X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלופת אירופה נמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת המשחק הראשון ביורוליג מול סופוט ביום חמישי סולומון החולה לא התאמן, אך ישחק הפולנים יגיעו מחר אחה"צ עוד מדן שמיר: "על הנייר הם לא קבוצת פיינל-פור"
▪  ▪  ▪

אחרי האימון הראשון בהיכל נוקיה, אתמול, מתחילים במכבי ת"א לקבל את ההרגשה המוכרת של שגרת היורוליג. ההכנות לקראת המשחק הראשון של אלופת אירופה מול סופוט, נמצאות בעיצומן והערב (ג', 1.11.05) ערכה מכבי אימון נוסף. בקבוצה העדיפו לסגור את האימון לתקשורת והשחקנים התבקשו שלא להתראיין עד מחר. וויל סולומון לא חש בטוב ונעדר מאימון הערב, אך יתאמן מחר ויהיה כשיר למשחק.
מי שכן התראיין, היה עוזר המאמן, דן שמיר, שירשום ביום חמישי את הופעתו האירופית הראשונה בתפקיד החדש. שמיר, סיפר ל"טלספורט", על ההכנות שעושה אלופת אירופה לקראת יום חמישי ועל החזרה הביתה, להיכל נוקיה: "אנחנו כולם מאוד שמחים לחזור לאולם שלנו, זאת הרגשה מאוד טובה ואנחנו נכנסים לשיגרה של היורוליג. רוב הגורמים במערכת, אם זה שחקנים, מאמנים וכל מי שמסביב כבר מנוסה בעסק הזה שנקרא יורוליג ויש בהחלט התרגשות טבעית של עונה חדשה".
ברמה האישית, שמיר לא מתרגש יתר על המידה מההופעה הראשונה ביורוליג כעוזר מאמן ומעדיף להתעסק בהכנה למשחק עצמו: "אין עניין של התרגשות, אנחנו מתעסקים בכדורסל ומתכוננים למשחק ולא מתעסקים בהתרגשויות".
על היריבה, סופוט הפולנית, אמר עוזר המאמן: "צריך להתכונן כמו שצריך לכל יריבה. לכל משחק יש חיים משלו ואף פעם אי אפשר לדעת איך משחק יתפתח. על הנייר, זאת לא קבוצה שמועמדת לפיינל-פור, אבל מי שראה אותם יודע שהם קבוצה טובה. כל קבוצה וכל משחק יורוליג מקבלים מבחינתינו את אותו הטיפול".
למכבי ת"א, יש ארבעה שחקנים חדשים, שיערכו ביום חמישי את הופעת הבכורה הצהובה שלהם ביורוליג. שמיר מספר על ההשתלבות שלהם לקראת העונה האמיתית של מכבי: "הכניסה של וויל לקבוצה ולמערכת הייתה די חלקה. בסה"כ הוא הגיע לקבוצה אחרי שהוא כבר שיחק ביורוליג ומכיר את המעמד ואת מכבי. הוא בנוי לרמה הזאת ואני לא צופה לו בעיית השתלבות בהקשר של היורוליג. האחרים יכול להיות שייקח להם שניים או שלושה משחקים להבין איך זה עובד ביורוליג. גם הם שחקנים מנוסים, שעברו דברים בקריירה ואין לי ספק שגם הם יעשו את ההשתלבות בהקדם".
מחר צפוי למכבי אימון מסכם בערב, כשאחריהם יעלו הפרקט הפולנים שיגיעו אחה"צ לארץ. בתפר שבין שני האימונים תיערך מסיבת עיתונאים קצרה לקראת המשחק.

תאריך:  01/11/2005   |   עודכן:  01/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור אריה
אחרי קאמבק גדול בדקה האחרונה    הפועל עדיין בתמונת הסיכויים לשלב הבא    האטן ורוברטס בלטו    שלשת ניצחון לאפיק ניסים ברוסטוב, ניצחון גם לליאור ליובין
שלומי דיאז
התנגשו ברכבם באוטובוס    נפטרו מפצעיהם בבית החולים    התאונה עקב נסיעה ברמזור אדום
עומר שיקלר וסוכנות איי.פי.
הנגיד האמריקני, אלן גרינספן, ממשיך במדיניותו של העלאה מדודה ושקולה של הריבית במטרה למנוע את התפרצות האינפלציה    אנליסטים: יעלה את הריבית עוד פעמיים לפני פרישתו מהבנק הפדראלי
יוסי עבדי
"רב-מכר בסגנון אירני": יריד ספרים בפרנקפורט כולל ביתן אירני המציע, לכל הדורש, את מיטב הספרות האנטי-ישראלית    הפרסומים האנטישמיים שבים ומציגים את היהודים כזוממים להשתלט על העולם, נוטלים חלק גלוי או נסתר בכל אירוע או משבר בינלאומי, וכמי שמהווים איום וסכנה לעולם כולו
עומר שיקלר
גנרל וולפגנג שניידהן הוא אורחו של הרמטכ"ל, דן חלוץ    יבקר ביד ושם ובבסיסי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il