X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א, הסביר לאחר המשחק את הקושי של קבוצתו ג′יימי ארנולד: "ידעתי שאצטרך לקחת אחריות" שארפ: "שלשות זה מה שאני יודע לעשות" הסקאוט, אלעד חסין מונה לעוזר מאמן שני
▪  ▪  ▪

בתום משחק הניצחון של מכבי ת"א על ציבונה זאגרב 74:83 יודעים הצהובים שהקבוצה עדיין לא משחקת את הכדורסל שהביא לה שתי אליפויות אירופה רצופות. למרות זאת, תמיד טוב לצאת ממשבר עם ניצחון כשבשבוע הבא מחכה אתגר רציני בדמותה של אפס פילזן הטורקית, שעדיין ללא הפסד ביורוליג.
מאמן הקבוצה, פיני גרשון ניסה בסיום המשחק להסביר את העובדה שמכבי נגררה למשחק מותח וצמוד: "כנראה שכולם מבינים כדורסל יותר ממני. עד עכשיו כולם דיברו ועכשיו מבקשים שנתיישר לפי מה שהם אומרים. אין דבר כזה משחקים קלים ביורוליג. אם הכל היה קל, לא היינו מתאמנים ולא מתאמצים והכל היה פשוט קורה לבד. באה קבוצה ושיבשה לנו את המשחק. קבוצות באות לשחק נגדנו בלי לחץ וכולם רוצים לנצח את מכבי. אני מקווה שהשחקנים שלי לא יחשבו שבכל משחק אפשר לשחק כמו ששיחקנו היום. להיות בבור של 15 או 17 ולחזור לנצח במחצית השנייה, כי אם כן אני בבעיה".
גרשון גם דיבר על פציעתו מיסאו באסטון, ועל התרומה שקיבל מהספסל: "לא ציפיתי לקבל ממיסאו כלום. הוא לא התאמן מאז המשחק שעבר. הוא ניסה ועשה מאמץ, אבל אני לא מאמין ששחקנים פצועים יכולים להציל אותך. ההחלטה לשתף אותו הייתה יותר בשביל מוטיבציה ובשביל לעשות משהו לקבוצה. אותו הדבר היה עם דרק בחצי השני כי בחצי הראשון הוא לא היה טוב. ברבע האחרון היינו הרבה דקות עם שחקני הספסל שלנו על המגרש. על ג′יימי כבר אמרתי שהוא נכנס לענינים וידעתי שהוא יהיה טוב. אני יכול לברך גם את שרון, שתרם היום ועזר לנו לנצח. בסה"כ ציבונה לא הפתיע אותנו ועשתה את מה שהיא יכולה לעשות. אף אחד לא יזכור את המשחקים האלה עוד חודשיים".
הקפטן, דרק שארפ, עשה במשחק את מה שהוא יודע הכי טוב, זה לעלות מהספסל להביא אנרגיה ובעיקר לקלוע מבחוץ. על המשחק הוא אמר: "כל פעם שאני עולה למגרש אני מנסה להביא את הניצוץ ואת האקסטרות שיעזרו לנו לנצח שלשות זה מה שאני יודע לעשות ואני תמיד עושה כנראה שעכשיו זה הזמן שלנו לעבור תקופה קשה, אבל צריך לעבור תקופות כאלה כדי להיות יותר טובים בהמשך. בחצי השני התחברנו בהגנה והצלחנו לעצור אותם. המשחק הקבוצתי שלנו דורש תיאום ויקח עוד זמן עד שהכימיה ביננו תהיה מושלמת".
ג′יימי ארנולד, עלה בחמישיה במקום באסטון הפצוע והיה גורם משמעותי בניצחון של מכבי הערב: "בחצי שראשון החטאנו הרבה זריקות חופשיות, אבל אנו יכולים להיות גאים בעצמינו על הדרך שמצאנו לנצח. לפעמים קורה שכדורים לא נכנסים, אך נשארנו נחושים ונלחמנו. מייס היה פצוע וידעתי שהיום אני אצטרך לקחת אחריות. במחצית ישבנו בחדר ההלבשה ודיברנו על זה שאנחנו צריכים להתעורר במיוחד בהגנה, ואני שמח שזה מה שקרה".
אנתוני פארקר: "שחקני הספסל שלנו עלו היום ונתנו תרומה גדולה. בחצי השני יצאנו להילחם. ציבונה היו טובים היום. אנחנו רק ניסינו למצוא את הקצב שלנו ובסוף זה קרה". על המשחק המצוין שהיה לדרק שארפ אמר פארקר: "דרק תמיד שם, ותמיד עושה את מה הוא צריך. היה לנו משחק קשה ונצטרך לעבוד על התיאום שלנו".
וויל סולומון, שקלע 20 נק′, אך גם איבד 5 כדורים אמר אחרי המשחק: "לא שיחקנו את הכדורסל של מכבי בשני הרבעים הראשונים. במחצית דיברנו קצת ועשינו שינויים טאקטיים, שנתנו לנו להגיע להתקפות מתפרצות ולסלים קלים, שנתנו לנו את הניצחון. אצלנו הכל מתחיל בהגנה, כי דרכה אנחנו יכולים לפתח את המשחק שלנו. אנחנו צריכים להתחיל לחבר מחציות, ולשחק טוב לאורך משחק שלם. המשחק הזה היה תלוי בצורת המשחק שלנו, ובמחצית השניה ראו את זה. בחצי הראשון הכדורים לא נכנסו לי, אך למחצית השניה עליתי עם ביטחון והזריקות כן נכנסו. אנחנו עובדים קשה ולא רוצים להפסיד ובגלל זה, לא משנה מי עולה מהספסל כולם תורמים את מה שהם צריכים".
בסיום המשחק הודיע הקבוצה על מינויו של אלעד חסין, שהיה הסקאוט של הקבוצה לעוזר מאמן שני, וכעת הוא ימלא את שני התפקידים.

תאריך:  18/11/2005   |   עודכן:  18/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
כפי שפורסם בטלספורט, סמי סגול ימכור את הפועל ת"א    קבוצת הניהול הנוכחית תסיים את דרכה    אברמוביץ ולבייב בדרך ל"עימות" עם גאיידמק
מחלקה ראשונה
שלום מתואר כמי ששם פעמיו, ממוקד מטרה, לעבר ידו של הנשיא הפרו-סורי, ייתכן על-מנת לצרף עוד תמונה לאלבום    לאחוד מצדו הודה ליו"ר הרשות על החסד שעשה עמו
מחלקה ראשונה
"האיסלאם מעולם לא פגע בכנסייה או בית כנסת - בתיכם מחכים לכם"    מסר של עידוד למוסלמים: היאזרו בסבלנות, גם הנביא מחמד החל כמאמין אחד
יואב יצחק
עומד לדרוש משמעת סיעתית והצבעה עבור הממשלה כתנאי להישארותו בליכוד    שרון נערך לממשלת מעבר    השר סילבן שלום נערך להתמודד אם שרון יפרוש
עידן יוסף
הסרט החדש המרמז לסרבנות יופץ בקרב 100 אלף מלש"בים    פלשתינים נראים שורפים את בתי הכנסת ועל המסך מופיעה כיתובית: "ליל הבדולח בגוש קטיף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il