X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד החינוך - התו הוא כלי ניהולי להערכה וקידום המוסד החינוכי הוחלט כי תו האיכות יהיה תנאי הכרחי להגשת מועמדות לקבלת פרס חינוך
▪  ▪  ▪

לראשונה תעניק מנכ"לית משרד החינוך התרבות והספורט, רונית תירוש, "תו איכות" למוסדות חינוך הזוכים. הטקס יתקיים ביום א' (20.11.05) בהרצליה.
בתי הספר שזכו בתו איכות: אבישור - ערד, אלמוגים - קריית ים, אלומות - באר שבע, בגין - דימונה, גבים - באר שבע, דרור - חיפה, חט"ב השלום - פתח תקווה, ויצ"ו - רחובות, יבניאלי - חיפה, ליאו-בק - חיפה, נווה מנחם - באר שבע, נטעים - באר שבע, עומרים - עומר, רמות - באר שבע, שדורת - מ"א גזר.
במשרד החינוך מסבירים כי "תו איכות" הוא כלי ניהולי להערכה, לפיתוח ולקידום המוסד החינוכי שיכול וחייב לחולל תמורות. התו הוא כלי ניהולי לשיפור האפקטיביות, בהתבסס על תוצאות המיצ"ב / מבחני הבגרות / מבחנים אחרים מטעם משרד החינוך.
המטרות העיקריות למתן התו: להוביל את מוסדות החינוך לזהות את נקודות החוזק ולשפר את התחומים הנדרשים וליצור מציאות ארגונית, חברתית ואישית מתקדמת ואפקטיבית; ליצור מחויבות לתוצאות המצביעות על שיפור מתמיד באיכות החינוך בקרב כל באי המוסד החינוכי; להעריך את מוסדות החינוך המחפשים בצורה יזומה אתגרים ומחויבות מעבר לעשייה הקיימת, מחוללים את השינוי הרצוי ומצמצמים את הפער בין המדיניות הרצויה למציאות הקיימת; לעודד את מוסדות החינוך ללמוד את צורכי קהילתם ולתת ביטוי הולם לכך בתכני הפעילות המוסדיות;
ליצור בסיס לקידום ויישום מדיניות המשרד; ליצור הלימה בין הסטנדרטים של אקלים ביה"ס לבין מדדי האיכות הנקבעים על ידו; פיתוח חוברת הנחיות אופרטיביות בהשתתפות קבוצות מיקוד שכללו: מורים, מפקחים, מנהלים - נציגות מכל המחוזות הארץ.
אמות המידה ומדדי "תו האיכות" ישמשו מדריך/חוברת הדרכה לצוות בית הספר, להנהלה, לפיקוח הכולל והמקצועי, לוועדה המחוזית ולוועדה הארצית. התו יקנה לבתי הספר, לצוות הניהול ולכל עובדי ההוראה כלים שיעזרו להם לשפר את עבודתם, להשיג את היעדים וליישם החלטות. זהו כלי עזר לעובדי ההוראה ולמנהלים.
על כן הוחלט כי תו איכות יהיה תנאי הכרחי להגשת מועמדות לקבלת פרס חינוך. התו מכיל את כל הנחיות ויוזמות המשרד (ניהול עצמי, דוברת, סטנדרטים, וכד').

תאריך:  17/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
זאת בעקבות שינוי תנאי ניהול החשבונות בבנקים וההגבלות על האוברדרפט    הזוגות יוכלו לשלם במשך 4 שנים, ב-48 תשלומים, בריבית של פריים 4%+
שלומי דיאז
חוקרי מכס באשדוד גילו את התרמית ועצרו את החשוד    מעצרו הוארך
נוה יוסף
כך טוענת צעירה בת 19 בתביעה שהגישה נגד המורה לנהיגה שלה    תובעת 50 אלף שקל
מירב לוי
פופולריות רבה גם לשמות אגם והראל    שמות נפוצים לבנים ובנות: יובל, עמית ונועם    בקרב הערבים מוחמד ואחמד עדיין שולטים    בקרב הבנות המוסלמיות - עדן, נור ופאטמה
שלומי דיאז
יכולה לסנן שיחות לא רצויות למוקד המאה    הפיתוח - פרי רעיון של קצין במשטרת לכיש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il