X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א 95 - פרוקום סופוט 68
מכבי פתחה בניצחון את משחקי היורוליג
אחרי שלושה רבעים מכבי ת"א בטווח ביטחון מסופוט למרות משחק לא משכנע במיוחד מכבי ת"א שברה את סופוט עם ריצה של ריצה של 7-17 בתחילת הרבע הרביעי

אולי זה לא נראה מושלם כמו שפיני רוצה אבל מכבי ת"א דרסה את אלופת פולין, פרוקום סופוט והשיגה את הניצחון הראשון ביורוליג השנה. תוצאת הסיום: מכבי ת"א 95 - פרוקום סופוט 68.
עונה אירופית חדשה נפתחת לאלופת אירופה והעונה ישנם כמה שינויים מרעננים. היכל נוקיה, או יד אליהו לשעבר יעשה את הופעת הבכורה שלו יחד עם השיפוצים עליהם עמלו אנשי האחזקה במשך כל הקיץ.
גם במכבי ת"א נעשו כמה שיפוצים לקראת העונה החדשה. וויל סולומון החליף את שארונאס יאסיקביצ′יוס בעמדת הרכז הפותח של המכבים. קירק פני, שרון ששון וג′יימי ארנולד עשו את הסיפתח שלהם במדי מכבי ת"א ביורוליג ודן שמיר קיבל שדרוג לעמדת העוזר המאמן במקום יעקב ג′ינו.
מי שניסתה להרוס למכבי ת"א את היום החגיגי הזה היא אלופת פולין, פרוקום סופוט, שמגיעה עם ציפיות נמוכות למשחק. כריסטיאן דלמאו, ששיחק בגליל עליון יהיה פנים מוכרות ואוהדי הכדורסל בישראל זכו להכיר גם את גוראן יגודניק, קלעי בחסד ואת מיכאל אנדרסן, איש הרחבות הדני.
רבע ראשון
אנת′וני פארקר המשיך מאיפה שהוא הפסיק בעונה שעברה עם הנקודות הראשונות מכבי ת"א ביורוליג העונה. ההגנה של הצהובים המשיכה לאכזב ונמת′ העלה את סופוט ליתרון 7-8 שלוש דקות מהפתיחה.
5 דקות בתוך המשחק קלע וויל סולומון את הנקודות הראשונות שלו במדי מכבי ת"א ביורוליג עם ליי אפ קל, אחרי כמה החטאות. ההתקפה של מכבי לא זרמה לאורך כל הרבע וסופוט ניצלה זאת לנקודות בהתקפת המעבר והיתרון של הפולנים תפח עד ל-7 שתי דקות לסיום הרבע.
קירק פני הצדיק את הבאתו מניו-זילנד כשעלה מהספסל ומייד קלע 2 שלשות שיחד עם סל של פארקר הורידו את מכבי ת"א עם יתרון 2 נקודות לסיום הרבע.
רבע שני
קירק פני המשיך להיות הטוב במגרש ושני סלים שלו השאירו את היתרון אצל הביתיים למרות משחק הגנה לא טוב. מכבי התחילה להכתיב את הקצב שלה באמצע הרבע השני ושלשה של שארפ עשתה יתרון שיא למכבי 28-34.
יניב גרין נכנס למשחק וישר קלע סל ממסירה של ניקולה וויצ′יץ′. פארקר המשיך את המומנטום והעלה ליתרון דו סיפרתי באמצע הרבע. סנטר מכבי, ניקולה וויצ′יץ′, שסיים את המחצית עם 4 אס′, מסר נפלא לקירק פני והאחרון קלע את הנקודה ה-12 שלו במחצית הראשונה כדי להחזיק את היתרון הדו סיפרתי של מכבי ת"א.
עד סיום המחצית שמרה מכבי על היתרון הדו סיפרתי כשוויל סולומון מאכזב במחצית הראשונה עם 2 נק′ בלבד וחוסר מעורבות במשחק ההתקפה של אלופי אירופה.
רבע שלישי
מכבי ת"א עבדה פנימה למייסאו באסטון בפתיחה והאמריקני החזיר עם 4 נק′ רצופות. מכבי המשיכה עם אסיסט מצויין של פארקר לוויצ′יץ′ והקרואטי קלע סל ועבירה שסיימו ריצה של 0-8 של הביתיים עד ליתרון 40-58.
נמת′ ויאגודניק נכנסו לקצת טוב בקליעה וסופוט הורידה את היתרון ל 48-60 בלבד ארבע דקות לסיום הרבע. המשחק נראה בשליטה של מכבי ת"א אבל עדיין הפולנים נשארו בטווח ריצה ממכבי. וויצ′יץ′ הצליח להעלות ל 56-72 בסיום הרבע.
רבע רביעי
פתיחה מצויינת הייתה למכבי ת"א ברבע השלישי כשהיא קולעת את 9 הנקודות הראשונות ברבע מסלים של המחליפים קירק פני וג′יימי ארנולד.
ניקולה וויצ′יץ′, המצטיין במשחק, עשה מה שהוא רוצה ברחבת סופוט והשלים טריפל דאבל כבר בתחילת הרבע הרביעי. מכבי ת"א שברה את סופוט והובילה כבר ביתרון 59-85. זמן ה"זבל" התחילת ושרון ששון נכנס כדי לעשות הופעת בכורה ביורוליג.

תאריך:  03/11/2005   |   עודכן:  03/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
במפד"ל מעוניינים לשנות את התקנון ולאפשר גם למסורתיים להצטרף לשורות המפלגה    עד כה יכלו להצטרף רק מי שהצהירו כי הם שומרי תורה ומצוות וחובשים כיפה
עומר שיקלר
במערכת הביטחון חוששים כי החיזבאללה יבקש לנצל את האירועים בגדה וברצועת עזה כדי לתקוף מוצבי צה"ל    חיילים לא קרביים וחיילות הועברו לבסיסים עורפיים
אלעזר לוין
"המחיר של 180-170 מיליון שקל, שפורסם, אינו מבוסס"
אלעזר לוין
אומר ל-Nfc: "לא הייתי מעורב בעיסקה למכירת 1,300 דונם ממהדרין למינהל, ולא אקבל כל בונוס"
גלית יצחק
משרד הבריאות הוציא אזהרה חמורה    בביקורת שנערכה התברר כי המוצרים מיוצרים בתנאים אשר אינם מאושרים על-ידי משרד הבריאות ועלולים לגרום להימצאות חיידקים במוצרים    בין המוצרים: גרעיני תירס מתוק, חומוס שלם ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il