המגהפון ובירך
טלספורט
קשרה הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד חשוד באונס אחרי שמתלוננת טענה שאנס אותה ב-1 באוקטובר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il