X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
למרות החיוכים שמפזר אבו מאזן מאז חתימתו של הסכם המעבר ברפיח - הארגונים הפלשתינים זועמים גורמים בכירים מכחישים את דבר ההסכם, החמאס תוקף את הרשות, והארגון הפלשתיני PCHR טוען כי ההסכם רק "יוסיף לחזק את השליטה הישראלית"
▪  ▪  ▪

ביקורת מבית: הציבור הפלשתיני אינו מקבל בברכה את ההסכמה הישראלית-פלשתינית בנושא פתיחת המעברים ברפיח. יממה לאחר שמנכ"ל המעברים והגבולות הפלשתינים, סלים אבו-ספייה, הכחיש את דבר ההסכמה, מצטרף ארגון זכויות האדם, PCHR, וטוען כי "ההסכמה - פירושה המשך השליטה הישראלית על העם הפלשתיני".
בהודעה רשמית שפרסמו ראשי הארגון, נטען כי "הפירוש המיידי של ההסכם הינו המשך השליטה הישראלית על תנועתם של כ-1.4 מיליון פלשתינים, וכן המשך ההגבלות על הכלכלה בשטחים". לדברי ראשי הארגון, "ישראל ממשיכה להפריע לייבוא והייצוא הפלשתיני וכך מנתקת את התושבים מהעולם החיצון". "ב-PCHR מביעים חשש בשל המשך מדיניות הכיבוש, הפרת זכויות האדם בשטחים, וההתעלמות החוזרת מאמנת ז'נבה", נכתב בהודעה.
גם בחמאס מתנגדים
תנועת החמאס ממשיכה גם היא למתוח ביקורת נוקבת על הסכם המעברים הישראלי-פלשתיני. דוברי החמאס תקפו את עמדת הרשות הפלשתינית במו"מ עם ישראל, ותבעו למנוע כל נוכחות או השפעה ישראלית, ולו עקיפה במעבר הגבול.
מזכירת המדינה, קונדוליזה רייס, הודיעה (ג', 15 בנובמבר) על השגת הסכם בין ישראל לרשות הפלשתינית בנוגע למעברי הגבול ברצועת עזה. אחד מסעיפי ההסכם, כפי שפורסם בישראל, קובע הקמת חדר בקרה משותף לישראל ולרשות הפלשתינית בכרם שלום, בו ישבו נציגים של צה"ל ושל מנגנוני הביטחון הפלשתינים.
לחדר בקרה, כך נמסר, יועברו נתונים ותמונות שתשודרנה ממעבר רפיח, בזמן אמת, ממצלמות המותקנות במעבר. תאריך היעד להשלמת ההכנות לפתיחת מעבר רפיח נקבעו ל- 25 בנובמבר.

תאריך:  16/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
גוף אינטרנטי חדש שולח מסמך בחתימתו של הרב ישראל גליס, בו המליץ לשר הדתות לנקוט בהליכים משמעתיים נגד רבני "פיקוח נפש"    המסקנות לא איחרו לבוא: על הרב גליס חל דין "מוסר"
ברוך לוי
הרווח הנקי של קבוצת בזק ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ- 103 מיליון ש"ח לעומת רווח של 243 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד    לעומת זאת, עלו הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי, והסתכמו ב- 2.84 מיליארד ש"ח לעומת 2.47 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד
ברוך לוי
שר השיכון הנחה את משרדו ליישם הוראה לפיה במקרה של גירושין תועבר החזקה בדירות הדיור הציבורי לבן הזוג שהילדים נמצאים בחזקתו    המהלך נועד למנוע את הפגיעה בנשים חד-הוריות
ברוך לוי
בתום מאבק משפטי ארוך נחתם בימים אלה הסכם פשרה בין משרד התקשורת, חברת אביב יעל דרומה בע"מ ("אביב שיגור") ורשות הדואר, המסדיר את פעילותה של חברת "אביב שיגור"
יוסי עבדי
האשמות חדשות: ראשי החיזבאללה טוענים כי האו"ם העביר למוסד הישראלי פרטים מסווגים על חקירת רציחתו של רפיק אל-חרירי    הנשיא אסד כבר מכין את ממשלו לסנקציות הבינלאומיות    300 ילדים בני 6 מפגינים בסוריה כנגד הלחץ הבינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il