X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי מקורות מערביים, ארה"ב וצרפת יודיעו כבר ביום שלישי הבא על החרפת הסנקציות המופעלות על סוריה ובראשן בידוד מוחלט של המדינה בכיר אמריקני: "כל העולם יראה שלסוריה לא נותרו בעלות ברית וכולם מתנגדים לאופי המשטר ולנשיא אסד"
▪  ▪  ▪

יממה בלבד לאחר דבריה של מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, בוועדת החוץ של הסנאט, בנוגע לאפשרות תקיפה נגד סוריה, כבר מתקבלות ידיעות על מהלכים שארה"ב וצרפת מתכננות לבצע נגד משטרו של אסד. מחר צפוי יושב-ראש ועדת החקירה של האו"ם בעניין רצח אלחרירי, דטלף מיליס, לפרסם את ממצאי הדוח לעת עתה.
ארה"ב וצרפת מבקשות לנצל את מסקנת הוועדה, לפיהן סוריה היא זו שחיסלה את ראש הממשלה הלבנוני לשעבר, רפיק אל-חרירי, כדי להגביר את הלחץ הבינלאומי על סוריה ולבודד אותה לחלוטין.
בידוד - כבר ביום שלישי הבא
על-פי מקורות מערביים, ההודעה על בידוד מוחלט של המדינה תפורסם על-ידי צרפת וארה"ב כבר ביום שלישי הבא. נשיא סוריה, בשאר אסד, מוצא את עצמו בודד במערכה ולראשונה לא מקבל תמיכה אפילו ממנהיגי מדינות ערב.
בכיר דיפלומטי אמריקני מסביר את חשיבות הבידוד על סוריה, כשלב נוסף בפירוק משטרו של אסד: "מטרת הבידוד על סוריה תוביל לסערה בדמשק, כל העולם יראה שלסוריה לא נותרו בעלות ברית וכולם מתנגדים לאופי המשטר ולנשיא אסד", אמר הבכיר.
כולם נגד סוריה
אסטרטגיית הלחימה נגד סוריה שונה בין מדינות העולם. ארה"ב סבורה שיש להוציא את כל "הכביסה המלוכלכת" ומאשימה את סוריה לא רק בחיסול חרירי, אלא גם בסיוע למורדים בעירק ובהחזקת גבול פרוץ ומחורר להברחות נשק ולוחמים מסוריה לכיוון עירק.
לעומת זאת, בצרפת ובמדינות רבות אחרות בוחרים להתמקד במקרה היחיד העיקרי שבו מעורבת סוריה: טרגדיית רפיק אל-חרירי והאשמות על תכנון וביצוע החיסול על-ידי המשטר הסורי ובראשו הנשיא בשאר אל-אסד.
הודעה דיפלומטית מרמזת לבאות
יום קודם הופיעה מזכירת המדינה האמריקנית בוועדת החוץ של הסנאט, שם נשאלה לגבי מדיניותה של ארה"ב כלפי סוריה ואירן.
רייס הדגישה כי ארה"ב לא פסלה את האפשרות לפעול באופן צבאי נגד שתי המדינות הסוררות. בינתיים, ציינה רייס, מכוונת המדיניות האמריקנית להשגת המטרות באופן דיפלומטי אך בפני הנשיא עומדות תמיד גם אופציות אחרות.

תאריך:  20/10/2005   |   עודכן:  20/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"הספר הלבן השני" נועד להקפיא את היישוב היהודי בארץ על-ידי הפסקת גידולו הן בנפש והן בקרקעות, ולהשאירו תלוי בחסדי השלטון הבריטי
נמרוד דוויק
"פסטיבל הפסנתר" המוערך חוזר לשנתו השביעית ב"סוזן דלל"    במרכז "ענבל" למחול מפגישים בעונת החורף בין ז'אנרים שונים של מוסיקת עולם ואתנית
נמרוד דוויק
העונה השנייה נפתחה לפני כשלושה שבועות בארה"ב עם מספר שיא של צופים    העונה תשודר במהלך 2006, ולא מיד עם תום העונה הראשונה    יום שישי בטלעד - תוכנית קסמים מיוחדת
שרון חלבי
ליגת האלופות: צ'לסי נתנה עוד הצגה עם 0:4 ענק על בטיס. ריאל חזרה מפיגור וניצחה 1:4 את רוזנבורג    0:0 מאכזב למילאן. 3:3 ענק בין פנרבחצ'ה לשאלקה    נצחונות לפורטו, ליון וליברפול
מיכאל דבורין
הניו-יורק טיימס מדווח כי ארה"ב עומדת לדרוש הגבלת מועמדות פעילי החמאס בבחירות להנהגת הרשות הפלשתינית    הממשל נגד המשך הבניה בשטח E-1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il