X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאומי קארד משיקה כרטיס מהפכני לבני נוער:
Visa Y Card - כרטיס חיוב נטען (Pre Paid)
▪  ▪  ▪

חברת לאומי קארד, מקבוצת לאומי, מכריזה היום על עידן חדש בשוק כרטיסי האשראי לבני נוער וצעירים. החברה משיקה את כרטיס Visa Y Card, המאפשר לראשונה גם לצעירים מתחת לגיל 16 להשתמש בכרטיס אשראי בארץ ובחו"ל (בבתי עסק בעלי מכשירים אלקטרוניים) ולמשוך מזומנים ממכשירי הכספומט.
Visa Y Card הוא כרטיס מהפכני, ראשון מסוגו בישראל, הפועל ככרטיס חיוב נטען (בשיטת Pre Paid). כל הורה המחזיק בכרטיס ויזה או מאסטרקארד שהונפק בישראל (על-ידי כל הבנקים וחברות האשראי), יוכל לטעון את Visa Y Card שתנפיק לאומי קארד עבור ילדו.
הכרטיס מיועד לכלל הציבור ואינו מחייב את בעליו בפתיחת חשבון בנק או הזמנת כרטיס אשראי אחר. בשלב זה, הכרטיס מיועד לבני 14 ומעלה.
מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, אומר, כי Visa Y Card פותח בפני בני הנוער עולם שלם של אפשרויות חדשות. "מדובר במהפכה אמיתית ביכולתם של בני נוער לנהל את ענייניהם הכספיים ולשלוט בהוצאות שלהם. הכרטיס הוא גם כלי חשוב בידי ההורים המבקשים לסייע לילדיהם, תוך בקרה על ההוצאות של הילדים", אומר היילוייל.
לדברי היילוייל, השימוש בכרטיס מקנה ביטחון רב הן להורים והן לבני הנוער, כולל במקרה של אובדן. "אין חשש מאובדן כסף מזומן, תמיד ניתן לדעת מהי היתרה הטעונה, והכרטיס מקנה שליטה מלאה בהוצאות - ההוצאה המקסימלית תמיד תהיה בגובה הטעינה".
לאומי קארד תפעיל מוקד מיוחד למחזיקי Visa Y Card, שיפעל בשלב הראשון 24 שעות ביממה, כדי לתת מענה מהיר ויעיל לבקשות של בעלי הכרטיסים והוריהם.
השימוש בכרטיס הוא פשוט ביותר. הילד יקבל כרטיס Visa Y Card עם קוד סודי (למשיכת מזומן בכספומט). לכל כרטיס כזה חייב להיות טוען ראשי אחד (הורה או אפוטרופוס חוקי). הטוען הראשי יקבל קוד טעינה, ובאמצעותו יוכל להתקשר למוקד לאומי קארד ולטעון את הכרטיס. שיחת טלפון אחת של ההורה למוקד - וכרטיס הילד טעון בכסף (במקביל יחויב כרטיס האשראי של ההורה).
טעינת הכרטיס תוכל להתבצע באופן מזדמן, או באמצעות הוראת קבע. סכום הטעינה המינימלי - 50 שקל. הסכום המקסימלי לטעינה באמצעות הוראת קבע חודשית הוא 1,000 שקל והסכום המקסימלי לטעינה מזדמנת (באמצעות פנייה למוקד החברה) הוא 400 שקל. בכל מקרה ניתן לטעון את הכרטיס במקסימום 1,500 שקל בחודש במספר מצטבר של טעינות מזדמנות.
בכרטיס ניתן לבצע עסקות בסכום של עד 400 שקל ליום, וכן למשוך עד 200 שקל ביום ממכשירי הכספומט, בכפוף כמובן ליתרה בכרטיס.
כרטיס Visa Y Card מאפשר ליהנות ממבצעים והטבות. בכל קנייה באמצעות הכרטיס תהיה צבירה אוטומטית של Y-ים. כל 1 שקל יזכה את בעל הכרטיס ב-Y אחד. ה-Y-ים ניתנים למימוש במבצעים מיוחדים שיוצעו למחזיקי Visa Y Card.
Visa Y Card יעניק לכל מצטרף שובר מתנה, שמקנה בחירה בין ארוחה חינם במקדונלד'ס (בשווי 31.90 שקל), שובר קנייה ברשת FOX (בשווי 50 שקל) לרכישת כל פריט, או כרטיס לסרט (בימים א'-ה') ברשת גלובוס גרופ. בנוסף יוצעו לבעלי הכרטיס הטבות בשורה של רשתות, ביניהם מקדונלד'ס, צליל, סופר פארם, ספורט ורטהיימר, ענק הוידאו ו-FOX.
הכרטיס ישווק בשיתוף תחנת הרדיו bu99fm, הנחשבת למובילה בקרב בני נוער וצעירים. כמו כן תתבצע פעילות קידום מכירות באמצעות ניידות שיפעלו ליד חטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים.

תאריך:  02/06/2002   |   עודכן:  02/06/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
טוען כי החטלתה שלילית של בג"צ בנושא תמנע רצון של אנשי עסקים ישראליים לסייע בעתיד להתפתחות הכלכלה הפלשתינית
יואב יצחק
דיכטר דיווח על כך בישיבת הממשלה; הוא מסר, כי "סוהרי" רוצחי זאבי מתירים להם לקבל מבקרים ללא הגבלה, ומאפשרים להם לשהות יחד; סוכלו 40 פיגועים גדולים
הדר פרבר
תירוש תסייר במוסדות חינוך ביניהם המרכז הישראלי, בית הספר אורט ובית הספר אחי תמימים, בבית הכנסת הגדול ובמוזיאון השואה
הדר פרבר
ברשותו של החשוד נתפס דרכון ישראלי מזוייף המשמש אותו ליציאותיו הרבות לאוקראינה; מעצרו של החשוד הוארך לשם חקירה
מירב לוי
מילגרום ימונה לממלא מקום המנכ"ל עד לבחירתו של מנכ"ל קבוע לקבוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il