X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת ווינר: הפועל הצליחה למתוח את מכבי במחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון, אך במחצית השניה מכבי שלטה ורשמה ניצחון נוסף בדרבי
▪  ▪  ▪

הפועל ת"א אירחה בביתה החדש, היכל נוקיה את מכבי ת"א, במשחק שהשלים את המחזור הרביעי בליגת העל. הפועל עברה להתאמן בהיכל רק בסוף השבוע וכמה סמלי שהמשחק הראשון בשארית חייה היה דווקא מול היריבה העירונית השנואה, שעבורה לשחק בהיכל נוקיה זה לא ממש משחק חוץ.
באסטון עדין פצוע ולא שותף במשחק, כמו גם קירק פני שזכה למנוחה. במשך שני רבעים הפועל היתה חזק בתוך המשחק, למרות פתיחה חלשה, כשגילי מוסינזון מנהיג אותה והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון, אך בחצי השני הצהובים שטפו את הפרקט וברחו במהירות וסיימו בניצחון בהפרש 25.
גילי מוסינזון: "נתנו מחצית ראשונה מצויינת אבל נגמר לנו האוויר בחצי השני, בעוד למכבי יש 12 שחקנים ואפשר היה לראות את זה".
דרק שארפ: "גילי הרביץ לג′יימי (ארנולד) מספר פעמים והוא פשוט היה חייב להגיב, אני בטוח שהוא למד מהטעות שלו ולא יחזור עליה. עכשיו, כשהמשחק נגמר, התחלנו לחשוב על פילזן ועל המשחק ביום חמישי, יש לי הרגשה טובה בקשר למשחק. ויל (סולומוון) מתחיל להתרגל לקבוצה ורואים את השיפור שלו".
רבע ראשון:
מכבי פתחה עם וויצ′יץ′, סולומון, בורשטיין, פארקר וארנולד בחמישיה, אצל הפועל בראון, רוברטס, האטן, פרינגטון וסימין. הפתיחה היתה צפויה, מכבי עלתה מהר ליתרון 0-8 תוך 3 דקות כשהפועל עדין לא במשחק.
ההפרש צמח עד ל-10 בהמשך הרבע וגילי מוסינזון עלה מהספסל, וויצ′יץ′ ירד לנוח והפועל הצליחה לצמק מעט עד לסיום הרבע, 16-21. כ-12 שניות לסיום הרבע ארנולד התעצבן על השמירה של מוסינזון ושלח לעברו מהלומה ומיד נשלח לספסל.
רבע שני:
מוסינזון הצליח להשוות את התוצאה שתי דקות בתוך הרבע בשלושה סלים רצופים וקליעת עונשין שחתמו ריצת 6-19 להפועל. וויצ′יץ′ חזר לפרקט והחזיר את מכבי ליתרון. הנדנדה נמשכה כשהפועל מנסה להאט את קצב המשחק, 5 דקות בתוך הרבע יתרון 2 להפועל 31-33.
מוסינזון המשיך בחיתוכי ההגנה הצהובה אך 2 דקות וחצי לסיום הרבע נשרקה עבירה טכנית לאפי בירנבוים. שארפ קלע רק נקודה מהקו. מוסינזון ירד לנוח לקראת סוף הרבע ובורקו ראדוביץ′, אקס מכבי, עלה לפרקט. השוויון נשמר עד למחצית, 39-39. מוסינזון הוליך את הפועל עם 11 נקודות, פארקר וויצ′יץ′ עם 14 כל אחד.
רבע שלישי:
בורשטיין החזיר את מכבי להובלה עם פתיחת הרבע, הפועל נתקעה וגם מוסינזון חזר להחמיץ, 5 דקות וחצי לפני סיום הרבע פארקר העלה את מכבי ליתרון 8, 43-51. המומנטום נמשך, סולומון הטביע חזק ומכבי עלתה שוב ליתרון דו-ספרתי. סולומון נכנס חזק למשחק, ושלשה רביעית שלו במשחק קבעה יתרון 14 למכבי.
סל של וויצ′יץ′ בשניה האחרונה של הרבע לאחר עוד איבוד של האטן קבע יתרון שיא במשחק 15 לצהובים, 55-70 בסוף הרבע.
רבע רביעי:
ברבע הרביעי הטיול של מכבי המשיך וההפרש הלך וגדל, שתי שלשות של שארפ העלו את מכבי מעבר ל-20 הפרש, והשואו-טיים החל בהיכל, בהתקפה מתפרצת שהחלה במסירה של סלומון לפארקר שמסר מאחורי הגב לשרון ששון שסיים בדאנק. ההפרש צמח עד ל-25 נקודות בסיום, 83-107.
קלעו למכבי: וויצ′יץ′ 36, סולומון 23, פארקר 19, שארפ 12, ארנולד 7. להפועל: בראון 20, רוברטס 18, מוסינזון 13, כץ 8 וגנדל 8.

תאריך:  21/11/2005   |   עודכן:  21/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
מבקר המדינה יגיש בתחילת חודש ינואר דוח מיוחד בנושא מינויים בלתי תקינים ואי-סדרים במשרד החוץ    מנכ"ל משרד החוץ בתגובה: "בכל ארגון צריכה להיות לאנשים אופציה להתקדם"    ח"כ מלי פולישוק: לפרסם הדוח - בהקדם"
יואב יצחק
הישיבה בליכוד הינה "בזבוז זמן", אמר    "מאבקים פוליטיים במקום מאבקים לטובת המדינה. אני מעדיף את טובת המדינה, על פני האינטרס האישי הקל והנוח"
ברוך לוי
מנכ"לים בכירים במשק מגיבים על השלכותיהן של ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, הקדמת הבחירות ופרישתו של אריאל שרון מהליכוד, על המערכת הכלכלית    בעיקר מוטרדים הבכירים מחוסר הוודאות בשווקים, מחוסר היציבות ומקיומה של "כלכלת בחירות" בעקבות הקדמת הבחירות
ניר וייס
ביהמ"ש דחה טענתו כי מדובר בהתעמרות באזרח, וקבע ש"עבירה מתמשכת היא כמשמעותה - נמשכת על-פני הזמן, עד לסיום ביצועה"
שלומי דיאז
חדרה דרך הגבול עם מצרים    תכננה לחטוף ולרצוח אנשי צבא ומשטרה כדי לבקש שחרור אסירים תמורת הגופות    עסקו בהברחות אנשים, רובי קלצ'ניקוב ותחמושת ממצרים לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il