X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוקדי התפרצות המחלה אותרו בסין, יפן וויאטנם שלטונות יפן הורו על השמדתם של 180,000 עופות
▪  ▪  ▪

שפעת העופות חזרה והתפרצה במזרח אסיה, כך מדווחים גורמי רפואה וממשל בסין, ויאטנם ויפן. רשויות הממשלה ביפן הודיע היום (שישי, 4.11.05) כי זיהו סימנים לנגיף שפעת העופות בחווה בצפון מזרח יפן ובכוונתם להשמיד 180,000 תרנגולות.
ההתפרצות האחרונה ביפן התרחשה בחווה באיברקי, צפונית לטוקיו. בדיקת הנגיף במעבדה מצאה, כי התרנגולות נחשפו לנגיף הגורם לשפעת העופות ממשפחת הזנים H5, אך עד עתה לא מתו העופות. לדברי גורמי ממשל ציינו, כי לא אותרו נגיפים אלימים ופעילים של הזן.
בתקופה האחרונה השמידו ביפן מעל למיליון וחצי עופות וזאת כצעד התגוננות מהתפרצות השפעת.
גם בסין וויאטנם הודיעו גורמי ממשל ורפואה כי איתורו התפרצויות חדשות של שפעת העופות. הם ציינו, כי הפיצו אזהרות ברחבי המדינה המתריעים מפני מגע עם עופות. הערכות גורמי בריאות בינלאומיים גורסות, כי התפרצות של הנגיף במזרח אסיה עשוייה לקטול יותר מ-3 מיליון בני אדם.
ההתפרצות הנוכחית בסין הביא למותם של קרוב ל-9,000 עופות. מדובר בהתפרצות רביעיית בשלושת השבועות האחרונים. סוכנות הידיעות הסינית סיפרה, כי הפעם המוקד הוא במחוז מזרחית לבייג'ין.
ההתפרצות התרחשה למרות מאמצים רבים של השלטונות הסיניים להשתלט על הנגיף ולמנוע פגיעה באוכלוסיה של יותר מ-5.2 מיליארד עופות, תרנגולות, ברווזים ועוד בעלי כנף. הממשל בבייג'ין הקים כוח משימה מיוחד שמטרתו לטפל במקרי השפת והקציבה לנושא סכום של 2 מיליארד יואן שהם 250 מיליון דולר.
יותר מ-3,000 עופות מתו בכפרים בצפון ויאטנם. השלטונות אסרו על כל העברת עופות בין כפרים ומחוזות במדינה ובעירו וכפרים רבים נעשה שימוש בחומרי חיטוי.

תאריך:  04/11/2005   |   עודכן:  04/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
מזג האוויר הסוער העורב לנו בסוף השבוע הקרוב, לא מפריע לפעילי השמאל לצאת ב"מחאה שקטה" נגד גדר הביטחון באזור בילעין. חברי הוועדה העממית למאבק, קוראים לישראלים להצטרף הערב לתהלוכת המחאה השבועית, ובתוך כך מאשימים: "צה"ל שותל חיילים בכדי שיהפכו את ההפגנות הלא אלימות - לאלימות"
נוה יוסף
ניצחון משפטי חשוב לענקית התרופות מרק בתביעה שהוגשה נגדה על-ידי בני משפחתו של אזרח אמריקני שנפטר בשנת 2001 מהתקף לב    חבר המושבעים מצא את עדויות בני המשפחה בלתי ישרות
עומר שיקלר
המעבורת התהפכה וטבעה בשל עומס יתר    לדברי גורמים מקומיים היו על המעבורת 80 בני אדם    הנוסעים היו בדרכם לטקס זיכרון    עם ההרוגים נמנים גם נשים וילדים
אסף גבור
המרכז הפלשתיני למידע מפרסם באתר האינטרנט שלו מסמך סודי של משרד החוץ הישראלי שמדבר על הקמת מדינה פלשתינית כאינטרס ישראלי    בכיר במשרד "המטרה היא לסיים את הסכסוך הממושך בין העמים"
עומר שיקלר
בני משפחת רבין וחברים קרובים פקדו את חלקת הקבר בהר הרצל    מאות הגיעו לעצרת שנערכה באנדרטה שבכיכר בתל אביב    פינס: לעצור את פסטיבל עמיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il