X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא ארה"ב תוקף (יום ג') את הממשל הסורי ומאשים את משטר אסד בסיוע לארגוני הטרור הפלשתינים "ממשלה שמסייעת לטרור - צריכה לתת דין וחשבון", אמר בוש האשים את אירן וסוריה כנותנות חסות לאיסלאם הרדיקאלי, וקבע: "בשם של הקורבנות - לא נשקוט"
▪  ▪  ▪

נשיא ארה"ב, גורג' בוש, מאשים את ראשי הממשל הסורי ברצח אל-חרירי וקרא לאו"ם לפעול במהרה. בוש מאשים את הסורים בהחלשת המשטר הלבנוני, וטען כי הם נותנים חסות לפעולות הטרור. "סוריה מערערת את המשטר הלבנוני, ומאפשרת לאנשיה נקודות מעבר לשטח עירק, תוך תמיכה בארגוני הטרור הפלשתינים", אמר בוש, בנאום שנשא בפני נשות חיילים בבסיס חיל האוויר "בולינג" בוושינגטון. בנאומו התייחס בוש גם לאירועים בעירק ולהישג הגדול במדינה זו - אזרחי עירק אישרו, במשאל עם, את החוקה שהוצעה.
הנשיא בוש קרא לראשי האומות המאוחדות לפעול באופן מיידי נגד המשטר הסורי. "על האומות המאוחדות לפעול בחוזקה ועוצמה כנגד ארגוני הטרור. זה הזמן לפעול", אמר. בוש לא חדל מאמירות נחרצות והדגיש כי "סוריה צריכה לתת דין וחשבון על מעשיה". בהתייחסו לדוח רצח חרירי קבע בוש: "תמיכתה של סוריה בארגוני הטרור, ומעורבותה במותו של חרירי, לא תישאר בשקט".
בוש: "סוריה ואירן נותנות חסות לטרור האיסלאמי"
הנשיא האמריקני הדגיש בדבריו בפני נשות החיילים את מחוייבותה של ארה"ב להילחם בארגוני האיסלאם הרדיקאלי. בוש הצביע על סוריה ואירן כנותנות חסות לארגוני הטרור, והדגיש כי יש להן "היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה עם ארגונים קיצוניים, ועל כן אין לרחם עליהם בשמם של נפגעי פעולות הטרור".
דברי בוש שודרו באותה עת (יום ג', בערב) שהתנהל במועצת הביטחון דיון ראשוני בדוח של ועדת החקירה בנושא רצח חרירי, וכן במעורבותה הישירה של סוריה בפרשה. "סוריה פותחת דלתותיה לארגוני הטרור, ומערערת את יציבות המזרח התיכון", אמר בוש, תוך שהוא חוזר לתקוף את משטרו של אסד. "זה הזמן שתומכי הטרור ישלמו על מעשיהם. זה הזמן לפעול", הצהיר.
שגריר סוריה באו"ם: "סוריה אינה מעורבת ברצח חרירי"
בראיון לרשת הטלוויזיה CNN דחה שגריר סוריה באו"ם, אימהד מוסטפא, את טענות הממשל האמריקני. "להאשים את סוריה זה תמיד קל, כי זה מחזק את מתנגדינו בלבנון, ומאפשר לממשל האמריקני להמשיך במדיניות האנטי-סורית שהוא מנסה לקדם ברחבי העולם", אמר השגריר הסורי. הוא הבהיר כי "הנשיא אסד חזר והדגיש שסוריה לעולם לא תוכל להיות מעורבת באירוע טרגי ומזעזע כדוגמת ההתנקשות בחייו של חרירי".
השגריר הסורי הוסיף ודחה הטענות כאילו סוריה אינה משתפת פעולה עם כותבי הדוח. לטענתו, זהו דווקא אינטרס סורי להביא לחשיפת האמת אודות מעשה הרצח. "אחרי הכל, סוריה היא הנפגעת העיקרית ממתו של חריר", אמר מוסטפא.

תאריך:  25/10/2005   |   עודכן:  25/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
לטענת המשטרה חברה, צעיר תושב בקה אל-גרביה הודה ושיחזר    אחיו ושני צעירים נוספים חשודים בסיוע    המניע עדיין בבדיקה
שלומי דיאז
שני צעירים מחיפה נעצרו בדרכם לאילת    חשודים במעורבות בירי לעבר מועדון הרוקו ביץ' לפני שבועיים
יוסי עבדי
העימות עכשיו: כיצד נהרגו שני אנשי הג'יהאד בטולכרם    אין זו הפעם הראשונה שהפלשתינים מציגים עמדה הפוכה לזו שבהודעות הרשמיות של צה"ל    הפעם הם יוצאים בהאשמות חדשות: "פעיל גדודי חללי אל-אקצה, מאג'ד אל-אשקר, הוצא להורג על-ידי חיילי צה"ל ולא נהרג בחילופי האש כפי שנטען"
אסף גדות
חברת Intel הודיעה כי היא דוחה את השקתו של שבב השרתים החדש שלה, Itanium Montecito, לשנת 2007 מפאת בעיות באיכות המוצר
מיכאל דבורין
מאז שנכנסה ארה"ב לבוץ העירקי בחודש מארס 2003 נהרגו 2000 חיילים אמריקנים והאופק איננו נראה    סקר של "הוול סטריט ג'ורנל": לראשונה מזה זמן רב רוב הציבור האמריקני סבור שהפלישה לעירק הייתה טעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il