X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטלוויזיה הערבית מוסיפה לשמש מוקד להסתה אנטישמית ארסית סדרת טלוויזיה חדשה המשודרת בירדן, מכילה מסרים אנטישמיים קלאסיים ברוח הפרוטוקולים של זקני ציון במרכזה: עלילת הדם הנושנה שעיקרה שימוש בדמם של ילדים נוצריים לאפיית מצות פסח
▪  ▪  ▪
"להשמיד את מי שאינו יהודי"

הטלוויזיה הערבית מוסיפה לשמש מוקד להסתה אנטישמית ארסית. הפעם גם בירדן. סדרת טלוויזיה חדשה המשודרת בימים אלה כוללת מסרים אנטישמיים חמורים ברוח הפרוטוקולים של זקני ציון, ובמרכזה: עלילת הדם הנושנה כאילו היהודים השתמשו בדמם של ילדים נוצרים לאפיית מצות פסח.
תחייתה של עלילת הדם האנטישמית: ה"פזורה", תוכנית טלוויזיה המשודרת בימים אלו בירדן, מציגה סקירה "היסטורית-תיעודית", מסולפת ורוויות מוטיבים אנטישמיים, של תולדות התנועה הציונית למן תחילת המאה ה-19 ועד הקמת מדינת ישראל.
חרף הסכם השלום בין ישראל וירדן ממשיכה הטלוויזיה הירדנית לשדר תוכניות בעלות מאפיינים אנטישמיים מובהקים. "הפזורה" מדגישה כיצד היהודים מנסים להשתלט על העולם כחלק מתפיסתם האידיאולוגית והדתית. הסידרה, ששודרה לראשונה בטלוויזיית "אל-מנאר" של החיזבאללה (2003), וכן במסגרת הטלוויזיה האיראנית (2004), משודרת מאז תחילת ימי צום הרמדאן גם ברשת הטלוויזיה הירדנית "אל-מאמנו".
הסדרה מציגה עצמה כ"תיעוד דוקומנטרי" של מפגשי התנועה הציונית. מפגשים אלו הוגדרו כ"ישיבות הסודיות של הממשלה היהודית", אשר מטרתה לתאם כיצד ישתלטו היהודים על מנהיגי העולם, במטרה לנווט בידם הנפשעת את מהלך פני ההיסטוריה.
"היהודים אחראים למהפכה הקומוניסטית"
"הפזורה" ("אלשתאת") מציגה כיצד "העולם היהודי" התווה את קווי המהפכה הקומוניסטית, את מלחמת העולם הראשונה והשנייה, את תכנון הפצצה האטומית שפגעה ביפן, ובל נשכח את פעולות הרצח של הנאצים. היהודים מוצגים כחבורת צמאי דם, עצם ההשתקפות של סמל הרוע, וככאלה המונעים על-ידי תאוותם לכוח ושליטה בינלאומית.
הסדרה האנטישמית מוסיפה ומציגה את עולם היהודי באופן מבעית. במסגרת זו, חוזר שוב מוטיב רציחתו של הילד הנוצרי בידי היהודים, וכן מוצג השימוש בדמו לצורך אפיית מצות הפסח, כחלק מדרישות הדת הבסיסיות. הסדרה אינה חוסכת מצופיה את המראות הקשים של חטיפת הנער, שיסוף גרונו, והקזת הדם מעורקיו לצורכי הכנות החג.
מתוך "הפזורה": היהודים מסייעים
להיטלר בהשמדת יהודי גרמניה
יו"ר הממשלה היהודית החשאית: "אנו חייבים לסייע להיטלר בתוכניתו להשמיד את העם היהודי, כי רק כך נשפיע על יהודי העולם לחזור לארץ הקודש ולפעול להקמתה של מדינה יהודית".
חבר בממשלה: "הייתכן כי אין דרך אחרת להוביל את יהודי העולם לארץ הקודש מלבד שיתוף הפעולה עם התוכנית להשמדת היהודים?".
היו"ר משיב: "לצערי, אין בידינו תוכנית אחרת, מכיוון שהיהודים לא יחשבו על העלייה לפלשתינה [1940] באם אחיהם לא יהיו תחת סכנת חיים. בואו נאחז ידיים, נשתף פעולה, ונפעל להבאת כל יהודי העולם לארץ הקודש. עד כה היטלר לא נענה להצעת הסיוע שלנו, ונראה כי עלינו לשלם לו כסף רב על-מנת שיסכים לכך".
חבר ממשלה: "אנו יכולים לשקול איסוף תרומות וכך לעזור לאחינו".
היו"ר משיב: "זו נשמעת הצעה ילדותית. עם הסכום שהיטלר מבקש אנו יכולים לסייע למיליוני יהודים להגר לארץ הקודש. זה בטח עדיף על הרעיון לסייע לכמה אלפים מסכנים בגרמניה".
חבר הממשלה: "מדבריך אני מבין כי הבאתם של מיליוני יהודים לארץ הקודש חשובה הרבה יותר מהצלתם של יהודי גרמניה אשר חפים מכל פשע".
יו"ר הממשלה החשאית: "ללא כל ספק, אתה צודק! כל פרה בפלשתינה חשובה יותר מיהודי גרמניה".
להלן מספר קישורים, קשים לצפייה, מתוך הסדרה המשודרת בירדן - כפי שהופיעה בערוץ החיזבאללה בשנת 2003. רשת הטלוויזיה הירדנית, "אל-מאמנו", במסגרתה משודרת התוכנית בימים אלו, מציגה עצמה כרשת עצמאית אשר חרטה על דגלה "להציג מגוון השקפות במסגרת השידורים לעולם הערבי".

לסרט המלא
הקישורים לסדרה לוקטו על-ידי האתר "Palestinian Media Watch". סקירה חלקית אודות הסדרה פורסמה ב-12 בנובמבר, כאשר היא שודרה ברשת חיזבאללה, והיא נמצאת באתר האינטרנט של "מרכז המידע למודיעין ולטרור" ( www.intelligence.org.il ).
תאריך:  24/10/2005   |   עודכן:  24/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מגזין לגברים דירג את מאה אנשי-העשור על-פי קטגוריות שונות    ברשימה ישנם גם בוב גלדוף, לאנס ארמסטרונג ועוד
עידן יוסף
המוני בית ישראל מציינים את חג שמחת תורה ושמיני עצרת    במוצאי החג יתקיימו הקפות שניות ברחבי הארץ    Nfc מציג רשימת חלק מההקפות    גולשים המבקשים לפרסם הקפות נוספות מוזמנים להגיב
יפעת גדות
חוקרים מזהירים מפני חטיבה סלקטיבית, של עצים יחידים    הנזק שנמצא על-ידי ניתוח תמונות לווין הוא גדול מזה ששיערו עד כה
הדר פרבר
באנונימוס טוענים, כי משרד החקלאות נוקט בסחבת שיטתית בנושא ואינו מטפל כראוי בתקנות שנועדו לבטל, בהדרגה, את התעשיה
ענבל אביב
שני אסירים תושבי טייבה שיצאו מהכלא לחופשת חג, גנבו רכב בהרצליה    הרכב אותר באמצעות מכשיר לווייני המורכב בו    הרכב נתפס בצפון תל אביב לאחר מרדף מלווה ביריות    אחד האסירים הצליח להימלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il